Подання звернення, вимоги, скарги Замовнику

Подання звернення, вимоги, скарги  Замовнику

Звернення до Замовника за розясненням

Постачальник має право звернутись до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо тендерної документації.

У допороговій закупівлі учасник може звернутись з питанням до замовника, лише в період уточнень.

У понадпорогових закупівлях учасник може звернутись з питанням до замовника, не пізніше ніж за 10 днів до завершення строку подання тендерних пропозицій.

Для того, щоб звернутись з питанням необхідно на сторінці закупівлі перейти на вкладку «Питання» та натиснути  на кнопку «Поставити запитання» (Рис.1)

Рис.1

Необхідно заповнити поля та натиснути на кнопку «Відправити питання» (Рис.2)

Рис.2

Подання вимоги до Замовника

Для того, щоб звернутись з вимогою необхідно на сторінці закупівлі перейти на вкладку «Вимоги/Скарги» та натиснути на кнопку «Подати вимогу/скаргу на умови закупівлі» або «Подати вимогу/скаргу на рішення замовника» (у разі оскарження рішень замовника) Рис.3

Рис.3

Необхідно заповнити поля, короткий заголовок, опис та обрати на яке саме рішення подається вимога та натиснути на кнопку «Виконати»  (Рис.4)

Рис.4

Вимога зберігається як «чернетка», з’являється можливість додати документи за допомогою кнопки «Завантажити» (Рис.5)

                                               

                                                                                                            

                                                                                                            Рис.5

Для того, щоб опублікувати «Вимогу» необхідно натиснути на  кнопку «Опублікувати вимогу» (Рис.6)

Рис.6


Подання скарги

Для того, щоб подати скаргу до АМКУ необхідно на сторінці  закупівлі перейти на вкладку «Вимоги/Скарги», натиснути на кнопку «Подати вимогу/скаргу на умови закупівлі» або «Подати вимогу/скаргу на рішення замовника» (у разі оскарження рішень замовника) (Рис.7)

Рис.7

Необхідно заповнити поля, короткий заголовок, опис та обрати на яке саме рішення подається скарга та натиснути на кнопку «Виконати» (Рис.8) 

Рис.8

Скарга зберігається як «чернетка», з’являється можливість додати документи за допомогою кнопки «Завантажити», після експортування документів, необхідно натиснути на кнопку «Опублікувати скаргу» (Рис.9)

Рис.9

 

Зверніть увагу! 

Згідно із постановою Кабінету Міністрів України від 23.03.2016 № 291, плата за подання скарги становить:

5 тис. грн – у разі оскарження процедури закупівлі товарів або послуг;

15 тис. грн – у разі оскарження процедури закупівлі робіт

Потрібна допомога?
Залиште свій номер телефону. Ми обов'язково зателефонуємо