Як створювати аналітичні звіти та шаблони пошуку в Prozorro Market

Як створювати аналітичні звіти та шаблони пошуку в Prozorro Market

1. Аналіз Запитів цінових пропозицій

2. Аналіз прямих замовлень

Аналіз Запитів цінових пропозицій

В учасника є можливість отримувати інформацію про те, які закупівлі створюють замовники по типу запит ціни пропозицій, який попит на конкретні товари в яких категоріях та які ціни. Такі дані можна регулярно аналізувати через функцію створення типових шаблонів пошуку. 

Для цього потрібно перейти в розділ Закупівлі/Плани Прозорро, залишаємося у вкладці Конкурентні закупівлі та відкриваємо фільтр пошуку (Рис.1).

1

Рис.1

У вікні фільтру обираємо цікаві нам атрибути, по яким бажаємо відібрати Запити цінових пропозицій, потім клікаємо на створити шаблон (Рис.2). Потрібно також дати назву шаблону, що дозволить вам швидко орієнтуватися у випадку, коли ви створите їх декілька (Рис.3).

Рис.2

Рис.3

Шукати створені шаблони потрібно у відповідній вкладці. Застосувавши шаблон, система створить реєстр по відібраним запитам цін, який можна закачати на ваш персональний комп’ютер у звичному форматі Excel. Тепер вся інформація консолідована в єдином файлі і готова то аналізу (Рис.4).

1

Рис.4

Як працювати із Запитами цінових пропозицій читайте тут.


Аналіз прямих замовлень

Якщо ж вас цікавлять також прямі замовлення з каталогу, тоді потрібно перейти у вкладку Неконкурентні процедури (Рис.5) та у фільтрах пошуку додати до потрібних атрибутів також відмітку Пряме замовлення через Prozorro.Market та створити при необхідності також шаблон (Рис.6-7).

Рис.5

Рис.6

Рис.7

Сформований реєстр по шаблону також можна скачувати в Ексель документ та проводити потрібний учаснику аналіз. 

Потрібна допомога?
Залиште свій номер телефону. Ми обов'язково зателефонуємо