Як прийняти участь в аукціоні з малої приватизації під час воєнного стану

Як прийняти участь в аукціоні з малої приватизації під час воєнного стану

Зареєструйтесь на майданчику E-Tender за посиланням. Якщо у Вас вже є обліковий запис, здійсніть вхід за посиланням.

Крок 1. Зареєструйтесь та перевірте особу учасника

В аукціонах з малої приватизації можуть приймати участь фізичні особи-громадяни України та іноземні громадяни, юридичні особи, зареєстровані в Україні та юридичні особи-нерезиденти. 

Хто не може приймати участь в аукціоні: 

Крок 2. Зареєструйте пропозицію на аукціон

Знайдіть необхідний аукціон через особистий кабінет на E-Tender. Перейдіть на сторінку аукціону та нижче опису лоту знайдіть блок “Реєстрація пропозиції”:

  1. Вкажіть вашу стартову ставку, яка визначатиме черговість ходу в першому раунді онлайн аукціону та звертайте увагу чи враховує стартова ціна ПДВ і чи буде податок нараховуватися після аукціону;
  2. Погодьтесь з умовами проведення аукціону, договором приєднання;
  3. Натисніть “Зареєструвати пропозицію” (Мал.1). 

    1

    Мал. 1 (реєстрація пропозиції)

  4. Завантажте сформовані рахунки (також, їх можна знайти в лівому меню “Мої рахунки”) Мал.2.

1

Мал. 2 (сформовані рахунки на сплату внесків)

Біля пропозиції у вас буде статус “Чернетка заявки”. Після завантаження документів та їх перевірки юристом майданчика - ми підтвердимо заявку і вона отримає відповідний статус. Також, про підтвердження заявки ми повідомимо вас листом на електронну пошту (Мал.3).

1

Мал.3 (зареєстрована заява на участь, до якої далі треба завантажити документи)

Крок 3. Сплатіть гарантійний та реєстраційний внесок

Сплачуйте гарантійний та реєстраційний внески виключно з власного рахунку, адже така вимога встановлена п. 4 ч. 2 ст. 14 Закону. Не зараховуються в оплату внески, сплачені третіми особами за учасників, а також сплачені з каси банку - бо такий спосіб не підтверджує сплату з власного рахунку.

Фізичним особам-учасникам треба сплачувати через онлайн банк або термінал банку.

Юридичним особам-учасникам необхідно сплачувати з рахунку компанії. 

Зверніть увагу! Якщо ви сплачуєте у вихідні дні та необхідно щоб внески були зараховані на рахунок Е-Тендер до 18:30 неділі (якщо аукціон призначено на понеділок) - необхідно сплачувати з Приватбанку, лише у такому разі внески будуть зараховані у вихідні дні. Сплачені кошти з іншого банку будуть зараховані лише в понеділок і ви не зможете прийняти участь в аукціоні. 

Крок 4. Підготуйте пакет підтверджуючих документів

Оберіть вашу організаційно-правову форму та підготуйте документи згідно переліку. Якщо у вас виникнуть питання - звертайтесь до персонального менеджера E-Tender, який вас супроводжує.

Документи можна підписати за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП) або у паперовому вигляді та завантажити скановані копії.

Фізичні особи-громадяни України:

  1. Копія паспорта громадянина України (кольорова сканована копія або якщо ч/б копія - необхідно завірити документ “Копія вірна, ПІБ та підпис власника”). У разі завантаження ID карти необхідно додати діючу Довідку про місце реєстрації;
  2. Документ, що підтверджує сплату реєстраційного та гарантійного внеску з особистого рахунку учасника (платіжки, квитанції, меморіальні ордери тощо);
  3. Довідка з банку про відкриття рахунку, з якого сплачено внески (можна отримати в онлайн кабінеті вашого банку);
  4. Заява про участь в аукціоні, форму якої завантажуйте за посиланням;
  5. Письмова згода потенційного покупця щодо взяття на себе зобов'язань, визначених умовами продажу, форму завантажуйте за посиланням;
  6. Заява про ознайомлення з об’єктом приватизації, зразок якої завантажуйте за посиланням;
  7. Заява про те, що покупець не підпадає під обмеження ст. 8 Закону, зразок якої завантажуйте за посиланням.
Іноземні громадяни подають такий самий пакет документів, але замість паспорта завантажуйте копію документа, що посвідчує особу.


Юридичні особи:

  1. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань України (в період воєнного стану Витяг можна отримати в ЦНАП або нотаріуса). У Витязі має бути обов’язково розкрита інформація про кінцевого бенефіціарного власника.
  2. Інформація про кінцевого бенефіціарного власника окремою довідкою, зразок завантажуйте за посиланням. Або якщо юридична особа не має кінцевого бенефіціарного власника, зазначається інформація про відсутність кінцевого бенефіціарного власника і про причину його відсутності, форму довідки завантажуйте за посиланням.
  3. Остання річна або квартальна фінансова звітність з відміткою органу про отримання / реєстрації (фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва, звіт про фінансові результати; відмітка про отримання - штамп “Отримано” з назвою податкового органу та квитанція №2);
  4. Документ, що підтверджує сплату реєстраційного та гарантійного внесків з особистого рахунка учасника;
  5. Заява про участь в аукціоні, зразок заяви завантажуйте за посиланням;
  6. Письмова згода потенційного покупця щодо взяття на себе зобов'язань, визначених умовами продажу, зразок заяви завантажуйте за посиланням;
  7. Заява про ознайомлення з об’єктом приватизації, зразок заяви завантажуйте за посиланням;
  8. Заява про те, що покупець не підпадає під обмеження ст. 8 Закону, зразок заяви завантажуйте за посиланням.
Юридичні особи-нерезиденти подають такий самий пакет документів, крім Витягу з ЄДР. Замість нього завантажуйте документ про реєстрацію у державі місцезнаходження (витяг із торговельного, банківського або судового реєстру тощо), засвідчений згідно із законодавством держави його видачі, перекладений українською мовою.

