Як подавати скарги та пропозиції з питань організації та проведення аукціонів оренди державного та комунального майна в Прозорро.Продажі

Як подавати скарги та пропозиції з питань організації та проведення аукціонів оренди державного та комунального майна в Прозорро.Продажі

Зацікавлені сторони аукціонів з оренди державного та комунального майна мають право подавати до Комісії з розгляду скарг та підготовки пропозицій (далі - Комісія) скарги або пропозиції щодо організації та проведення аукціонів.

Як функціонує Комісія. Це постійно діючий колегіальний орган, що утворюється в Мінекономіки. Формою роботи комісії є засідання. Рішення комісії оформлюється протоколом.

Хто може подати скаргу?

  • учасник аукціону;
  • користувач інтернету, який не зміг взяти участь в аукціоні з незалежних від нього причин;
  • орендодавець;
  • оператор електронного майданчика.

Як подати скаргу або пропозицію?

Для подання скарги - завантажте тут форму скарги. Внесіть всі дани, що зазначені в документі.

Для подання пропозиції - завантажте тут форму пропозиції та внесіть всі запитувану інформацію.

Скаргу або пропозицію можна подати в електронному або в паперовому вигляді.

Електронна форма. Накладіть на документ електронний цифровий підпис або відскануйте підписаний документ та направте на електронну пошту meconomy@me.gov.ua.

Паперова форма. Підписану скаргу або пропозицію відправте на адресу: 01008, м. Київ, вул. Грушевського, буд. 12/2.

Скарга може бути відкликана скаржником. У такому випадку її розгляд буде припинено.

Строк розгляду скарг та пропозицій.

20 р.д. з моменту реєстрації скарги або пропозиції (реєструється відбувається протягом 1 р.д. з моменту надходження до Мінекономіки). Строк може бути продовжений за рішенням комісії на 10 р.д. з обґрунтуванням причини.

Які рішення приймає Комісія за результатами розгляду скарг та пропозицій?

  • про встановлення або відсутність порушень порядку організації, проведення аукціонів та вжиття заходів для усунення таких порушень;
  • доводить до відома адміністратора електронної торгової системи обставини та факти, викладені у скарзі або пропозиції, та рішення комісії;
  • надає рекомендації щодо вдосконалення процесу проведення аукціонів.

Рішення комісії набирає чинності з дня його прийняття та є обов’язковим для виконання.

Коли скарга залишається без розгляду? 

  • скаржник подає скаргу щодо того самого порушення, аукціону та/або лоту аукціону та з тих самих підстав, що вже були предметом розгляду комісією і щодо яких комісією прийнято відповідне рішення (крім випадку, коли у повторній скарзі зазначені факти та обставини, які не були предметом розгляду на засіданні комісії);
  • усунення орендодавцем порушень, зазначених у скарзі;
  • до дня подання скарги орендодавцем прийнято рішення про відміну аукціону чи визнання його таким, що не відбувся, крім випадку оскарження будь-якого з таких рішень;
  • подання скарги особою, що не має права на її подання.

Потрібна допомога?
Залиште свій номер телефону. Ми обов'язково зателефонуємо