Попозиційний редукціон у системі комерційних закупівель E-Tender

Оновлений функціонал попозиційних торгів на E-Tender дозволяє учасникам комерційних тендерів подавати пропозиції як на весь лот, так і на окремі його позиції.

Попозиційний редукціон у системі комерційних закупівель E-Tender

В системі комерційних закупівель E-Tender розроблено функціонал, що дає можливість замовнику оголошувати комерційні закупівлі з попозиційними торгами. Суть полягає в тому, що учасник беручи участь в тендері, зможе подавати свою цінову пропозицію як на весь лот так і на всі/декілька окремих його позицій. Самі ж торги відбуваються по ціні за одиницю товару за кожною позицією лоту.

Це дозволяє закупівельникам обрати декількох переможців та не обмежувати участь тих учасників, у яких в наявності є неповний перелік оголошених в тендері позиційних номенклатур, але за конкретними позиціям є гарні пропозиції.

Замовник зможе обрати найкращу ціну за кожною позицією окремо, що було неможливим раніше при формуванні однієї пропозиції на весь лот за усіма позиціями.

Як взяти участь у попозиційних торгах, розповідає керівник відділу по роботі з комерційними замовниками на Е-Тендер Ольга Невольник.


Особливості перебігу попозиційних торгів

Розглянемо за яким алгоритмом і правилами проходить попозиційний редукціон у системі комерційних закупівель:

  • Торговий період (редукціон) проводиться в день і в час, вказаний закупівельником.на формі планування попозиційного редукціону (Рис.1);

Рис.1

  • Система автоматично відправляє повідомлення про призначення дати та часу проведення попозиційного редукціону всім учасникам;
  • Всі допущені Учасники отримують посилання, за яким необхідно перейти, щоб потрапити в торгову сесію та відповідні повідомлення в особистий кабінет та на електронну пошту (вказану при реєстрації) про старт аукціону;
  • Щоб потрапити на сторінку торгової сесії, користувач має перейти в закупівлю, що його цікавить і клікнути посилання переходу на сторінку редукціону (Рис.2);

Рис.2

  • У визначену дату та час починається старт торгів, де на протязі визначеного часу (тривалості раунду) Учасники можуть подавати свої пропозиції;
  • Тривалість раунду визначається при плануванні. За необхідністю  замовник може вказати параметри автопролонгації і тоді, якщо хтось із учасників знизить свою ціну за N хвилин до завершення попозиційного редукціону, то час проведення редукціону збільшиться на час продовження хвилин;
  • Пропозиції мають дорівнювати мінімальному кроку. Система не дозволяє поставити ставку, яка не враховує мінімальний крок редукціону. Для спрощення роботи учасників, Система підказує наступну мінімальну ставку;
  • Пониження може відбуватись по кожній позиції від ціни за позицію учасника, чи від мінімальної ціни по позиції серед всіх учасників. В залежності від вказаного параметру при плануванні;
  • Якщо учасник не подав свою пропозицію на одну чи декілька позицій в пропозиції, то він по цих позиціях не приймає участі в торгах;
  • Пониження цін відбувається по кожній позиції окремо;
  • Під час попозиційного редукціону покращуються одночасно всі;
  • По кожному лоту відбувається окремий редукціон;
  • З моменту початку торгового періоду в Учасників аукціону з'являється можливість введення цінової пропозиції за допомогою інтерфейсу закритої частини;
  • У кожного Учасника під час редукціону є можливість змінювати свою пропозицію за такими правилами:

- знижувати ціну на суму не меншу, ніж мінімальний крок редукціону;

- подана ціна має бути меншу за найменшу подану ціну, або менша за подану ціну по позиції цього учасника.

  • Крок розраховується від значення поля “Вартість за од.”, враховуючи ознаку від власної ставки чи від найменшої ставки;
  • Після того, як закінчився час проведення редукціону, постачальники не можуть більше робити свої ставки;
  • В ході торгового періоду автоматично відхиляються цінові пропозиції в момент їх надходження, в разі якщо:

- представлена Учасником цінова пропозиція по позиції більше або рівна ціновій пропозиції, раніше представленого таким Учасником або мінімальної пропозиції серед учасників по позиції;

- представлена Учасником цінова пропозиція більша його попередньої цінової пропозиції;

  • В ході торгового періоду час для подачі цінової пропозиції визначається в наступному порядку:

- Час для подачі пропозицій по кожній позиції, окрім позицій, на які не подана пропозиція, становить N хвилин (встановлюється як параметр) з моменту початку торгового періоду;

- По позиціям, на які не подана початкова пропозиція, учасник не приймає участі в торгах;

- В разі встановлення автопролонгації попозиційного редукціону при плануванні, якщо за N хв (параметр подовження редукціону) до кінця торгової сесії внесено зміни, то редукціон автоматично продовжується на N хв (час пролонгації редукціону), якщо відповідні налаштування були обрані замовником при оголошенні попозиційного редукціону.

  • Інформація на формі перебігу:

- Дата і час на формі попозиційних торгів;

*ЯКЩО не почався, то Час до початку редукціону відображено зворотній відлік до початку редукціону;

*ЯКЩО торги почались, то Час до завершення торгів відображено відлік часу до їх завершення;

*ІНАКШЕ (торги завершились).

- Період торгів

- Заголовок

*Назва лоту

- Форма ставок учасників у формі таблиці з колонками:

- Найменування

- Кількість

- Одиниця виміру

- Крок

- Назва учасника, Сума, Приведена сума (за наявності)

Замовник бачить всі ставки учасників по кожному матеріалу, загальну суму і назви учасників (Рис.3).

1

Рис.3

Учасник бачить ту ж саму інформацію, крім фактичних назв учасників і може зробити пропозицію, поки попозиційний торг триває (Рис.4).

1

Рис.4

Після завершення редукціону, остаточні пропозиції фіксуються. Закупівля переходить на етап Визначення переможця.

Замовник на формі фінальних пропозицій має змогу побачити, хто із учасників подав найвигіднішу ціну по кожній позиції.

Найвигідніша ціна по позиції (вартість за одиницю) виділена зеленою рамкою, друга найвигідніша ціна – жовтою, а третя найвигідніша – червоною (Рис.5).

Рис.5

Закупівельник має можливість обрати одного переможця по закупівлі або сформувати із пропозицій учасників таблицю переможців та розподілити між ними об’єми позицій та обрати декілька переможців по закупівлі (Рис.6).

1

Рис.6

Потрібна допомога?
Залиште свій номер телефону. Ми обов'язково зателефонуємо