Подання звернення, вимоги, скарги Замовнику

Подання звернення, вимоги, скарги  Замовнику

Звернення до Замовника за роз’ясненням

Постачальник має право звернутись до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо тендерної документації.

У спрощеній/допороговій закупівлі учасник може звернутись з питанням до замовника, лише в період уточнень.

У понадпорогових закупівлях учасник може звернутись з питанням та вимогою до замовника, не пізніше ніж за 10 днів до завершення строку подання тендерних пропозицій.

Для того, щоб звернутись з питанням необхідно на сторінці закупівлі перейти на вкладку «Питання» та натиснути на кнопку «Поставити запитання» (Рис.1).

1

Рис.1

Необхідно заповнити поля та натиснути на кнопку «Відправити питання» (Рис.2).

1

Рис.2

 

Подання вимоги до Замовника

Для того, щоб звернутись з вимогою необхідно на сторінці закупівлі перейти на вкладку «Вимоги/Скарги» та натиснути на кнопку «Подати вимогу на умови закупівлі» - Рис.3.

1Рис.3

Необхідно заповнити поля, короткий заголовок, опис та обрати на яке саме рішення подається вимога та натиснути на кнопку «Виконати» (Рис.4).

Рис.4

Вимога зберігається як «чернетка», з’являється можливість додати документи за допомогою кнопки «Завантажити» (Рис.5).

1

Рис.5

Для того, щоб опублікувати «Вимогу» необхідно натиснути на кнопку «Опублікувати вимогу» (Рис.6).

1Рис.6

Для того щоб відкликани вимогу, необхідно натиснути на кнопку «Відкликати» (Рис.7).

1

Рис.7

Далі вказати причину скасування вимоги  та натиснути на кнопку «Відмінити» (Рис.8).


Рис.8

Подання скарги

Для того, щоб подати скаргу до АМКУ необхідно на сторінці закупівлі перейти на вкладку «Вимоги/Скарги», натиснути на кнопку «Подати скаргу на умови закупівлі» (Рис.9).

1Рис.9

Необхідно заповнити поля, короткий заголовок, опис та обрати на яке саме рішення подається скарга та натиснути на кнопку «Виконати» (Рис.10).

Рис.10

Скарга зберігається як «чернетка», з’являється можливість додати документи за допомогою кнопки «Завантажити (Рис.11).

1

Рис.11

Після експортування документів, необхідно обрати один із способів оплати за подання скарги (Рис.12).


1

Рис.12

Зверніть увагу!

Відповідно до Постанови КМУ №292 від 22.04.2020 року сплата за подання скарги становить:

  • На умови тендерної документації - 0,3% від очікуваної вартості закупівлі, але не менше 2000 грн та не більше 85 тис. гривень;
  • Плата за подання скарги на  рішення замовника - 0,6% від очікуваної вартості закупівлі, але не менше 3000 грн та не більше 170  тис. гривень.
Потрібна допомога?
Залиште свій номер телефону. Ми обов'язково зателефонуємо