Зареєструйтесь на майданчику E-Tender за посиланням. Якщо у Вас вже є обліковий запис, увійдіть в кабінет за посиланням.
Крок 1. Зареєструйтесь та перевірте особу учасника
В аукціонах з відчуження державного майна можуть приймати участь фізичні особи-громадяни України та іноземні громадяни, юридичні особи, зареєстровані в Україні та юридичні особи-нерезиденти.
Не можуть приймати участь в аукціоні особи, що мають ознаки визначені ч. 2 ст. 8 Закону України “Про приватизацію державного та комунального майна”, громадяни Російської Федерації або Республіки Білорусь, а також юридичні особи які мають кінцевих бенефіціарних власників громадян вказаних держав.
Аукціони щодо відчуження державного майна відбуваються на підставі
Порядку відчуження об'єктів державної власності, затвердженого Постановою КМУ №803 від 06.06.2007 р. В системі такі аукціони мають унікальний код, який починається з літер ALE.
Крок 2. Зареєструйте пропозицію на аукціон
Знайдіть необхідний аукціон через особистий кабінет на E-Tender. Перейдіть на сторінку аукціону та нижче опису лоту знайдіть блок “Реєстрація пропозиції”:
- Вкажіть вашу стартову ставку, яка визначатиме черговість ходу в першому раунді онлайн аукціону та звертайте увагу чи враховує стартова ціна ПДВ і чи буде податок нараховуватися на суму продажу після аукціону;
- Погодьтесь з умовами проведення аукціону, договором приєднання;
- Натисніть “Зареєструвати пропозицію” (Мал.1).
Мал.1 (реєстрація пропозиції)
4. Завантажте сформовані рахунки (також, їх можна знайти в лівому меню “Мої рахунки”).
(Мал.2).
Мал. 2 (сформовані рахунки на сплату внесків)
Біля пропозиції у вас буде статус “Чернетка заявки”. Після завантаження документів та їх перевірки юристом майданчика - ми підтвердимо заявку і вона отримає відповідний статус. Також, про підтвердження заявки ми повідомимо вас листом на електронну пошту (Мал.3).
Мал.3 (зареєстрована заява на участь, до якої далі треба завантажити документи)
Крок 3. Сплатіть гарантійний та реєстраційний внесок
Сплачуйте гарантійний та реєстраційний внески з власного рахунка учасника. Не зараховуються в оплату внески, сплачені третіми особами за учасників.
Зверніть увагу! Якщо ви сплачуєте у вихідні дні та необхідно щоб внески були зараховані на рахунок Е-Тендер до 18:30 неділі (якщо аукціон призначено на понеділок) - необхідно сплачувати з Приватбанку, лише у такому разі внески будуть зараховані у вихідні дні. Сплачені кошти з іншого банку будуть зараховані лише в понеділок і ви не зможете прийняти участь в аукціоні.
Крок 4. Підготуйте пакет підтверджуючих документів
Оберіть вашу організаційно-правову форму та підготуйте документи згідно переліку. Якщо у вас виникнуть питання - звертайтесь до персонального менеджера E-Tender, який вас супроводжує.
Фізичні особи-громадяни України:
|
Юридичні особи:
|
Іноземні громадяни:
|
Юридичні особи - нерезиденти:
|
Крок 5. Завантажте документи до заявки на участь на майданчику
Сформований пакет документів завантажте до пропозиції на сторінці аукціону. Обирайте тип завантажуваних документів - “Документи, що підтверджують відповідність” (Мал.4) для паспорту або ІПН обирайте відповідний тип (у такому разі документи будуть конфіденційними та відкритими для перегляду лише організатору).
Видалити документи після завантаження неможливо, тому уважно обирайте необхідні.
Мал.4 (завантажені до заяви на участь документи юр.особи)
Після завантаження юрист команди E-Tender перевірить документи та підтвердить заяву на участь або надішле рекомендації/зауваження до документів для виправлення.
