Реєстрація та авторизація Постачальника на «Е-Тender.UA»

Детальна інструкція процесу "Реєстрація та авторизація Постачальника на «Е-Тender.UA» " Для того, щоб брати участь в закупівлях у системі, необхідно зареєструватись на майданчику E-tender.UA, пройшовши три кроки для створення власного кабінету.
Реєстрація та авторизація Постачальника на «Е-Тender.UA»

Для того, щоб брати участь в закупівлях у системі, необхідно зареєструватись на майданчику http://e-tender.ua,  пройшовши три кроки для створення власного кабінету.

Крок 1. Реєстрація облікового запису

Натисніть кнопку «Зареєструватися»

Заповніть веб-форму реєстрації, вписавши свої контактні дані. Використовуйте актуальну адресу електронної пошти, адже на неї буде приходити вся інформація щодо тендерів.

Зверніть увагу! Поля, відзначені червоним, є обов’язковими для заповнення.

Після заповнення веб-форми та натискання кнопки «Зареєструватися» на вказану електронну адресу приходить повідомлення з посиланням на активацію облікового запису. Після того, як користувач перейшов за посиланням, він отримує можливість зайти в систему під власним логіном та паролем, у подальшому  продовжити створення власного кабінету Постачальника.

Крок 2. Заповнення даних організації

Оберіть Вашу реєстраційно-правову форму, вкажіть свій код ЄДРПОУ.

ЯКЩО Постачальник не був раніше зареєстрований, система запропонує заповнити спеціальну форму, поля, які виділені червоним кольором, є обов’язковими для заповнення.

Продовжте, натиснувши «Далі», та введіть реєстраційні дані підприємства і дані контактної особи.

Зверніть увагу! Ви можете додатково вказати  адресу для кореспонденції, на яку будуть направлятись бухгалтерські та будь-які інші документи.

Після коректного заповнення форми, натисніть «Створити профіль» та отримаєте можливість ознайомитися з роботою майданчика в тестовому режимі.

Крок 3.  Авторизація та початок роботи в системі

Ознайомтесь із договором приєднання для Постачальника, поставте відмітку про підтвердження згоди «Ознайомився» та натисніть «Далі» - «Погоджуюсь».

Зверніть увагу!

Узяти участь у закупівлях Ви зможете лише після успішного проходження процедури банківської верифікації (перевірки даних компанії через банківський платіж).

Для цього потрібно «Згенерувати рахунок» під час проходження останнього кроку реєстрації та обов’язково оплатити його з розрахункового рахунку (2600) зареєстрованої компанії.

Оплачені кошти буде зараховано на баланс компанії та можуть бути використані для оплати участі в закупівлях. 


Ви можете створити рахунок також і в розділі «Банківські операції».

Вказані дані будуть надіслані на модерацію спеціалісту майданчика. Після опрацювання даних Ви отримаєте повідомлення на електронну пошту про успішне проходження реєстрації.

Важливо! 

Після банківської верифікації самостійно змінити дані в своєму профілі буде неможливо.

Після цього у розділі «Моя організація» натисніть кнопку «Подати заявку на перехід у режим реальних закупівель».

Отримавши підтвердження про успішну реєстрацію на пошту, перетягніть курсор із «Режиму навчання» направо, до «Режиму реальних закупівель», та переходьте до роботи із закупівлями!

Потрібна допомога?
Залиште свій номер телефону. Ми обов'язково зателефонуємо