1. Що таке Прозорро Маркет
2. Як працює Prozorro Market
3. Структура каталогу
4. Переваги для учасників
5. Кваліфікація в е-каталоги
6. Види закупівель в маркеті
7. Тарифи для учасників
Prozorro Market, що це?
Prozorro Market — це перший та єдиний державний он-лайн магазин, що дуже схожий за принципом роботи до більшості Інтернет магазинів.
На відміну від звичних конкурентних процедур, коли замовники самі оголошують закупівлі та формують вимоги до учасників, в електронних каталогах Прозорро Маркет все працює навпаки. Замовник сам обирає потрібний йому товар в е-каталогах. Тобто, замовнику не потрібно готувати документацію та проводити кваліфікацію, а тому такі закупівлі відбуваються швидше та простіше для обох сторін.
Як працює Prozorro Market
Учасник проходить кваліфікацію в категорії товарів, які планує продавати держзамовникам. Після проходження кваліфікації, постачальник додає інформацію про свої товари в державному магазині. Замовник може обрати цікавий йому товар та оформити замовлення в декілька кліків або ж оголосити запит цінової пропозиції для отримання кращої ціни. Щоб продавати свій товар в каталозі, учасник має пройти реєстрацію на майданчику.
Структура каталогу
Категорія товару — сукупність профілів товару, що формується ЦЗО в електронному каталозі за показниками третьої - восьмої цифр у межах одного розділу основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник CPV.
Профіль товару — сукупність характеристик товару в межах визначеної адміністратором категорії товару, яким може відповідати один або кілька товарів.
Пропозиція — сукупність технічних, якісних та кількісних характеристик товару, що надається постачальником для розміщення в електронному каталозі відповідно до вимог, визначених адміністратором у профілі товару.
Які переваги від продажів через Маркет для учасника
Як пройти кваліфікацію в каталоги Прозоро Маркет
Покупки в каталогах це не тендерні закупівлі, а тому замовники не формують тендерні вимоги. Але як закупівельнику бути впевненим у відповідності товару всім потрібним йому критеріям? Для цього всі постачальники перед додаванням своїх товарів мають пройти кваліфікацію.
Проводять кваліфікацію учасників та адмініструють каталоги дві державні організації: для товарів широкого вжитку це ДУ “Професійні закупівлі”, а для медичної продукції ДП “Медичні закупівлі України.” Також ці організації мають офіційний статус централізованих закупівельних організацій (ЦЗО).
ЦЗО формують відповідно кваліфікаційні вимоги та додають їх до оголошених відборів в категорії на електронному майданчику. Тому замовники можуть бути спокійні при виборі товарів з каталогу, адже кваліфікацію за них вже провели ЦЗО. Кваліфікація проходиться учасником в конкретну категорії один раз. Кваліфікаційна заявка подається в оголошеному відборі через електронний майданчик.
Як подати заявку на кваліфікацію ознайомтеся в окремій інструкції.
Кваліфікаційні вимоги
Після успішно пройденої кваліфікації учасники отримують можливість додавати інформацію про свої товари в каталоги та отримувати запити цінових пропозиції від замовників.
Як проходять закупівлі в Прозорро Маркеті. Алгоритм закупівлі через Prozorro Market
- Як обробляти прямі замовлення з каталогу прочитайте тут.
- Як відповідати на запити ціновий пропозицій детально розказали за посиланням.
Як учасник заробляє в Prozorro Market
Кваліфікація та додавання товарів в Prozorro Market безкоштовні. Учасники оплачують тільки комісію за укладені договори. Тарифи встановлені офіційно Урядом - ПКМУ №822 від 14.09.2020 року.
Про порядок проведення розрахунків із майданчиком ознайомтеся окремо за посиланням.
Розпочинайте роботу в е-каталогах Prozorro вже зараз або ж замовляйте додаткову демонстрацію системи.
Якщо у вас залишилися запитання, телефонуйте за номером 0 800 30 77 55 (безкоштовно в межах України) або пишіть на e-mail support@e-tender.ua