Як прийняти участь в аукціоні з оренди державного чи комунального майна

Як прийняти участь в аукціоні з оренди державного чи комунального майна

Крок 1 - Зареєструватись на Е-Тендер

Детально з етапами реєстрації можна ознайомитись за посиланням.

Крок 2 - Зареєструйте заяву на участь в аукціоні 

Через особистий кабінет перейдіть в умови оголошення та знайдіть блок “Реєстрація пропозиції”:

  • введіть закриту цінову пропозицію,
  • погодьтеся з умовами аукціону та договором приєднання (зверніть увагу на умови договору та умови обробки персональних даних),
  • реєструйте пропозицію.

Якщо Ви реєструєте заяву на участь в голландському аукціоні - введення закритої цінової пропозиції не передбачається.

1


Крок 3 - Підготуйте пакет підтверджуючих документів

1. Документи для фізичних осіб-підприємців:

a. Сканована копія паспорта громадянина України (1,2 розвороти та реєстрація місця проживання);

b. Скановані копії платіжного доручення або квитанції, що підтверджує сплату реєстраційного та гарантійного внесків на рахунок Е-Тендер;

c. Сканований Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань України.

Важливо! Необхідно завантажити саме Витяг, а не Виписку, що надається один раз в момент реєстрації ФОП.

Витяг можна отримати на сайті Мінюсту в електронному вигляді.

Витяг має бути повним та бажано датований поточним роком. Приклад правильного витягу дивіться нижче.

2. Документи для фізичних осіб: 

a. Сканована копія паспорта громадянина України (1,2 розвороти та реєстрація місця проживання);

b. Скановані копії платіжного доручення або квитанції, що підтверджує сплату реєстраційного та гарантійного внесків на рахунок Е-Тендер.

3. Документи для юридичних осіб:

a. Інформація про кінцевого бенефіціарного власника. Зразок довідки додається. Якщо у Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань України відсутня інформація про кінцевого бенефіціарного власника зазначте у довідці причини відсутності інформації;

b. Скановані копії платіжного доручення або квитанції, що підтверджує сплату реєстраційного та гарантійного внесків на рахунок Е-Тендер;

c. Сканований Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань України.

Важливо! Необхідно завантажити саме Витяг, а не Виписку, що надається один раз в момент реєстрації ФОП.

Витяг можна отримати на сайті Мінюсту в електронному вигляді. Витяг має бути повним та бажано датований поточним роком.

Приклад Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань України.

1


Приклад довідки про кінцевого бенефіціарного власника

1

Звертаємо увагу, що завантажені документи будуть публічно відкриті для перегляду всім користувачам електронних майданчиків та сайту Прозорро.Продажі. Видалити документи з системи неможливо.

Крок 4 - Завантажуйте документи до заяви на участь

Перейдіть до зареєстрованої пропозиції та завантажте необхідні документи через наявний функціонал на майданчику. Тип документів не впливає на кваліфікацію, тому обирайте той, що максимально відповідає виду документів, але це не є визначальним.

Вітаємо, Ви підготувались до аукціону! 

Обов’язково перегляньте відео-інструкції як відбуваються аукціони:

Якщо у Вас залишились питання щодо участі та умов проведення аукціону зверніться до Вашого персонального менеджера або за контактом 0 800 300 705 (безкоштовно в межах України).

Що відбувається після аукціону?

Підписання протоколу електронного аукціону

Послідовність підписання протоколу:

  1. Майданчик, через який було зареєстровано пропозицію переможця доопрацьовує протокол електронного аукціону та надсилає на підписання переможцю через електронну пошту.
  2. Переможець друкує протокол у 4 екземплярах та підписує протягом 3 р.д. з дня формування протоколу. Але краще підписати день в день з отриманням електронної версії протоколу.
  3. Переможець надсилає протокол на адресу Майданчика (доставка новою поштою до відділення №74, Київ, код ЄДРПОУ 39484263. тел. 067-524-93-19)
  4. Майданчик підписує договір та надсилає його на затвердження орендодавцю протягом 1 р.д.
  5. Орендодавець затверджує протокол власним рішенням та публікує його в ЕТС Прозорро.Продажі.

Строк на підписання протоколу - 10 р.д. з моменту його формування. 

Укладення договору та акту приймання-передачі

  1. До моменту підписання або в день підписання договору переможець сплачує на рахунок орендодавця авансовий платіж (та суму невід’ємних поліпшень, якщо такі предачались умовами аукціону).
  2. Договір та акт підписується протягом 20 р.д. з дня наступного за днем формування протоколу електронного аукціону.
  3. Підписаний договір завантажується до ЕТС Прозорро.Продажі та торги вважаються завершеними.

Розрахунки з майданчиком

Реєстраційний внесок, сплачений учасником перед аукціоном - одразу після його проведення перераховується на рахунок орендодавця.

Гарантійний внесок - після публікації договору майданчик враховує з гарантійного внеску суму винагороди та залишок повертає на рахунок переможця.

Комісійна винагорода майданчика згідно Постанови КМУ №483 складає: 

  • 3% - якщо переможець аукціону чинний орендар;
  • 5% - якщо переможець аукціону новий орендар об’єкта. 
Потрібна допомога?
Залиште свій номер телефону. Ми обов'язково зателефонуємо