Інструкція. Допорогова закупівля

Опис процесу "Допорогові закуівлі"

Інструкція. Допорогова закупівля

Зміст

  • Створення оголошення «Допорогова закупівля»
  • Порядок додавання документів до закупівлі
  • Редагування внесених даних в закупівлю
  • Редагування документів
  • Скасування лоту
  • Скасування закупівлі
  • Відповіді на запитання по закупівлі
  • Надання відповіді на «Вимогу» на умови закупівлі
  • Кваліфікація учасника
  • Публікація договору. Завершення закупівлі


Для створення закупівлі, необхідно обрати тип процедури «Допорогова закупівля» ___ «Продовжити» (Рис.1,2).

Рис.1 

Рис.2

Після натискання кнопки «Продовжити», відкривається вікно з полями для заповнення даних по закупівлі.

Зверніть увагу!

У разі необхідності поділу закупівлі на окремі частини предмета (лоти) в перш чергу необхідно поставити відмітку «Мультилотова закупівля» (Рис.3).

В разі необхідності поділу закупівлі на лоти необхідно натиснути «Додати окрему частину предмета закупівлі (лота)» та заповнити інформацію в полях.

 Натиснути кнопку створити оголошення або зберегти, як чернетку

Рис.3

В подальшому необхідно заповнити інформацію, поля, які виділені червоним кольором є обов’язковими для заповнення (Рис.4).

Увага!

Якщо ідентифікатор плану закупівлі  вказати невірно, буде відображено одне з повідомлень: 

  • план не знайдено;
  • план створений іншою організацією;
  • тип процедури тендера повинен відповідати типу процедури плану;
  • за цим планом вже створено чернетку тендера;
  • за цим планом вже створено тендер.

Поле "Ідентифікатор плану закупівлі" не є обов'язковим для заповнення.

Заповнивши відмості в полях та зазначивши необхідні дати та час, Замовник повинен визначити класифікацію предмета закупівлі за кодом із довідника.

Для того щоб обрати необхідний код класифікатора із довідника, необхідно натиснути «Довідник», знайти або за кодом, або за назвою класифікатора необхідний код, натиснути на нього та далі «Зберегти та вийти».

В разі необхідності поділу закупівлі на лоти необхідно натиснути «Додати окрему частину предмета закупівлі (лота)» та заповнити інформацію в полях.

Натиснути кнопку створити оголошення або зберегти, як чернетку.

Рис.4 


Порядок додавання документів до закупівлі

Зверніть увагу!

Можливість завантажити документи є до лота, до позиції окремої частини і до закупівлі в цілому.

Для того, щоб додати документацію до закупівлі, Замовнику необхідно обрати тип для завантажуємого документа та натиснути «Завантажити» (Рис.5).

Рис.5


Редагування внесених даних в закупівлю

Для того, щоб редагувати закупівлю, потрібно виконати наступні дії:

На сторінці закупівлі натиснути  

Після внесення необхідних змін необхідно натиснути


Редагування документів

В разі необхідності внесення змін до документів необхідно натиснути «Редагувати» та «Завантажити» (Рис.6)

Рис.6

Після завантаження оновленого документу буде зазначено дату та час його публікації в системі, а попередньо завантажений документ буде мати статус «Видалено» (Рис.7).

Рис.7


Скасування лоту

Для скасування лоту, необхідно, натиснути

У вікні, що відкривається вказати причину скасування лоту, опис скасування закупівлі/лоту та натиснути «Почати процедуру» (Рис.8).

Рис.8

Додати документ, після публікації його в системі, буде зазначено дата та час його завантаження (Рис.9,10).

Рис.9

  

Рис.10

Після успішного експортування документу, необхідно накласти ЕЦП/КЕП  (Рис.11).

Рис.11

Далі натиснути на кнопку "Скасувати" Рис.12.

Рис.12

Після успішного скасування статус закупівлі зміниться на "Торги відмінено" , а також в системі буде відображно інформацію про скасування закупівлі Рис.13.

