Для того, щоб подати пропозицію на участь в закупівлю «Укладання рамкової угоди», необхідно на сторінці закупівлі надати погодження «Підтверджую відповідність критеріям прийнятності, встановлених замовником в тендерній документації» та вказати суму пропозиції (Рис.1).
Рис. 1
Обрати «Конфіденційність», тип документа та натиснути на кнопку «Додати файл» (Рис.2).
Рис. 2
Документи завантажені учасником в систему будуть відображені як чернетки для експортування їх необхідно натиснути на кнопку «Експортувати чернетки» (Рис.3).
Рис. 3
Після чого у документів з’явиться стан, дата та час завантаження (Рис. 4).
Рис. 4
Після експортування документів необхідно заповнити форму по статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (Рис. 5, 6).
Рис. 5
Рис. 6
Система підсвічує червоним кольором те, що потрібно обов’язково вказати учаснику при реєстрації пропозиції по ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» (Рис. 7).
Рис. 7
Після заповнення всіх критеріїв натиснути на кнопку «Підписати КЕП і подати пропозицію» (Рис. 8) або підписати чернетку пропозиції, оновити стан експорту та натиснути «Реєстрація пропозиції» (Рис. 9).
Рис. 8
Рис. 9
Після чого підпис буде накладено двічі: один файл у тип «Цінова пропозиція» та один у тип «Інші». Статус пропозиції в системі буде як «Пропозиція зареєстрована», а статус підписів - «Підписано» (Рис. 10).
Рис. 10
Редагування пропозиції
Якщо статус закупівлі «Очікування пропозицій» учасник може вносити зміни до поданої пропозиції, для цього необхідно натиснути на кнопку «Редагувати» (Рис. 11).
Рис. 11
У разі, якщо треба замінити вже експортований документ на інший, потрібно натиснути на стрілки біля відповідного документа (Рис. 12), далі натиснути на кнопку «Завантажити» (Рис. 13). Попередній файл буде видалено, а новий - експортовано (Рис. 14).
Рис. 12
Рис. 13
Рис. 14
Після чого потрібно натиснути «Підписати пропозицію ЕЦП/КЕП» (Рис. 15).
Рис. 15
Після успішного експортування файлів підпису натисніть «Експортувати оновлену пропозицію» (Рис.16).
Рис. 16