1. Аналіз Запитів цінових пропозицій
2. Аналіз прямих замовлень
Аналіз Запитів цінових пропозицій
В учасника є можливість отримувати інформацію про те, які закупівлі створюють замовники по типу запит ціни пропозицій, який попит на конкретні товари в яких категоріях та які ціни. Такі дані можна регулярно аналізувати через функцію створення типових шаблонів пошуку.
Для цього потрібно перейти в розділ Закупівлі/Плани Прозорро, залишаємося у вкладці Конкурентні закупівлі та відкриваємо фільтр пошуку (Рис.1).
Рис.1
У вікні фільтру обираємо цікаві нам атрибути, по яким бажаємо відібрати Запити цінових пропозицій, потім клікаємо на створити шаблон (Рис.2). Потрібно також дати назву шаблону, що дозволить вам швидко орієнтуватися у випадку, коли ви створите їх декілька (Рис.3).
Рис.2
Рис.3
Шукати створені шаблони потрібно у відповідній вкладці. Застосувавши шаблон, система створить реєстр по відібраним запитам цін, який можна закачати на ваш персональний комп’ютер у звичному форматі Excel. Тепер вся інформація консолідована в єдином файлі і готова то аналізу (Рис.4).
Рис.4
Як працювати із Запитами цінових пропозицій читайте тут.
Аналіз прямих замовлень
Якщо ж вас цікавлять також прямі замовлення з каталогу, тоді потрібно перейти у вкладку Неконкурентні процедури (Рис.5) та у фільтрах пошуку додати до потрібних атрибутів також відмітку Пряме замовлення через Prozorro.Market та створити при необхідності також шаблон (Рис.6-7).
Рис.5
Рис.6
Рис.7
Сформований реєстр по шаблону також можна скачувати в Ексель документ та проводити потрібний учаснику аналіз.