Вибір переможця/переможців

Вибір переможця/переможців

Етап «Визначення переможця» - на цьому етапі замовник визначає переможця за результатами редукціону. Система автоматично виділяє кращу пропозицію сірою рамкою. Кращу пропозицію визначається за приведеною ціною у разі використання конструктора нецінових критеріїв чи графіку оплати, в іншому випадку – по мінімальній вартості пропозиції. Замовник може підтвердити переможця, запропонованого системою, чи вибрати іншого переможця (Рис.1).

1

Рис.1

При виборі іншого переможця потрібно заповнити поле коментар, та зберегти.

В закупівлі з попозиційними торгами система не пропонує переможця, а виконує ранжування цін по кожній позиції, виділяючи їх кольором. Зелена – найкраща ціна, жовта – друга найкраща ціна, червона – третя найкраща ціна (Рис 2). Всі інші пропозиції не виділяються кольором.

1

Рис.2

Вибір переможців – замовник має можливість обрати декілька переможців та розподілити об`єми послуг/матеріалів між ними. Для вибору декількох переможців необхідно відмітити чек-бокс «Багато переможців». Система формує перелік переможців, який можна відредагувати, видаливши тих, хто не має потрапити до розподілу (Рис.3).

1

Рис.3

Далі закупівельник має натиснути кнопку   та в формі, що відкриється розділити об’єми між переможцями, так щоб при додаванні вони дорівнювали загальній кількості по кожній позиції (Рис.4).

1

Рис.4

У випадку якщо було розподіллено об’єм що не рівний значенню «кількість» система проінформує замовника (Рис.5).

1

Рис.5

Після розподілу необхідно зберегти розподіл  та погодити розподіл з переможцями  (Рис.6).

1

Рис.6

Переможці мають підтвердити цінові пропозиції з урахуванням розподілу. Замовник отримує інформування про рішення переможця в кабінет та на електронну пошту (Рис.7).

1

Рис.7

Важливо!  Переможці мають можливість  відхилити розподіл або змінити ціну. Якщо хоча б один з учасників відхилив розподіл, то замовник отримає лист і може на формі розподілу може прочитати коментар (Рис.8).

1

Рис.8

З текстом листа можна ознайомитись нижче (Рис.9).

1

Рис.9

Замовнику доступна фіксація  розподілу та відправка на погодження  переможців (Рис.10).

1

Рис.10

Якщо в організації налаштовано маршрут внутрішнього погодження чи погодження в Е-Docs, то обраного переможця погоджувачі мають погодити згідно налаштованого маршруту. В цей час закупівля буде знаходитись в статусі «Переможець на погоджені». У замовника є можливість скасувати погодження переможця та обрати іншого (Рис. 11).

Рис.11

Після успішного погодження закупівля завершується, якщо договір не включено в бізнес процес. Інакше замовнику буде доступна можливість ініціювати укладення договору (Рис. 12).

1

Рис.12

В цьому сценарії завершення закупівлі відбувається після публікації договору по всім лотам закупівлі. В такому випадку необхідно повторити процедуру розподілу.

Потрібна допомога?
Залиште свій номер телефону. Ми обов'язково зателефонуємо