ДАСУ

Розділ "ДАСУ"
ДАСУ

Інструкція користування розділом «ДАСУ»

У разі, коли на закупівлю буде створено проект моніторингу,  замовник отримає повідомлення на електронну пошту, а також  в особистий кабінет у розділ «Мої повідомлення» (Рис.1).

Рис.1

Щоб переглянути на якій саме підставі було створено проект моніторингу та на якому етапі закупівлі, замовнику слід зайти у закупівлю, у розділ "ДАСУ" (Рис.2)

Рис.2

Якщо ж ДАСУ вирішило скасувати проект моніторингу, то рішення про це публікують у системі (Рис.3). Про що система повідомить і відправить замовнику інформацію про скасування моніторингу у розділ «Мої повідомлення» та на електронну пошту (Рис.4).

Рис.3

Рис.4

Якщо ж ДАСУ усе-таки прийняло рішення про здійснення моніторингу, інформацію про нього, а саме: підставу прийняття рішення про проведення моніторинг, етапи закупівельного процесу, період моніторингу, дату публікації рішення, опис підстав та дату прийняття рішення, опубліковують у системі (Рис.5).

Рис.5

Про те, що ДАСУ розпочала моніторинг, замовник отримає повідомлення у розділ «Мої повідомлення» та на електронну пошту (Рис.6).

Рішення про початок моніторингу закупівлі ДАСУ оприлюднює протягом двох робочих днів з дня його прийняття в електронній системі із зазначенням:

  • унікального номера оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєного системою
  • дати його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
  • унікального номера повідомлення про намір укласти договір та дати його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
  • опису підстав для здійснення моніторингу закупівлі.

Важливо розуміти, що рішення про початок моніторингу не зупиняє проведення процедури закупівлі.

Рис.6

Після того, як опублікували інформацію про здійснення моніторингу, замовник може надати свої пояснення (Рис.7,8).

Рис. 7

Протягом строку проведення моніторингу - не більше 15 робочих днів з дати оприлюднення рішення про його початок, ДАСУ має право запитувати у замовника пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом моніторингу. Протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту, замовник має надати відповідні пояснення. Такі пояснення замовник має право надати  також із власної ініціативи (Рис.8)

Рис.8

Після завершення періоду моніторингу ДАСУ опубліковує рішення. І якщо порушення все таки виявили, у системі про це розміщують інформацію (Рис.9).

Рис.9

Про виявлені порушення під час проведення моніторингу закупівлі, замовник отримає лист щодо них у розділ «Мої повідомлення» та на електронну пошту (Рис.10).

Рис.10

Якщо рішення ДАСУ про виявлені порушення опубліковано, протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку замовник має право одноразово звернутись через систему за роз’ясненням щодо висновку (Рис.11, 12).

Висновок ДАСУ про виявлені порушення оприлюднюють в електронній системі протягом трьох робочих днів з дня його складання.

Якщо за результатами моніторингу порушень не виявлено, у висновку зазначають інформацію про їх відсутність.

Рис.11

Рис.12

Після отримання відповіді на надані роз’яснення ДАСУ, замовник має виконати одну з таких дій:

  • Підтвердити факт усунення порушення (виконує дії, які показані на Рис.13,14);
  • Зазначає, що висновок оскаржено у суді (виконує дії, показані на Рис.16,17).

Також замовник можете оскаржити висновок ДАСУ до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду.

Рис.13

Рис.14

Після того, як замовник підтвердив факт усунення порушення, ДАСУ накладає свою резолюцію - підтверджує/не підтверджує вчинення замовником дій (Рис.15).

Рис.15

Рис.16

Рис.17

Якщо при проведенні моніторингу закупівлі ДАСУ не виявила порушення, то замовник може звернутися до нього за роз’ясненнями щодо висновку (Рис.18,19). У такому разі у висновку зазначають інформацію про відсутність порушення законодавства у сфері публічних закупівель.

Рис.18

Рис.19


Потрібна допомога?
Залиште свій номер телефону. Ми обов'язково зателефонуємо