Попозиційний редукціон в системі комерційних закупівель E-Tender

Попозиційний редукціон в системі комерційних закупівель E-Tender

В системі комерційних закупівель E-Tender розроблено функціонал, що дає можливість замовнику оголошувати комерційні закупівлі з попозиційними торгами. Суть полягає в тому, що учасник беручи участь в тендері, зможе подавати свою пропозицію як на весь лот так і на деякі з його позицій. Торги відбуваються по ціні за одиницю товару за кожною позицією лоту.

Це дозволяє закупівельникам обрати декількох переможців та не обмежувати участь тих учасників, у яких в наявності є неповний перелік номенклатур, але за конкретними позиціям є гарні пропозиції. Замовник зможе обрати найкращу ціну за кожною позицією окремо.

Особливості перебігу Попозиційних торгів

Розглянемо, за яким алгоритмом і правилами проходить попозиційний редукціон в системі комерційних закупівель:

  • Торговий період (редукціон) проводиться в день і в час, вказаний закупівельником на формі планування попозиційного редукціону (Рис.1);

1

Рис.1

  • Система автоматично відправляє повідомлення допущеним Учасникам про призначення дати та часу проведення попозиційного редукціону;
  • Всі допущені Учасники отримують посилання, за яким необхідно перейти, щоб потрапити в редукціон;
  • Перейти на сторінку редукціону можна з опису закупівлі, клікнувши посилання (Рис.2);

1

Рис.2

  • У заплановану дату та час починаються торги, де протягом визначеного часу (тривалості раунду) Учасники можуть робити ставки;
  • Тривалість раунду визначається при плануванні. За необхідністю  замовник може вказати параметри автопролонгації і тоді, у разі пониження когось із учасників за N хвилин до завершення попозиційного редукціону, час торгів збільшиться на час продовження;
  • Пропозиції, подані Учасниками протягом торгів, мають враховувати мінімальний крок, вказаний Замовником. Інакше система не дозволяє зробити ставку. Для спрощення роботи учасників, система підказує наступну мінімальну ставку;
  • Залежно від того, які налаштування обрав замовник, пониження може відбуватись від ціни учасника за позицію, чи від мінімальної ціни серед поданих учасниками по кожній позиції (Рис.3)

1

Рис.3

  • Якщо учасник не подав свою пропозицію на одну чи декілька позицій в лоті, то він не приймає участі в торгах по цих позиціях;
  • Понижуватись можна по кожній позиції окремо;
  • Під час попозиційного редукціону покращуються одночасно всі;
  • По кожному лоту відбувається окремий редукціон;
  • У кожного учасника під час редукціону є можливість змінювати свою пропозицію за такими правилами:

- знижувати ціну на суму не меншу, ніж мінімальний крок редукціону;

- подана ціна має бути меншою за найнижчу пропозицію серед конкурентів, або менша на мінімальний крок від своєї ціни.

  • Крок розраховується від значення “Вартість за од.” від власної ставки чи від найменшої ставки (залежить від налаштувань закупівлі) (Рис.4);

Рис.4

  • Після того, як закінчився час проведення редукціону, постачальники не можуть робити свої ставки;
  • В ході торгового періоду автоматично відхиляються цінові пропозиції в момент їх надходження, в разі якщо:

- подана Учасником цінова пропозиція більша або рівна мінімальної пропозиції серед учасників;

- подана Учасником цінова пропозиція більша його попередньої цінової пропозиції;

  • В ході торгового періоду час для подачі цінової пропозиції визначається в наступному порядку:
  • Час для подачі пропозицій по кожній позиції, окрім позицій, на які не подана пропозиція, становить N хвилин (встановлюється як параметр) з моменту початку торгового періоду;
  • По позиціям, на які не подана початкова пропозиція, учасник не приймає участі в торгах;
  • В разі встановлення автопролонгації попозиційного редукціону при плануванні, якщо за N хв (параметр подовження редукціону) до кінця торгової сесії внесено зміни, то редукціон автоматично продовжується на N хв (час пролонгації редукціону), якщо відповідні налаштування були обрані замовником при оголошенні попозиційного редукціону (Рис.5).

Рис.5

Учасник бачить може зробити пропозицію, поки попозиційний торг триває. Фіксація поропозиції відбувається по кожній позиції окремо. Кнопка подачі  пропозиції з’являється після натиснення на   піктограму редагування (Рис.6).

1

Рис.6

При спробі подати пропозицію, яка не може бути прийнята Системою, учасник отримує інформаційне повідомлення з підказкою про розмір рекомендованої ставки (Рис.7).

1

Рис.7

Після завершення редукціону, остаточні пропозиції фіксуються. Закупівля переходить на етап Визначення переможця.

Замовник на формі фінальних пропозицій має змогу побачити, хто із учасників подав найвигіднішу ціну по кожній позиції.

Замовник має можливість обрати одного переможця по закупівлі або декілька, сформувавши таблицю переможців та розподілити між ними об’єми позицій (Рис.8).

Рис.8

Потрібна допомога?
Залиште свій номер телефону. Ми обов'язково зателефонуємо