Працівники компанії

Що це і для чого створено?
Працівники компанії

«Працівники компанії» – це інструмент управління діяльністю компанії, за допомогою якого можна здійснювати управління закупівлями та правами підлеглих співробітників, департаментів, дочірніх структур компанії з одного кабінету.

Ролі та права 

У «Працівниках компанії» для Постачальника існує дві ролі з різними правами й зобов’язаннями: Головна особа та Учасник.

Головна особа 

Головна особа має всі права, щоб додавати співробітників, компанії, редагувати структуру компаній та інформацію про співробітників у своїй та дочірніх компаніях, а також може спостерігати за закупівлями  та управляти ними.

Учасник

У цій ролі  є можливість створювати й управляти створеними закупівлями, але доступу до всієї структури «Працівників компанії» немає.

Підтвердження та контроль Учасників

Головна особа організації перевіряє дані працівника та здійснює підтвердження або блокування уповноваженої особи.

Якщо в системі вже зареєстрована Головна особа, то після активації облікових даних та першого входу користувача на майданчик, у системі буде відображене відповідне повідомлення.

Одразу після відправлення заявки працівником організації на підтвердження даних, Головна особа отримує повідомлення щодо наявності користувача, який бажає працювати в системі в якості Учасника.

Після підтвердження Учасника буде додано до «Працівників компанії».

Система відразу відправить цьому співробітнику листа на зареєстровану ним електронну адресу з логіном та паролем для входу в систему.

Потрібна допомога?
Залиште свій номер телефону. Ми обов'язково зателефонуємо