Як створити заявку на закупівлю

Детальний опис процесу створення заявки на закупівлю.

Як створити заявку на закупівлю

Чернетку заявки на закупівлю може створити кожен користувач системи комерційних закупівель, якому дозволив Адміністратор організації створювати заявку вручну.

Для того щоб створити заявку на закупівлю необхідно перейти в реєстр та натиснути кнопку  . Відкриється форма створення нової закупівлі. Всі поля, які виділені червоним кольором,  обов'язкові для заповнення (Рис.1.).

1

Рис.1

В розділі Загальні відомості про закупівлю слід вказати Узагальнену назву закупівлі та в полях Ініціатор, Експерт та Організація/Підрозділ обрати значення з довідників, почавши вводити пошуковий запит по прізвищу співробітника чи назві організації чи підрозділу. Інші поля заповнюються за необхідності, їх можна залишити пустими.

Текст в полі Загальні відомості про закупівлю можна форматувати за бажанням замовника. Загальна кількість символів в полі не має перевищувати 1024 (Рис.2).

Рис.2

Якщо закупівля – відкрита, то чек-бокс Закрита закупівля слід залишити не відміченим, якщо ж планується проведення закритої закупівлі, то необхідно відмітити чек-бокс Закрита закупівля та запросити хоча б одного Учасника (Рис.3).

Рис.3

При натисканні кнопки  відкриється форма запрошення до закритої закупівлі (Рис.4).

Рис.4

Запросити Учасника можна по коду ЄДРПОУ/ІПН чи назві організації, чим більше символів буде введено в поле учасник, тим точнішими будуть результати пошуку. Потрібного учасника слід обрати зі списку учасників, зареєстрованих в системі, що відкриється.

Також запросити Учасника можна по електронній пошті, вказавши його Email. Якщо доданий в таблицю учасник ще не зареєстрований в системі, то при публікації закупівлі йому буде надіслано запрошення на реєстрацію. Після того, як він зареєструється, зможе прийняти участь у закупівлі (Рис.5).

Рис.5

В розділі Документи закупівлі можна додати документи до всієї закупівлі. Для цього слід натиснути кнопку   та вказати шлях до документа на вашому комп'ютері (Рис.6).

Рис.6

Список прикладених документів можна редагувати, видаляючи непотрібні, натиснувши на  та додаючи нові за допомогою кнопки .

В розділі Специфікація необхідно натиснути кнопку та натиснути кнопку . Відкриється форма Оберіть класифікатори ДК 021:2015 (CPV) В пошуковому полі Введіть код/назву класифікатора і оберіть необхідний (Рис.7).

Можна обрати не тільки головний класифікатор (обов'язковий), а й додаткові (не обов'язкові). Вибір додаткових класифікаторів має наступні переваги:

  1. При публікації закупівлі розсилка учасникам здійснюється як по основних, так і по  по додаткових класифікаторах.
  2. Інформування щоденної розсилки здійснюється з урахуванням додаткових класифікаторів закупівлі.
  3. Доопрацьовано пошук в системі з врахуванням додаткових класифікаторів через фільтр власного електронного кабінету.
  4. Відображення додаткових класифікаторів у розділі “Опис закупівлі” для всіх користувачів, хто має доступ до закупівлі на перегляд.

Рис.7

Оберіть класифікатори та натисніть кнопку  внизу форми. 

Рис.8

Обраний класифікатор буде зафіксовано в заявці (Рис.8). При необхідності його можна змінити повторно виконавши дії описані вище.

Поле назва лоту можна заповнити текстом за бажанням, або залишити його незаповненим, тоді при додаванні позицій, воно заповниться автоматично значенням обраного класифікатора.

Для додавання матеріалів, необхідно натиснути кнопку  , у формі що відкриється слід вказати назву матеріалу, заповнити його кількість, та обрати зі списку одиницю виміру (Рис.9).

Рис.9

Після заповнення всіх значень в обов'язкових полях, необхідно натиснути кнопку  .

Використовуючи кнопку  можна створити декілька кількість лотів, по кожному з них будуть проведені окремі торги в рамках створеної закупівлі.

Список матеріалів можна додавати в закупівлю не тільки вручну, а і за допомогою файлу (Рис.10).

1

Рис.10

Якщо при завантаженні в закупівлю є помилки, то система такі строки не додасть і проінформує про помилку (Рис.11).

Рис.11

Редагування доданих до лота матеріалів можливе шляхом видалення позицій  та додавання нових. Кількість матеріалу/послуги доступна для редагування в чернетці.

Окремо для кожного лота можна вказати наступні параметри (Рис.12).

1

Рис.12

Які будуть відображені на формі подачі пропозицій та формі підтвердження остаточних пропозицій.

Для кожного лоту замовник може обрати Тип обмежень по бюджету. По замовчанню в системі встановлено значення Без обмежень щодо бюджету (Рис.13).

Рис.13

Якщо обрано тип обмежень по бюджету - без обмежень щодо бюджету:

  • Поля обмежень бюджету по кожній позиції неактивні;
  • Поля обмежень бюджету по лоту неактивні.
    Якщо обрано тип бюджету - бюджет по лотам:
  • Поля обмежень бюджету по кожній позиції неактивні;
    Якщо обрано тип бюджету - бюджет по позиціям:
  • Поля обмежень бюджету по лоту неактивні.

1

Рис.14

В розділі Документація до специфікації до кожного лота можна додати перелік документів за допомогою кнопки  , вказавши шлях та натиснувши кнопку «Відкрити».

Після заповнення всіх обов’язкових полів активуються кнопки збереження закупівлі у вигляді чернетки чи шаблону. Скасування доступне на будь-якому етапі створення чернетки (Рис.15).

Рис.15

Для збереження закупівлі у вигляді чернетки на закупівлю слід натиснути кнопку  , при успішному збереженні система інформує, що заявку створено .

Створену чернетку на закупівлю можна знайти в реєстрі Мої закупівлі на закладці Заявки (Рис.16).

Рис.16

Потрібна допомога?
Залиште свій номер телефону. Ми обов'язково зателефонуємо