Крок 5. Завантажте документи до заявки на участь на майданчику

Сформований пакет документів завантажте до пропозиції на сторінці аукціону. Обирайте тип завантажуваних документів -  “Документи, що підтверджують відповідність” (Мал.4).

Видалити документи після завантаження неможливо, тому уважно обирайте необхідні.

1

Мал.4 (завантажені  до заяви на участь документи юр.особи)

Після завантаження юрист команди E-Tender перевірить документи та підтвердить заяву на участь або надішле рекомендації/зауваження до документів для виправлення.

Завершення підготовки до аукціону - коли ви отримаєте електронний лист підтвердження на пошту, що ваша заява на участь підтверджена.
Процес підготовки до аукціону супроводжує персональний менеджер.

Порядок проведення аукціону та подальших дій

Завершення періоду прийому пропозицій

Період прийому пропозицій завершується в проміжок часу між 19:30 та 20:30 в переддень аукціону. Точний час вказаний на сторінці аукціону. Здійснити оплату гарантійного та реєстраційного внесків та завантажити документи можна не пізніше, ніж за 1 годину до моменту завершення періоду прийому пропозицій.

Після завершення вказаного періоду у визначений час аукціон набуває статусу:

  • Аукціон - якщо було зареєстровано 2 або більше заяви на участь і на наступний день буде проведений онлайн аукціон;
  • Аукціон не відбувся - якщо не було жодної заяви від учасників;
  • Очікується опублікування протоколу - зареєстрована єдина заява на участь та онлайн аукціону не буде.

Якщо в момент завершення періоду прийому пропозицій на аукціон була зареєстрована лише ваша єдина заява на участь - ви будете визначені як переможець без аукціону та сформується електронний протокол.

Орган приватизації протягом 5 р.д. з дня наступного за днем формування протоколу має прийняти рішення про викуп єдиним учасником. Але може і не прийняти таке рішення і аукціон буде автоматично відмінено о 18:00 останнього 5-го робочого дня після формування протоколу. Гарантійний внесок вам повернеться, але у вас вже не буде можливості укладення угоди купівлі-продажу. Але за вами зберігається право участі у наступних аукціонах щодо даного об’єкта.

Аукціон

У визначений день та час, якщо було зареєстровано щонайменше 2 заяви на участь система активує проведення онлайн аукціону. Посилання на нього ви отримаєте на пошту та в особистому кабінеті. На сторінці аукціону обирайте посилання “Прийняти участь в аукціоні”.

Обов’язково перегляньте інструкції як проходить англійський аукціон на підвищення ціни та голландський аукціон з поетапним зниженням стартової ціни.

Підписання протоколу

Протокол формується та погоджується з органом приватизації після проведення аукціону. Далі надсилається на підписання сторонам: переможцю та органу приватизації. Організовує процес підписання протоколу менеджер E-Tender.

Під час воєнного стану протокол підписується за допомогою КЕП та протягом 7 робочих днів.

За посиланням читайте що таке КЕП і як його отримати та перевірити.

Майданчик E-Tender підписує протоколи за допомогою системи документообігу e-Docs, за посиланням інструкція як це зробити.

Винагорода майданчика та розрахунки

Протягом 5 робочих днів після публікації протоколу майданчик вираховує з гарантійного внеску переможця винагороду, яка зазначена в протоколі.

Тарифи опубліковані за посиланням (розділ Мала приватизація).

Якщо винагорода майданчика менша за суму гарантійного внеску - його залишок перераховується майданчиком органу приватизації в рахунок оплати за договір.

Якщо сума винагороди більша за суму гарантійного внеску - переможець зобов’язаний до моменту підписання договору сплатити рахунок на доплату винагороди.

Якщо гарантійний внесок більший за суму продажу лоту та винагороди майданчика - майданчик вираховує винагороду, перераховує організатору всю суму за лот та залишок гарантійного внеску повертає учаснику.

Всі ці розрахунки та суми вказуються в протоколі електронного аукціону, тому перевіряйте його перед підписанням.

Учасник, що зайняв друге місце після переможця аукціону - має право не забирати суму гарантійного внеску з майданчика до завершення приватизації та у разі дискваліфікації переможця буде визначений як другий переможець та сформується новий проект протоколу.

Учасники, що програли в аукціоні не втрачають суму гарантійного внеску. Вона повертається протягом 10 робочих днів після затвердження протоколу органом приватизації.

Якщо учасник буде дискваліфікований через невідповідність вимогам, непідписання протоколу/договору або несплати за лот - вся сума гарантійного внеску буде перерахована органу приватизації.

Сплачений всіма учасниками реєстраційний внесок перераховується на рахунок органу приватизації. Майданчик не виставляє акт виконаних робіт на реєстраційний внесок, так як це не дохід майданчика.

Укладення договору та розрахунки за об’єкт

Протягом 20 р.д. з дня наступного за днем формування протоколу в системі, переможець має сплатити суму за лот, яка вказана в протоколі (за вирахуванням залишку гарантійного внеску, якщо такий був).

Договір укладається протягом 25 робочих днів з дня наступного за днем формування протоколу. Договір підлягає нотаріальному посвідченню. Всі витрати щодо нотаріального посвідчення покладаються на переможця аукціону.

Після підписання протоколу та договору орган приватизації затверджує наказ про завершення приватизації та завантажує його до аукціону. З цього моменту приватизація об’єкта вважається завершеною.

Потрібна допомога?
Залиште свій номер телефону. Ми обов'язково зателефонуємо