Допорогова закупівля

Опис процесу "Допорогові закуівлі"
Допорогова закупівля

Зміст

  1. Створення оголошення «Допорогова закупівля».
  2.  Порядок додавання документів до закупівлі.
  3.  Редагування внесених даних в закупівлю.
  4.  Редагування документів.
  5. Скасування закупівлі або її окремої частини лоту.
  6. Відповіді на запитання по закупівлі.
  7. Надання відповіді на «Вимогу» на умови закупівлі.
  8. Оцінка пропозицій Кандидатів за результатами аукціону.
  9. Публікація договору. Завершення закупівлі.

Для створення оголошення «Допорогова закупівля», Замовнику необхідно зайти в особистий кабінет, в розділ «Мої закупівлі» та натиснути кнопку «Створити оголошення»  закупівлю» (Рис.1)

Рис.1

Обрати  тип процедури «Допорогові закупівлі»«Продовжити» (Рис.2)

Рис.2

Після натискання кнопки «Продовжити» відкривається вікно з полями для заповнення даних по закупівлі

Зверніть увагу!

У разі необхідності поділу закупівлі на окремі частини предмета (лоти) в першу чергу необхідно поставити відмітку «Мультилотова закупівля» (Рис.3) 

Рис.3 

Поля, які виділені червоним кольором, є обов'язковими для заповнення (Рис.4)

Заповнивши відомості в полях та зазначивши необхідні дати та час, Замовник повинен визначити класифікацію предмета закупівлі за кодом із довідника.

Для того щоб обрати необхідний код класифікатора із довідника, необхідно натиснути «Довідник», знайти або за кодом, або за назвою класифікатора необхідний код, натиснути на нього та далі «Зберегти та вийти».


В разі необхідності поділу закупівлі на лоти необхідно натиснути «Додати окрему частину предмета закупівлі (лота)» та заповнити інформацію в полях.

Натиснути кнопку створити оголошення або зберегти, як чернетку.

 Рис. 4 

2. Порядок додавання документів до закупівлі

Зверніть увагу!

Можливість завантажити документи є до лоту,  до позиції окремої частини  і до закупівлі в цілому.

Для того, щоб додати документацію до закупівлі, Замовнику необхідно обрати тип для завантажуємого документа та натиснути «Завантажити» (Рис.5)

Рис.5

3. Редагування внесених даних в закупівлю

Для того, щоб редагувати закупівлю, потрібно виконати наступні дії:

На сторінці закупівлі натиснути  

Після внесення необхідних змін необхідно натиснути

4. Редагування документів

В разі необхідності внесення змін до документів необхідно натиснути «Редагувати» та «Завантажити» (Рис.6)

Рис.6

5. Скасування закупівлі або її окремої частини лоту

5.1 Скасування окремої частини лоту.

Для скасування лоту, необхідно, натиснути

У вікні, що відкривається вказати причину скасування лоту та натиснути «Почати процедуру» (Рис.7).

Рис.7

Після цього натиснути, завантажити необхідний файл та натиснути (Рис.8).

Рис.8

6. Відповіді на запитання по закупівлі

Для того, щоб надати відповідь на запитання Користувача, Замовнику необхідно обрати розділ закупівлі «Питання». В полі «Відповідь» надати відповідь на запитання та натиснути підтвердження (Рис.9)

Рис.9

 7. Надання відповіді на «Вимогу» на умови закупівлі 

Для надання відповіді на вимогу Замовнику необхідно перейти в розділ закупівлі. В разі необхідності завантажити файл (відповідь на вимогу), натиснути «Завантажити»«Відповісти на Вимогу/Скаргу» (Рис.10).

Рис.10

Після натискання «Відповісти на Вимогу/Скаргу» відкриваються поля для заповнення. Після заповнення всіх полів необхідно натиснути «Відповісти на Вимогу/Скаргу» (Рис.11).

Рис. 11

8. Оцінка пропозицій Кандидатів за результатами аукціону

Після завершення проведення процедури електронного реверсивного аукціону, закупівля переходить в статус «Кваліфікація переможця».

Система визначає найбільш економічно вигідну пропозицію Кандидата, сума якого є мінімальною за результатами аукціону.

Для того, щоб опублікувати рішення, Замовнику необхідно у вкладці «Деталі закупівлі» натиснути кнопку «Оцінка документів Кандидата» (Рис.12)

Рис.12

Відкривається вікно з інформацією щодо пропозиції Кандидата.

1). В разі, якщо Замовником прийнято рішення, щодо  визначення Кандидата переможцем, Замовнику необхідно виконати такі дії (Рис.13,14)

Рис.13

Дочекатися  синхронізації завантаженого  документу, для того, щоб статус документу мав значення дати та часу публікації такого документу до ЦБД.

Після завантаження файлу рішення в ЦБД Замовнику необхідно, натиснути

Рис.14

2). В разі, якщо Замовником прийнято рішення, щодо  відхилення Кандидата, необхідно зробити кроки, відповідно до Рис.15, 16

Рис.15

Дочекатися  синхронізації завантаженого  документу, для того, щоб статус документу мав значення дати та часу публікації такого документу в ЦБД.

Після завантаження файлу рішення в ЦБД Замовнику необхідно, натиснути

Рис.16

 

8.1 Анулювання переможця

Для анулювання Переможця, Замовник обирає кнопку  (Рис.17)

Рис.17

Після натискання кнопки «Анулювати переможця», відкривається вікно, в якому необхідно вказати коментар про рішення щодо анулювання Переможця та натиснути «Почати процедуру анулювання» (Рис.18).

Рис.18

Після анулювання, статус пропозиції «Переможець розглядається кваліфікаційною комісією» (Рис. 19).

Рис. 19

В подальшому  необхідно провести дії по дискваліфікації пропозиції передбачені  пунктом 2 розділу 8  цієї Інструкції.

9. Публікація договору. Завершення закупівлі

Після визначення Замовником Переможця, Замовник укладає договір з Учасником та опубліковує у системі скан-копію підписаного з обох сторін договору та вчиняє такі дії:

Натискає на кнопкуВідкриється вікно, в якому Замовник вносить інформацію щодо договору (Рис.20)

Рис. 20

Після заповнення всіх полів, замовнику необхідно натиснути 

та «Підтвердити»  (Рис.21).

Рис.21

Для продовження внесення  інформації про договір необхідно натиснути кнопку «Редагувати інформацію про договір» (Рис.22).

Рис.22

Далі необхідно обрати тип файлу,  завантажити скан-копію договору та натиснути «Додати файл» (Рис.23).

Рис.23

Після завантаження файлу необхідно натиснути

Потрібна допомога?
Залиште свій номер телефону. Ми обов'язково зателефонуємо