«Працівники компанії» – це інструмент управління діяльністю компанії, за допомогою якого можна здійснювати управління закупівлями та правами підлеглих співробітників, департаментів, дочірніх структур компанії з одного кабінету.
Ролі та права
У «Працівниках компанії» для Постачальника існує дві ролі з різними правами й зобов’язаннями: Головна особа та Учасник.
Головна особа
Головна особа має всі права, щоб додавати співробітників, компанії, редагувати структуру компаній та інформацію про співробітників у своїй та дочірніх компаніях, а також може спостерігати за закупівлями та управляти ними.
Учасник
У цій ролі є можливість створювати й управляти створеними закупівлями, але доступу до всієї структури «Працівників компанії» немає.
Підтвердження та контроль Учасників
Головна особа організації перевіряє дані працівника та здійснює підтвердження або блокування уповноваженої особи.
Якщо в системі вже зареєстрована Головна особа, то після активації облікових даних та першого входу користувача на майданчик, у системі буде відображене відповідне повідомлення.
Одразу після відправлення заявки працівником організації на підтвердження даних, Головна особа отримує повідомлення щодо наявності користувача, який бажає працювати в системі в якості Учасника.
Після підтвердження Учасника буде додано до «Працівників компанії».
Система відразу відправить цьому співробітнику листа на зареєстровану ним електронну адресу з логіном та паролем для входу в систему.