Як додавати пропозиції в магазин Прозоро Маркет

Як додавати пропозиції в магазин Прозоро Маркет

1. Додавання пропозицій товарів через електронну форму на майданчику

2. Масове завантаження пропозицій через Excel файл


Після успішної кваліфікації, постачальник може розміщувати пропозиції щодо своїх товарів та отримувати запрошення взяти участь у запитах цінових пропозицій. Опублікована інформація про пропозиції товарів надасть можливість замовникам їх бачити та робити відповідно замовлення.

Додаємо товар на віртуальну “поличку” магазину

Потрібно знайти необхідний код класифікатору CPV за допомогою пошуку або фільтру «Мої категорії». Обираємо за описом підходящий товар та конкретну торгову марку (Рис.1).

1

Рис.1

Клікаємо “Ваші пропозиції” і заповнюємо обов'язкові поля (Рис. 2).

1

Рис.2

Після наповнення інформацією всіх полів натискаємо “Створюємо пропозицію” (Рис. 3).

Рис.3

Існує ще один спосіб додавання пропозиції товару в каталог - за допомогою завантаження в систему Excel файлу. Такий метод суттєво зекономить час, адже користувач заповнить тільки табличку з інформацією по товарам і після імпорту даних в систему, майданчик автоматично завантажує зазначену інформацію.

Далі розкажемо, як це зробити. В розділі Prozorro Market потрібно обрати “Мої пропозиції”, потім Excel та клікнути на скачати (Рис. 4).

1

Рис.4

На особистий комп’ютер користувача збережеться шаблон для заповнення інформації по пропозиціям.

Детально ознайомимося з атрибутами даної Excel таблички. В першій вкладці будуть вказані всі пропозиції, які користувач додавав раніше до каталогів Прозорро Маркет (Рис. 5). У вкладку “На інших майданчиках” підтягнуться активні пропозицій, якщо такі були створені учасникам на іншій платформі (деактивувати їх можна тільки на тому майданчику де вони були створені).

Рис.5

Переходимо на вкладку “Категорії” , тут знаходиться вся база товарів, що існує на Прозорро по тим кодам класифікатору, за яким учасник отримав кваліфікацію (Рис.6).

1

Рис.6

Знаходимо потрібну назву товару, копіюємо колонки ID, назву товару та вводимо ці значення у вкладці “Мої пропозиції”. 

Заповнюємо обов’язкові поля: сума пропозиції, сума мінімального замовлення, країну вказуємо обов’язково Україна, зазначаємо реквізити для місця поставки, та активуємо пропозицію вказавши “так”. Всі згадані колонки обов’язкові для заповнення, а решта опціонально (Рис.7).

Зверніть увагу! Якщо не активувати пропозицію в Excel, тоді вона не буде відображатися в каталозі для замовників. Така пропозиція буде знаходитися в меню “Мої пропозиції” як деактивована. Це зручно для постачальника, коли наприклад треба поміняти ціни. Тобто, деактивація - це можливість “приховати” пропозицію учасника.

1

Рис.7

Заповнений Excel файл завантажується через відповідну функцію в кабінеті (Рис. 8).

1

Рис.8

Внесення змін в пропозиції: редагування та зміна статусу

Оновлення актуальних цін пропозицій

Важливо оперативно оновлювати ціни, тим самим підтверджуючи актуальність пропозицій в каталозі. Для цього доступна функція оновлення цін через точне вказання конкретної суми або зміну в гривні чи у відсотковому значенні (Рис.9-10).

1

Рис.9

1

Рис.10

Готово. 

Ви завантажили свою пропозицію товару у каталог - очікуйте на замовлення!



Що робити, якщо в каталогах немає потрібного товару ознайомтеся з окремою інструкцією.

Вам може бути цікаво:

Потрібна допомога?
Залиште свій номер телефону. Ми обов'язково зателефонуємо