Створення об’єкту малої приватизації у системі ProZorro.Продажі

Створення об’єкту малої приватизації у системі ProZorro.Продажі? Підстава для створення об’єкта у Реєстрі об’єктів, що підлягають приватизації – прийняття рішення про затвердження переліку об’єктів.

Створення об’єкту малої приватизації у системі ProZorro.Продажі

 

Створення обєкту малої приватизації у системі ProZorro.Продажі?

Підстава для створення об’єкта у Реєстрі об’єктів, що підлягають приватизації – прийняття рішення про затвердження переліку об’єктів (рішення про приватизацію).





Примітка - строк публікації вираховується з дня наступного за днем ухвалення рішення та становить 5 робочих днів, а не з моменту набуття таким рішенням чинності. 

Крок 1. 

            Внесення об’єкту в Реєстр здійснюється органом приватизації через особистий кабінет на E-Tender.ua. Для входу в особистий кабінет необхідно ввести дані логіну і паролю та натиснути на «Логін».

Крок 2. 

Для створення об’єкта, вам необхідно натиснути на кнопку «Створити об’єкт у реєстрі».

Крок 2.

Після відкриття електронної форми з полями – вводьте запитувану інформацію в необхідні поля.

  • Унікальний об’єкт продажу – поле застосовується для пошуку серед усіх об’єктів приватизації у разі, якщо раніше такий об’єкт вже створювався.
  • Найменування об’єкту – назва предмету приватизації згідно відповідного рішення.
  • Опис об’єкту – описове поле, яке не має обмежень щодо знаків та символів, орган приватизації може внести всю необхідно інформацію про об’єкт приватизації, яка вимагається діючим законодавством

Крок 3.

Далі необхідно внести інформацію про рішення, яким було затверджено перелік об’єктів до приватизації:

  • Найменування рішення – це може бути рішення сесії міської ради, або наказ Фонду державного майна України, або інше рішення (його форма), яким саме затверджено перелік об’єктів, що підлягають приватизації.

  • Дата прийняття рішення – звертаємо увагу, що саме прийняття, а не набрання ним чинності.


  • Номер рішення у паперовій документації – можливо вносити як знаки, так і символи. У разі якщо рішення без номеру рекомендуємо вказати «б/н».

Якщо вам необхідно внести інформацію про два рішення –  натисніть на кнопку «Додати рішення», після чого будуть відкриті додаткові поля другого рішення.

Якщо такі поля Вами відкриті, то вони є обов’язковими для заповнення. Для того щоб видалити додаткове рішення та не вносити інформацію про нього – вам необхідно натиснути на відповідну кнопку «Видалити рішення». У такому разі рішення буде видалено разом з додатковими червоними полями.

Зверніть увагу, щонайменше одне рішення має бути внесено в інформацію про об’єкт.

Далі переходимо до внесення інформації вже про конкретний об’єкт та ого кількісно-якісних характеристик.

  • Опис об’єкту продажу – текстове поле для внесення усієї необхідної інформації, що не передбачається іншими полями в електронній формі.

  • Кількість одиниць продажу та одиниця виміру – це показник яким можна виміряти об’єкт. Наприклад, якщо це будівля, то необхідно зазначити 200 кв.м., якщо автомобіль – то 1 шт. або лот. Даний параметр визначається на розсуд органу приватизації.

  • Інформація про державну реєстрацію – обирається з трьох запропонованих параметрів. Якщо об’єкт зареєстровано – необхідно зазначити відповідну характеристику. Якщо ж, об’єкт перебуває на стадії реєстрації – також про це зазначається, або ж ваш об’єкт не підлягає реєстрації, для чого також визначено параметр.

  • Для зручності фільтрування та пошуку об’єктів необхідно обирати класифікатор через кнопку «Довідник».


Натиснувши на неї – для вас відкривається довідник з певними кодами та видами майна.

Вам необхідно шляхом розкриття кожного блоку - натисканням на «+», відкрити відповідний вид майна за 4 цифрою коду, то якщо у вашому виді майна лише 3 перші цифри коду є – такий класифікатор не буде допущено для прийняття майданчиком. Вам необхідно щоб у класифікаторі були визначені щонайменше 4 перші цифри (див. скрін).

Далі переходимо до адреси місцезнаходження об’єкту. Просимо звернути увагу, що саме об’єкту, а не органу приватизації. Так як інформація про останнього автоматично публікується у відповідності до даних особистого кабінету органу приватизації.

Спочатку необхідно обрати область, після чого відкриватимуться додаткові поля «Місто», «Вулиця, будинок, квартира», «Індекс».

Особливі умови заповнення електронної форми:

  • Усі червоні поля мають бути заповнені
  • У разі внесення інформації у поле «Кількість одиниць продажу» і якщо цифри дробні – то необхідно розділяти за допомогою крапки.
Потрібна допомога?
Залиште свій номер телефону. Ми обов'язково зателефонуємо