Як прийняти участь в аукціонах Держрибагентства на майданчику e-tender.ua

Як прийняти участь в аукціонах Держрибагентства на майданчику e-tender.ua

Держрибагентство оголошує аукціони з продажу права на укладення договорів на право спеціального використання водних біоресурсів у рибогосподарських водних об’єктах. Всі умови участь та вимоги до учасників визначені в Постанові №1479 від 30.12.2022 р. (далі - Порядок).

Для того, щоб прийняти участь в аукціоні - зареєструйтесь на майданчику E-Tender за посиланням. Якщо у Вас вже є обліковий запис, увійдіть в кабінет за посиланням.

Крок 1. Зареєструйтесь та перевірте особу учасника
В аукціонах можуть приймати участь Юридична особа або фізична особа-підприємець.

Заявник повинен відповідати таким вимогам:

  • відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи - довідка  надається;
  • неперебування у процесі банкрутства (неплатоспроможності) або у процесі припинення (перевіряється до проведення аукціону);
  • до заявника не були застосовані спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) відповідно до Закону України “Про санкції”;
  • відсутність права на спеціальне використання більш як 20 відсотків водних біоресурсів від встановленого обсягу лімітів спеціального використання водних біоресурсів у відповідному рибогосподарському водному об’єкті (його частині) з урахуванням пов’язаних з ним осіб у значенні підпункту 14.1.159 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України.

Щоб підтвердити свою відповідність переможець аукціону зобов’язаний надати відповідні довідки, детально про це нижче в даній інструкції.

Крок 2. Зареєструйте пропозицію на аукціон

Знайдіть необхідний аукціон через особистий кабінет на E-Tender. Перейдіть на сторінку аукціону та нижче опису лоту знайдіть блок “Реєстрація пропозиції”:

1. Вкажіть вашу стартову ставку, яка визначатиме черговість ходу в першому раунді онлайн аукціону та звертайте увагу чи враховує стартова ціна ПДВ і чи буде податок нараховуватися після аукціону;

2. Погодьтесь з умовами проведення аукціону, договором приєднання;

3. Натисніть “Зареєструвати пропозицію” (Мал.1).

1

Мал. 1 (реєстрація пропозиції)

4. Завантажте сформовані рахунки (також, їх можна знайти в лівому меню “Мої рахунки”) Мал.2.

1

Мал.2 (сформовані рахунки на сплату внесків)

Біля пропозиції у вас буде статус “Чернетка заявки”. Після завантаження документів та їх перевірки юристом майданчика - ми підтвердимо заявку і вона отримає відповідний статус. Також, про підтвердження заявки ми повідомимо вас листом на електронну пошту (Мал.3).

1

Мал.3 (зареєстрована заява на участь, до якої далі треба завантажити документи)

Крок 3. Сплатіть гарантійний та реєстраційний внесок

Для участі в аукціоні необхідно сплатити: 

  • реєстраційний внесок від 17,00 до 1 700,00 грн. в залежності від стартової ціни лоту; 
  • гарантійний внесок - 10% від стартової ціни лоту, але не менше розміру трьох мінімальних заробітних плат.

Внески мають бути зараховані на рахунок ТОВ "Е-Тендер" не пізніше ніж за 1 годину до завершення періоду прийому пропозицій.

Зверніть увагу! Якщо ви сплачуєте у вихідні дні та необхідно щоб внески були зараховані на рахунок Е-Тендер до 18:30 неділі (якщо аукціон призначено на понеділок) - необхідно сплачувати з Приватбанку, лише у такому разі внески будуть зараховані у вихідні дні. Сплачені кошти з іншого банку будуть зараховані лише в понеділок і ви не зможете прийняти участь в аукціоні.

Крок 4. Підготуйте пакет підтверджуючих документів

Підготуйте документи згідно переліку та завантажте їх до пропозиції на сторінці аукціону:

1. Довідка про відповідність обмеженням встановленим п. 8. Порядку, форма довідки за посиланням.

2. Довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи в електронному вигляді, діючу станом на дату подання заяви. Як отримати довідку читайте за посиланням.

3. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його можна отримати онлайн за посиланням, або у найближчому ЦНАП або нотаріуса.  Для юридичних осіб - нерезидентів - документ про реєстрацію у державі місцезнаходження заявника (витяг із торговельного, банківського або судового реєстру тощо), засвідчений згідно із законодавством держави його видачі, перекладений державною мовою.

4. Витяг щодо юридичної особи має містити інформацію про кінцевого бенефіціарного власника (далі - КБВ) такої юридичної особи, якщо така інформація відсутня надається довідка про КБВ, шаблон завантажуйте за посиланням.

5. Документ, що підтверджує сплату гарантійного внеску та реєстраційного внеску (це можуть бути електронні платіжки з онлайн банку).

До моменту завершення періоду прийому пропозицій учасник може скасувати власну пропозицію з поверненням всіх сплачених внесків або вносити зміни до розміру закритої цінової пропозиції (необмежену кількість разів). 

Крок 5. Завантажте документи до заявки на участь на майданчику

Сформований пакет документів завантажте до пропозиції на сторінці аукціону. Обирайте тип завантажуваних документів -  “Документи, що підтверджують відповідність” (Мал.4).
Видалити документи після завантаження неможливо, тому уважно обирайте необхідні.

