Як оскаржити закупівлю?!

Як оскаржити закупівлю?!

Можливість оскаржувати рішення замовників є важливим елементом системи публічних закупівель. З одного боку, це зменшує корупційну складову та дискримінацію учасників, а з іншого, підвищує якість закупівель та зміцнює саму систему.

Учасники, з метою захисту своїх прав та законних інтересів можуть подати на дії чи бездіяльність замовника вимогу та/або скаргу.

Подання  вимоги є безкоштовним, а за подання скарги до уповноваженого органу справляється плата. 

Для того, щоб подати скаргу на умови тендерної документації або ж на рішення замовника потрібно зайти в розділ Вимоги/скарги на сторінці тендер, який цікавить:

Після натискання кнопки необхідно заповнити електронні поля Назву, опис скарги та обрати на що саме подається скарга. Після цього натискаємо кнопку «Виконати»

У вас сформувалась чернетка скарги. До чернетки додаємо документ скарги і всі інші документи, які ви вважаєте необхідними докласти до скарги.

Після експортування всіх файлів скарги у вас є можливість оплатити скаргу двома способами.

Спосіб 1:

  • Натисніть кнопку «Завантажити шаблон платіжного доручення»
  • Введіть реквізити Вашого ІВАN для повернення коштів у випадках передбачених Постановою  (див. Постанова Кабінету Міністрів України від 22 квітня 2020 р. № 292 Про встановлення розміру плати за подання скарги та затвердження Порядку здійснення плати за подання скарги до органу оскарження через електронну систему закупівель та її повернення суб’єкту оскарження)
  • Після введення реквізитів, платіжне доручення буде завантажене на комп’ютер
  • Оплачуйте за реквізитами, які вказані в завантаженому рахунку.

Зверніть увагу! Система самостійно прораховує вартість подання скарги, вводити суму самостійно ніде не потрібно. Призначення платежу, вказане вами під час оплати, повинно повністю збігатись із вказаним призначенням в платіжному дорученні, яке ви отримали з майданчика.

Спосіб 2

  • Натисніть кнопку «Оплатити онлайн»
  • Система переведе Вас на сторінку оплати платіжною карткою за допомогою сервісу онлайн-платежів LiqPay.

Зверніть увагу! Комісія за проведення платежу через сервіс складає  2,5% від суми за проведення платежу.

1

Як тільки оплата надходить на рахунок ДП «Прозорро», скарга автоматично системою буде переведена в статус «Очікує розгляду органом оскарження». У випадку, якщо платіж не встиг пройти до закінчення періоду оскарження, гроші автоматично повернуться скаржнику протягом 2 робочих днів, а скарга буде переведена системою в статус «Скасована».

Скасувати скаргу в статусі «Очікує розгляду органом оскарження» неможливо. А у випадку самостійного скасування скаржником чернетки, така скарга переходить в статус «Скасована» і буде оприлюднена у системі.

Потрібна допомога?
Залиште свій номер телефону. Ми обов'язково зателефонуємо