Як взяти участь в аукціоні з оренди державного чи комунального майна

Як взяти участь в аукціоні з оренди державного чи комунального майна

Крок 1 - Зареєструйте пропозицію на аукціон

Якщо ви не зареєстровані на майданчику Е-Тендер - дивіться як це зробити у відео-інструкції за посиланням.

Далі, через особистий кабінет знайдіть необхідний лот у розділі “Всі аукціони” та перейдіть в умови оголошення. Знайдіть блок “Реєстрація пропозиції” та введіть наступні дані:

  • закриту цінову пропозицію (про стратегію її визначення вам розповість персональний менеджер Е-Тендер);
  • додайте ваш банківський рахунок у форматі IBAN (для подальших розрахунків з гарантійний внеском)*;
  • якщо ви юридична особа - додайте електронну пошту бухгалтера для відправки актів виконаних робіт;
  • ознайомтеся та погодьтеся з умовами аукціону й договором приєднання;
  • натисніть “Зареєструвати пропозицію” (Рис.1).

1

Рис.1

*для зміни IBAN перейдіть в особистий кабінет, натисніть “редагувати” та внесіть зміни до банківського рахунку або інших даних.

Крок 2 - Сплатіть внески для участі в аукціоні

В розділі меню “Мої рахунки” завантажте сформовані рахунки щодо аукціону. Їх треба сплатити від імені учасника аукціону та у точній відповідності до суми і призначення платежу (Рис.2).

1

Рис.2

Важливо! Внески мають бути зараховані на рахунок Е-Тендер за 1 годину до закінчення періоду прийому пропозицій (як правило це до 19:00 дня, що передує аукціону). Інакше ви не зможете прийняти участь в аукціоні. 

Крок 3 - Підготуйте пакет підтверджуючих документів

Для участі в  аукціоні обов’язково треба подати правильні документи, інакше вас дискваліфікують після торгів (ви втратите гарантійний внесок та угоду з орендодавцем). 
Обирайте свій вид учасника та готуйте документи.

1. Документи для фізичних осіб-підприємців:
  • Сканована копія паспорта громадянина України (1,2 розвороти та реєстрація місця проживання; або ID картка та довідка про місце реєстрації);
  • Скановані копії платіжного доручення або квитанції, що підтверджують сплату реєстраційного та гарантійного внесків на рахунок Е-Тендер;
  • Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань України. Він має бути актуальним на дату реєстрації пропозиції, тому краще отримайте онлайн останню редакцію Витягу на сайті Мінюсту тут.
Важливо! Необхідно завантажити саме Витяг, а не Виписку, що надається один раз в момент реєстрації ФОП (Рис.3).

1

Рис.3


2. Документи для фізичних осіб: 
  • Сканована копія паспорта громадянина України (1,2 розвороти та реєстрація місця проживання; або ID картка та довідка про місце реєстрації);
  • Скановані копії платіжного доручення або квитанції, що підтверджують сплату реєстраційного та гарантійного внесків на рахунок Е-Тендер.


3. Документи для юридичних осіб:
  • Скановані копії платіжного доручення або квитанції, що підтверджують сплату реєстраційного та гарантійного внесків на рахунок Е-Тендер.
  • Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань України (з 10.10.2021 р. обов’язково з інформацією про кінцевого бенефіціарного власника або із зазначенням причин його відсутності). Останню редакцію можна отримати онлайн  на сайті Мінюсту тут.
  • Довідку з інформацією про кінцевого бенефіціарного власника. Зараз різна практика орендодавців щодо тлумачення норм про розкриття інформації про бенефіціарів, тому аби вас не дискваліфікували після аукціону - краще підготуйте ще довідку, форма якої тут за посиланням. Приклад на Рис.4.

1

Рис.4


Важливо! Завантажені документи будуть публічно відкриті для перегляду всім користувачам системи Прозорро.Продажі. Видалити документи з системи неможливо.

Крок 4 - Завантажуйте документи до вашої пропозиції

Через особистий кабінет на Е-Тендер перейдіть до зареєстрованої пропозиції, оберіть відповідний тип документу та завантажуйте. Копію паспорта обов'язково завантажуйте під відповідним типом документа, щоб після розкриття пропозицій такий документ був доступний для перегляду лише організатору аукціону.

Далі ми перевіримо документи протягом 1 робочого дня і ви отримаєте на електронну пошту повідомлення про зарахування внесків та підтвердження оператором пропозиції.

Якщо ви отримали повідомлення про підтвердження заяви на участь - вітаємо, ви підготувались до аукціону!

Додатково, перегляньте відео-інструкцію про аукціони з оренди:

Крок 5 - Ваші дії після онлайн аукціону

До моменту проведення аукціону інформація про кількість учасників на аукціон закрита, майданчику невідомо скільки заявок зареєстровано.

Якщо на аукціон буде зареєстрована лише одна ваша заява на участь, в момент завершення періоду прийому пропозицій (о 20:00 в переддень аукціону) ви будете автоматично визначені як переможець.

Якщо на аукціон зареєстровано 2 або більше заяв на участь - у визначену дату та час вам необхідно прийняти участь в онлайн аукціоні та змагатися ціною за об'єкт з конкурентами.

Після визначення вас як переможця аукціону, Е-Тендер готує проект протоколу, погоджує його з орендодавцем та надсилає вам електронною поштою для підписання. Підписання відбувається за допомогою кваліфікованого електронного підпису. Як отримати КЕП або перевірити його читайте за посиланням.

Протокол підписується переможцем протягом 3 робочих днів після його формування (дата зазначена в документі протоколу), 1 робочий день - майданчику та 6 робочих днів надається орендодавцю для підписання та /або затвердження протоколу, його публікації в Прозорро.Продажі.

Договір укладається з орендодавцем та балансоутримувачем протягом 20 робочих днів після формування протоколу (саме формування, а не його підпису або публікації). До моменту підписання переможець зобов'язаний сплатити авансовий та забезпечувальний платіж. Суми та порядок сплати обов'язково необхідно погодити з орендодавцем, реквізити для сплати заначаються в протоколі електронного аукціону.

Розрахунки з учасниками аукціону

Після підписання договору, орендодавець завантажує його копію в Прозорро.Продажі та майданчик перераховує залишок гарантійного внеску за вирахуванням своєї винагороди на рахунок переможця. Винагорода майданчика, яку сплачує лише переможець становить:

  • 5% від річної орендної плати у разі нової оренди;
  • 3% річної орендної плати для чинного орендаря у разі продовження договору оренди.

Якщо строк оренди менший за рік - розрахунок здійснюється від строку оренди.

Якщо сума винагороди більша за суму гарантійного внеску - переможець зобов'язаний до моменту підписання договору доплатити на рахунок Е-Тендер суму, що зазначена в протоколі електронного аукціону.

Реєстраційний внесок учасника перераховується на рахунок орендодавця та не підлягає поверненню. У разі програшу - учаснику повертається вся сума гарантійного внеску.

У разі дискваліфікації переможця (якщо ви не підписали протокол, не сплатили внески або не підписали договір) - вся сума гарантійного внеску перераховується орендодавцю.


Якщо у Вас залишились питання щодо участі та умов проведення аукціону зверніться до Вашого персонального менеджера або за контактом 0 800 300 705 (безкоштовно в межах України).

Потрібна допомога?
Залиште свій номер телефону. Ми обов'язково зателефонуємо