1

Мал.4 (завантажені до заяви на участь документи)

Після завантаження юрист команди E-Tender перевірить документи та підтвердить заяву на участь або надішле рекомендації/зауваження до документів для виправлення.

Зверніть увагу, для того щоб аукціон відбувся має бути зареєстровано щонайменше 2 заяви на участь та такі учасники мають зробити крок аукціону в ході онлайн торгів або у своїй закритій пропозиції.

Завершення підготовки до аукціону - коли ви отримаєте електронний лист підтвердження на пошту, що ваша заява на участь підтверджена. Процес підготовки до аукціону супроводжує персональний менеджер.

Порядок проведення аукціону та подальших дій

Завершення періоду прийому пропозицій

Період прийому пропозицій завершується о 20:00 в переддень аукціону.

Після завершення вказаного періоду у визначений час аукціон набуває статусу:

  • Аукціон - якщо було зареєстровано 2 або більше заяви на участь і на наступний день буде проведений онлайн аукціон;
  • Аукціон не відбувся - якщо не було жодної заяви від учасників або лише 1 заява.

Аукціон

У визначений день та час, якщо було зареєстровано щонайменше 2 заяви на участь система активує проведення онлайн аукціону. Посилання на нього ви отримаєте на пошту та в особистому кабінеті. На сторінці аукціону обирайте посилання “Прийняти участь в аукціоні”.

Обов’язково перегляньте інструкцію як проходить англійський аукціон на підвищення ціни, це допоможе вам виграти онлайн аукціон.

Переможець аукціону зобов’язаний:

  • надати організатору довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи разом з підписаним протоколом, тому її необхідно отримати за 1 день до проведення аукціону або в день аукціону. Як отримати довідку читайте за посиланням. 
  • підписати протокол за результатами аукціону та надати його оператору майданчика протягом 4 робочих днів з дня, що настає за днем його формування;
  • укласти договір з організатором протягом 20 робочих днів з дня, що настає за днем формування протоколу;
  • здійснити оплату не менш як 25% ціни реалізації лота на рахунок, зазначений організатором в оголошенні та договорі, протягом 10 робочих днів з дня опублікування договору в електронній торговій системі. Справляння решти ціни реалізації лота здійснюється щокварталу до 10 числа першого місяця кварталу, що настає за днем опублікування договору в електронній торговій системі, рівними частинами, але не пізніше 10 жовтня року, на який укладено договір.

Підписання протоколу та підтвердження відповідності

Протокол підписується переможцем та оператором і надсилається оператором організатору протягом 5 робочих днів з дня, що настає за днем формування протоколу.

Організатор протягом 6 робочих днів з дня, що настає за днем формування протоколу, перевіряє відповідність переможця вимогам, визначеним пунктом 8 Порядку, підписує та опубліковує протокол за результатами аукціону в електронній торговій системі.

Дискваліфікація переможця

У разі невідповідності переможця аукціону вимогам пункту 8 Порядку організатор дискваліфікує переможця, розмістивши наказ про дискваліфікацію переможця в аукціоні, з обґрунтуванням причин такої дискваліфікації.

У разі дискваліфікації переможця сплачений ним гарантійний внесок не повертається такому переможцю та перераховується на казначейський рахунок організатора, зазначений ним в оголошенні, протягом 3 робочих днів з дня розміщення наказу про дискваліфікацію.

Винагорода майданчика та розрахунки

Винагорода електронного майданчика переможця становить - 5% від ціни реалізації лота (з урахуванням податку на додану вартість).

Винагорода вираховується із суми гарантійного внеску переможця, а його залишок протягом 3 робочих днів  з моменту опублікування договору повертається переможцю.

Якщо сума винагороди майданчика перевищує розмір гарантійного внеску, переможець зобов’язаний здійснити доплату винагороди після формування протоколу, але до моменту опублікування договору.

Учасник з другою ціновою пропозицією може забрати суму гарантійного внеску до моменту публікації договору з переможцем, натиснувши відповідну кнопку на сторінці аукціону. Гарантійний внесок повертається протягом 10 робочих днів з дня натискання такої кнопки.

Рекомендуємо не забирати суму гарантійного внеску до моменту публікації договору з переможцем, так як у разі його дисквалііфкації учасник з другою пропозицією буде визначений автоматично переможцем.

Повернення сплачених гарантійних внесків учасникам, крім переможця аукціону та учасника другою ціновою пропозицією після переможця аукціону, здійснюється майданчиком протягом 3 робочих днів з дня, що настає за днем формування протоколу за результатами аукціону.

Повернення сплачених гарантійних внесків учасникам, які анулювали або не підтвердили свою закриту цінову пропозицію до 20:00 години дня, що передує дню проведення аукціону, здійснюється оператором протягом 3 робочих днів з дня, що настає за днем анулювання закритої цінової пропозиції.

У разі коли аукціон визнано таким, що не відбувся через відсутність кроків у ставках учасників або якщо була зареєстрована 1 заява на участь, гарантійні внески повертаються учасникам не пізніше 3 робочих днів з дня настання такої події.


Потрібна допомога?
Залиште свій номер телефону. Ми обов'язково зателефонуємо