Запит цінової пропозиції

Запит цінової пропозиції

Запит цінової пропозиції - це другий спосіб закупівлі через Prozorro Market, яким може скористатися замовник для визначення найкращої ціни.  Перший спосіб - це пряме замовлення з кошика.

Поговоримо про етапи проведення запиту цін

За етапами процедура може здатися схожою до відкритих торгів, але особливості, що їй властиві, роблять її набагато привабливішою як для замовника так і для учасника:

  • з усіх конкурентних процедур в Prozorro проводиться найшвидше - мін. за 4 дні;
  • відсутній етап для подачі запитань/вимог/скарг;
  • не потрібно готувати кваліфікаційну документацію і відповідно замовнику не треба проводити кваліфікацію;
  • також не має етапу "Редукціон".

Замовник оголошує запит на товар певної категорії, далі система розсилає повідомлення всім постачальникам, хто в ній акредитований. Приклад повідомлення із запитом (Рис.1).

Рис.1

Якщо в постачальника вже розміщений товар в каталозі він може:

  • відповісти на запит із такою ж ціною як в каталозі;
  • запропонувати замовнику свою ціну.

Постачальник може як прийняти пропозицію так і залишити її без уваги. Якщо постачальник приймає рішення відповісти на запит, в такому випадку в блоці “Реєстрація пропозицій” потрібно вказати свою ціну (вона може бути нижчою, ніж зазначив замовник у своєму запиті) та обрати профіль (Рис. 2-3).

1

Рис.2

Рис.3

Коли завершиться період подання пропозицій, закупівля перейде в статус “кваліфікація переможця” і система автоматично визначить переможцем постачальника, який запропонував найменшу ціну. Не дивлячись на те, що цей період так називається, кваліфікація як етап в спрощеній процедурі чи у відкритих торгах не відбувається. Адже учасник вже проходив кваліфікацію в цю категорію, яку проводив Адміністратор каталогу (ЦЗО) і тому така пропозиція вважається відповідною вимогам запиту.

Постачальнику прийде повідомлення про те, що він став переможцем. На цьому етапі постачальник ще додатково має право підтвердити або відмовився від своєї пропозиції (Рис.4). На це йому дається 2 робочих дні. Якщо ж постачальник не підтвердить себе як переможця , тоді кваліфікація перейде до наступного по ціні учасника.

1

Рис.4

У разі відмови, система обирає наступну за ціною пропозицію іншого постачальника.

Коли один з постачальників погодиться стати переможцем - замовник отримає повідомлення. Він також підтверджує свій намір. Далі, сторони мають підписати угоду не пізніше, ніж через десять календарних днів після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю через прозоро маркет. Якщо угода не підписана протягом 10 днів - закупівля відміниться.

Потрібна допомога?
Залиште свій номер телефону. Ми обов'язково зателефонуємо