Вебінар. 5 порад для для участі в публічних закупівлях від E-Tender

Сьогоднішній час зробив виклик багатьом компаніям, сферам бізнесу в подальшому розвитку їхнього майбутнього – вихід на нові ринки збуту, отримання прибутку від замовлення, продаж товару широкому колу замовників. Усе це стало наразі не настільки доступним та легким у виконанні. Та вихід є – усе це можна реалізувати у системі Прозорро. Саме вона надає можливість через авторизований майданчик Е-Тендер, здобути нові замовлення від державних замовників та отримати новий досвід в онлайн торгах.

Вебінар. 5 порад для для участі в публічних закупівлях від E-Tender

Через систему прозоро бізнес продає як прості товари широкого вжитку, наприклад, канцелярські приладдя, меблі, офісне обладнання, так і більш складний предмет закупівлі – будівництво, реконструкції доріг, закупівлі для Укрпошти чи Укрзалізниці, чи турбін для Енергоатому. Досить різні закупівлі держава оголошує і проводить у системі, через що різноманітний бізнес має можливість стати учасником таких закупівель та переможцем. Про це у піде мова далі у нашій статті та відео. Де експертка у сфері публічних закупівель Наталія Шимко та майданчик Е-Тендер надає 5 головних порад, як стати успішним постачальником у прозорро.


ПОРАДА 1. Починайте із невеликих закупівель

Мета участі у таких закупівель може бути насамперед у тому, аби пройти деяке тренування на невеличких за вартістю закупівлях. Які також оголошують у системі Прозорро державні компанії. Та, участь у них, набагато простіша – менша кількість документів (довідок), яку слід підготувати, коротші строки проведення таких торгів та у разі, коли ви станете одним учасником такої спрощеної (допорогової) закупівлі - є усі шанси на легку перемогу.

Такі закупівлі дадуть вам можливість проаналізувати свою участь, свої плюси чи мінуси участі. Засвоїти краще роботу на майданчику та зрозуміти сам процес проведення електронних торгів.

І після успішних спроб участі в таких закупівлях, ви сміливо можете переходити до торгів вже на більші суми, які проводять державні компанії за відповідними процедурами, які визначені законом «Про публічні закупівлі».

! Деталі про алгоритм проведення спрощених закупівель, слухайте у відео.

ПОРАДА 2. Ставте запитання до замовників, вимагайте внести зміни до умов тендеру

Ваше право – звернутися до замовника із запитанням. Тому, якщо Ви не зрозуміли щось в умовах тендеру, на етапі уточнення умов закупівлі – звертайтеся вільно щодо цього до організатора торгів. Окрім того, іноді умови тендеру можуть бути дискримінаційними, тому слід бути пильним та вимагати усунути такі порушення чи неточності. Ваші запитання до замовників є анонімними, тому замовник не бачить адресанта такого запитання та вимоги щодо внесення змін до закупівлі. Будьте активними і перемога прийде до вас швидше.

! У відео фахівець майданчика Е-Тендер показала як технічно ставити запитання замовнику. 

ПОРАДА № 3. Готуйтеся до аукціону

На етапі підготовки пропозиції, готуйтеся до самого аукціону. Визначте для себе ще на початку торгів три рівні цінової пропозиції:

  • Максимальну;
  • Оптимальну;
  • Мінімальну цінову пропозицію.

Як проходить електронний аукціон:

  • Анонімно;
  • В три раунди;
  • Зниження мінімум на крок аукціону від своєї попередньої ставки  ( а не від ставки конкурента);
  • Останнім знижує той, хто подав найнижчу пропозицію.

ПОРАДА 4. Підготуйте та подайте документи

Старайтеся читати умови тендеру уважно та подавати документи на нього чітко у відповідності до вимог замовника. Подачу документів не відкладайте на останню годину – робіть це заздалегідь. А документи розкладайте правильно у відповідні папки. Ті форми документів (довідок), які визначив замовник, подавайте точно у такій.

! Як правильно подати пропозицію на тендер на майданчику Е-Тендер, показали у відео.

ПОРАДА № 5. Готуйтеся до тендера

Вивчайте замовників та своїх конкурентів. Це є можливим, адже уся інформація до аукціону і після звершення тендеру  доступні у вільному доступі для будь-якого користувача майданчика Е-Тендер та користувача системи прозоро.

Звертайте увагу перед тендером на замовника. Вивчіть історію його закупівель, проаналізуйте, які документи часто вимагає, які підстави відхилення учасників були у нього.

У разі, коли ви бачите, що замовники відхиляють пропозиції учасників не обґрунтовано, або його закупівлі часто оскаржують, подумайте спершу ніж подаватися на участь у його закупівлі. 

Також ви можете аналізувати діяльність у системі прозорро не лише замовників, а й своїх конкурентів. Так, звертайте увагу на ціни, які виставляють ваші конкуренти, товари чи послуги, які вони пропонують, їхню якість, тощо. І тоді вже вибудовуйте свій шлях участі у конкретній чи подібній закупівлі.

!Як знайти закупівлю, яка вас цікавить на майданчику Е-Тендер, технічно показали у відео

Пробуйте та перемагайте!

Вдалих тендерів!

А якщо виникають у вас запитання щодо участі у державному тендері чи реєстрації на майданчику Е-Тендер, звертайтеся до наших менеджерів.

З повагою команда Е-Tender!

Потрібна допомога?
Залиште свій номер телефону. Ми обов'язково зателефонуємо