Для створення оголошення «Однокроковий тендер», Замовнику необхідно зайти в особистий кабінет, в розділ «Мої закупівлі» та натиснути «Створити оголошення» (Рис.1):
Рис.1
Обрати тип процедури: «Однокроковий тендер» ➯ «Продовжити» (Рис.2):
Рис.2
Після натискання кнопки «Продовжити» відкриється вікно з полями для заповнення даних по закупівлі (Рис.3).
Зверніть увагу!
У разі необхідності поділу закупівлі на окремі частини предмета (лоти) в першу чергу необхідно поставити відмітку «Мультилотова закупівля»:
Рис.3
Пам’ятайте про необхідність заповнення дати завершення приймання запитань та періоду подання тендерних пропозицій (Рис.4):
Рис.4
В разі необхідності поділу закупівлі на лоти необхідно натиснути «Додати окрему частину предмета закупівлі (лота)» та заповнити інформацію в полях. Після чого, натиснути «Додати позицію окремої частини або частин предмета закупівлі» та, також, заповнити всі необхідні поля (Рис.5):
Рис.5
Порядок додавання документів до закупівлі.
Зверніть увагу!
Можливість завантажити документи є до лота, до позиції окремої частини і до закупівлі в цілому.
Для того, щоб додати документацію до закупівлі, Замовнику необхідно обрати тип для документа, що завантажується та натиснути «Завантажити» (Рис.6):
Рис.6
Редагування внесених даних в закупівлю.
Для того, щоб редагувати закупівлю, потрібно виконати наступні дії:
- На сторінці закупівлі натиснути «Редагувати закупівлю»
- Після внесення необхідних змін натиснути «Опублікувати»
Редагування документів.
В разі необхідності внесення змін до документів необхідно натиснути «Редагувати» та «Завантажити» (Рис.7):
Рис.7
Скасування закупівлі або її окремої частини лоту.
Скасування окремої частини лоту.
Для скасування лоту, необхідно:
- натиснути:
- у вікні, що відкриється вказати причину скасування лоту та натиснути «Почати процедуру» (Рис.8):
Рис.8
- натиснути «+Додати документ», завантажити необхідний файл та натиснути «Скасувати» (Рис.9):
Рис.9
Відповіді на запитання по закупівлі.
Для того, щоб надати відповідь на запитання Користувача необхідно в полі «Відповідь» розмістити відповідь на запитання та натиснути кнопку підтвердження (Рис.10):
Рис.10
Оцінка пропозицій Кандидатів за результатами аукціону.
Після завершення процедури електронного реверсивного аукціону, закупівля переходить в статус
Система визначає найбільш економічно вигідну пропозицію Кандидата, сума якої є мінімальною за результатами аукціону
Для того, щоб Замовнику опублікувати рішення, необхідно натиснути «Оцінка документів Кандидата» (Рис.11):
Рис.11
Відкриється вікно з інформацією щодо пропозиції Кандидата.
- В разі, якщо Замовником прийнято рішення, щодо визначення Кандидата переможцем, Замовнику необхідно виконати такі дії (Рис.12,13):
- Обрати тип для документа, що завантажується;
- Натиснути «Додати файл»;
- Натиснути «Опублікувати та завершити пізніше».
Рис.12
- Дочекатися синхронізації завантаженого документа, для того, щоб статус документу мав значення дати та часу публікації такого в ЦБД.
- Після завантаження файлу рішення в ЦБД Замовнику необхідно, натиснути «Оцінка документів Кандидата» ➯ «Наступний крок» ➯ «Підтвердити».
Рис.13
- В разі, якщо Замовником прийнято рішення, щодо відхилення Кандидата, необхідно зробити наступні кроки (Рис.14, 15):
Рис.14
Дочекатися синхронізації завантаженого документа, для того, щоб статус документу мав значення дати та часу публікації в ЦБД.
Після завантаження файлу рішення в ЦБД Замовнику необхідно, натиснути «Оцінка документів Кандидата» ➯ «Наступний крок» ➯ «Відмінити»
Рис.15
Анулювання переможця.
Для анулювання Переможця, Замовник натискає кнопку «Анулювати переможця» (Рис.16) :
Рис.16
Після натискання кнопки «Анулювати переможця», відкриється вікно, в якому необхідно вказати коментар про рішення щодо анулювання Переможця та натиснути «Почати процедуру анулювання» (Рис.17):
Рис.17
Після анулювання, пропозиція буде мати статус: «Переможець розглядається кваліфікаційною комісією» (Рис. 18):
Рис.18
Публікація договору. Завершення закупівлі
Після визначення Замовником Переможця, Замовник укладає договір з Учасником та публікує у системі скан-копію підписаного договору.
Далі, Замовник вчиняє такі дії:
- Натискає на кнопку «Внести інформація про договір» Відкриється вікно, в якому Замовник вносить інформацію щодо договору (Рис.19):
Рис.19
- Після заповнення всіх полів, натискає:
- Для продовження внесення інформації про договір необхідно натиснути кнопку «Редагувати» (Рис.20):
Рис.20
- Надалі необхідно обрати тип файлу, завантажити скан-копію договору та натиснути «Додати файл»:
- Після завантаження файлу