Завершення підготовки до аукціону - коли ви отримаєте електронний лист підтвердження на пошту, що ваша заява на участь підтверджена. Процес підготовки до аукціону супроводжує персональний менеджер. |
Порядок проведення аукціону та подальших дій
Завершення періоду прийому пропозицій
Період прийому пропозицій завершується о 20:00 в переддень аукціону. Здійснити оплату гарантійного та реєстраційного внесків та завантажити документи можна не пізніше, ніж за 1 годину до моменту завершення періоду прийому пропозицій.
Після завершення вказаного періоду у визначений час аукціон набуває статусу:
- Аукціон - якщо було зареєстровано 2 або більше заяви на участь і на наступний день буде проведений онлайн аукціон;
- Аукціон не відбувся - якщо не було жодної заяви від учасників або лише одна;
Аукціон
У визначений день та час, якщо було зареєстровано щонайменше 2 заяви на участь система активує проведення онлайн аукціону. Посилання на нього ви отримаєте на пошту та в особистому кабінеті. На сторінці аукціону обирайте посилання “Прийняти участь в аукціоні”.
Обов’язково перегляньте інструкції як проходить англійський аукціон на підвищення ціни за посиланням.
Учасники обов’язково мають зробити крок аукціону, інакше система визнає торги такими, що не відбулися. Крок аукціону може бути здійснений у закритій ціновій пропозиції.
Переможець визначається автоматично системою як учасник, що надав найвищу ціну за лот під час аукціону.
Підписання протоколу та договору
Протокол формується одразу після завершення аукціону та погоджується з організатором. Далі надсилається на підписання сторонам. Переможець та майданчик підписують документ протягом 4 робочих днів з дня наступного за днем формування протоколу в системі після чого передають його організатору. Організатор підписує протокол та публікує в системі протягом 10 робочих дні з дня наступного за днем формування протоколу. Організовує процес підписання протоколу менеджер E-Tender.
Договір за результатами проведення аукціону укладається між суб’єктом господарювання (балансоутримувачем) та переможцем електронного аукціону, надсилається організатору аукціону (якщо суб’єкт господарювання не є організатором аукціону) та опубліковується організатором в системі протягом 20 робочих днів з дати формування протоколу в системі. Для оформлення угоди використовується примірний договір, затверджений Фондом державного майна.
Покупець зобов’язаний оплатити придбане майно протягом 30 днів з дати опублікування договору купівлі-продажу в електронній торговій системі.
Передача майна покупцю здійснюється суб’єктом господарювання після сплати покупцем у повному обсязі коштів за придбане майно шляхом укладення акту приймання-передачі.
Винагорода майданчика та розрахунки
Винагорода майданчика становить:
- у разі, коли ціна продажу лота становить менш як 4000 тис. гривень, - 5 % ціни продажу лота;
- у разі, коли ціна продажу лота становить від 4000 до 64000 тис. гривень, - 3% ціни продажу лота;
- у разі, коли ціна продажу лота становить більш як 64000 тис. гривень, - 1,5% ціни продажу лота.
Тарифи опубліковані за посиланням. Винагороду сплачує лише переможець аукціону.
Винагорода вираховується із суми гарантійного внеску учасника, а залишок протягом 3 робочих днів після публікації в системі договору купівлі-продажу перераховується на рахунок суб’єкта господарювання (балансоутримувача).
У разі коли сума винагороди оператора перевищує розмір гарантійного внеску - переможець зобов’язаний здійснити доплату до моменту публікації договору купівлі-продажу майна в системі.
Всі вказані розрахунки та суми зазначені в протоколі електронного аукціону, тому перевіряйте його перед підписанням.
Учасник, що зайняв друге місце після переможця аукціону - має право не забирати суму гарантійного внеску з майданчика до завершення приватизації та у разі дискваліфікації переможця буде визначений як другий переможець та сформується новий проект протоколу.
Учасники, що програли в аукціоні не втрачають суму гарантійного внеску, вона у 100% розмірі їм повертається після проведення онлайн аукціону.
Якщо учасник буде дискваліфікований через невідповідність вимогам, непідписання протоколу/договору або несплати за лот - вся сума гарантійного внеску буде перерахована організатору.