Попозиційний редукціон у системі комерційних закупівель E-Tender

Оновлений функціонал попозиційних торгів на E-Tender дозволяє учасникам комерційних тендерів подавати пропозиції як на весь лот, так і на окремі його позиції.

Попозиційний редукціон у системі комерційних закупівель E-Tender

Це корисний інструмент для закупівельника також, адже:

  • не обмежується участь постачальників, які мають неповний перелік номенклатур, але готові надати гарні пропозиції по конкретних позиціях;
  • є можливість обрати декількох переможців;
  • він отримує найкращу ціну по кожній позиції.

Як взяти участь у попозиційних торгах, розповідає керівник відділу по роботі з комерційними замовниками на Е-Тендер Ольга Невольник.


Особливості перебігу попозиційних торгів

Розглянемо за яким алгоритмом і правилами проходить попозиційний редукціон у системі комерційних закупівель:

  • Торговий період (редукціон) проводиться в день і в час, вказаний закупівельником у формі планування попозиційного редукціону (мал.1);

1

Мал. 1

  • Система автоматично відправляє повідомлення допущеним учасникам про дату та час проведення попозиційного редукціону;
  • Всі допущені учасники отримують посилання, за яким необхідно перейти, щоб потрапити в редукціон;
  • Перейти на сторінку редукціону можна з опису закупівлі, клікнувши на посилання (мал.2)

1

Мал.2

  • У визначений час починаються торги, на яких учасники роблять ставки доки триває раунд;
  • Тривалість раунду визначається при плануванні. При потребі замовник може вказати параметри автопролонгації. Тоді, у разі пониження ціни одним із учасників за N хвилин до завершення попозиційного редукціону, торги продовжаться на проміжок часу, який вказаний у параметрі;
  • Пропозиції учасників мають враховувати мінімальний крок, вказаний замовником. Інакше система не дозволяє зробити ставку. Для спрощення роботи учасників система підказує наступну мінімальну ставку;
  • Залежно від того, які налаштування обрав замовник, пониження може відбуватись від своєї ціни за позицію, чи від мінімальної ціни за позицію;
  • Якщо учасник не подав свою пропозицію на одну чи декілька позицій в лоті, то він не бере участі в торгах по цих позиціях;
  • Пониження цін можливе по одній чи декількох позиціях одночасно;
  • Під час попозиційного редукціону всі учасники роблять ставки одночасно;
  • По кожному лоту відбувається окремий редукціон;
  • У кожного учасника під час редукціону є можливість змінювати свою пропозицію за такими правилами:
  1. знижувати ціну на суму не меншу, ніж мінімальний крок редукціону;
  2. подана ціна має бути меншою за найнижчу пропозицію серед конкурентів, або менша на мінімальний крок від своєї ціни.
  • Крок розраховується від значення “Вартість за од.”, від власної ставки чи від найменшої ставки (залежить від налаштувань замовника);
  • Після того, як закінчився час проведення редукціону, постачальники не можуть робити свої ставки;
  • В ході торгового періоду автоматично відхиляються цінові пропозиції в момент їх надходження, у разі якщо:
  1. подана учасником цінова пропозиція більша або рівна мінімальній пропозиції серед учасників;
  2. подана учасником цінова пропозиція більша його попередньої цінової пропозиції;
  • В ході торгового періоду час для подачі цінової пропозиції визначається в наступному порядку:
  1. Час для подачі пропозицій по кожній позиції, окрім позицій, на які не подана пропозиція, становить N хвилин (встановлюється як параметр) з моменту початку торгового періоду;
  2. По позиціях, на які не подана початкова пропозиція, учасник не бере участі в торгах;
  3. В разі встановлення автопролонгації попозиційного редукціону при плануванні, якщо за N хвилин (параметр подовження редукціону) до кінця торгової сесії внесено зміни, то редукціон автоматично продовжується на N хвилин (час пролонгації редукціону), якщо відповідні налаштування були обрані замовником при оголошенні попозиційного редукціону.

Учасник може зробити пропозицію поки триває попозиційний торг (мал.3).

1

Мал.3

Після завершення редукціону, остаточні пропозиції фіксуються. Закупівля переходить на етап “Визначення переможця”.

Форма фінальних пропозицій дозволяє замовнику побачити хто із учасників подав найвигіднішу ціну по кожній позиції.

Замовник має можливість обрати одного або декількох переможців по закупівлі, сформувавши таблицю переможців та розподілити між ними об’єми позицій.

1

Мал.4

Якщо виникають запитання, звертайтесь до наших менеджерів:

тел: 044 - 223 68 92, 067 - 550 53 84; e-mail: biz@e-tender.ua

Потрібна допомога?
Залиште свій номер телефону. Ми обов'язково зателефонуємо