Рис.13

Скасування закупівлі

У вікні, що відкривається вказати причину скасування закупівлі, опис скасування закупівлі/лоту та натиснути «Почати процедуру» (Рис.14)


Рис.14


Додати документ, після публікації його в системі, буде зазначено дата та час його завантаження, далі натиснути накласти  ЕЦП/КЕП (Рис.15,16,17)

Рис. 15


Рис. 16


Рис. 17

Після експортування підпису, натиснути на кнопку "Скасувати" Рис.18


Рис. 18

Після успішного скасування статус закупівлі зміниться на "Торги відмінено" , а також в системі буде відображно інформацію про скасування закупівлі Рис.19


Рис. 19

Надання відповіді на «Вимогу» на умови закупівлі

Для надання відповіді на вимогу Замовнику необхідно перейти в розділ закупівлі Вимоги/скарги. У разі, необхідності завантажити файл (відповідь на вимогу), натиснути «Завантажити» ____ «Відповісти на Вимогу/Скаргу» (Рис.20).

Рис.20

Після натискання «Відповісти на Вимогу/Скаргу» відкриваються поля для заповнення. Після заповнення всіх полів необхідно натиснути «Відповісти на Вимогу/Скаргу» (Рис.21).


Рис.21


Оцінка пропозицій за результатами аукціону

Після завершення проведення процедури електронного реверсивного аукціону, закупівля переходить в статус «Кваліфікація переможця».

Система визначає найбільш економічно вигідну пропозицію учасника, сума якого є мінімальною за результатами аукціону.

Для того, щоб опублікувати рішення, Замовнику необхідно у вкладці «Деталі закупівлі» натиснути кнопку «Оцінка документів Кандидата» (Рис.22).

Рис.22

Відкривається вікно з інформацією щодо пропозиції Кандидата.

У разі, якщо Замовником прийнято рішення, щодо визначення Кандидата переможцем, Замовнику необхідно виконати такі дії (Рис.23).

Рис.23


Дочекатися  синхронізації завантаженого  документу, для того, щоб статус документу мав значення дати та часу публікації такого документу до ЦБД  (Рис.24).
Увага! Є можливість накласти  ЕЦП/КЕП на  завантажене рішення по учаснику.

Рис.24

Після завантаження файлу рішення в ЦБД Замовнику необхідно, натиснути:

У разі, якщо Замовником прийнято рішення, щодо відхилення Кандидата, необхідно зробити кроки, відповідно до Рис. 25,26.

Рис.25

Дочекатися синхронізації завантаженого документу, для того, щоб статус документу мав значення дати та часу публікації такого документу.

Після завантаження файлу рішення в ЦБД Замовнику необхідно, натиснути

Рис.26

Анулювання переможця

Щоб скасувати рішення щодо визначення переможця переможцю, Замовник натискає на кнопку «Скасувати рішення» (Рис. 27).

Рис.27

Після натискання на кнопку «Скасувати рішення», відкривається вікно, в якому необхідно вказати коментар про рішення щодо скасування переможця та натиснути «Почати процедуру анулювання» (Рис.28).

Рис.28


Після анулювання, статус пропозиції «Переможець розглядається кваліфікаційною комісією» (Рис. 29).

Рис. 29

В подальшому необхідно провести дії по дискваліфікації пропозиції відповідно до Рис.27,28.


Публікація договору. Завершення закупівлі

Після визначення Замовником Переможця, Замовник укладає договір з Учасником та опубліковує у системі скан-копію підписаного з обох сторін договору та вчиняє такі дії:

Натискає на кнопку

Відкриється вікно, в якому Замовник вносить інформацію щодо договору. Всі поля, які виділені червоним кольором є обов’язковими для заповнення, позначити ціну договору з ПДВ/без ПДВ та натиснути на кнопку «Зберегти інформацію»  (Рис.29).

Рис. 29

Далі натиснути на кнопку « Підтвердити»  (Рис.30).

Рис.30

Для продовження внесення інформації про договір необхідно натиснути кнопку «Редагувати інформацію про договір» (Рис.31).

Рис.31

Далі необхідно обрати тип файлу,  завантажити скан-копію договору  та натиснути «Додати файл» (Рис.32).

Рис.32

Після завантаження файлу, необхідно натиснути на кнопку «Завершити закупівлю» (Рис.33).

Рис.33

Статус закупівлі системою буде змінено на «Завершена закупівля» (Рис.34).

Рис.34

Потрібна допомога?
Залиште свій номер телефону. Ми обов'язково зателефонуємо