Інструкція. Конкурентний діалог 1-й етап

Закупівля за процедурою конкурентний діалог

Інструкція. Конкурентний діалог 1-й етап
  1. Створення оголошення
  2. Порядок додавання документів до закупівлі
  3. Зазначення підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
  4. Порядок накладання ЕЦП/КЕП на закупівлю
  5. Редагування внесених даних в закупівлю
  6. Скасування лоту та закупівлі
  7. Відповіді на запитання по закупівлі
  8. Надання відповіді на "Вимогу" на умови закупівлі
  9. Оцінка пропозицій/прекваліфікація

1. Створення оголошення

Для створення оголошення «Конкурентний діалог 1-й етап», Замовнику необхідно увійти в особистий кабінет, в розділ «Мої закупівлі» та натиснути «Створити оголошення» (Рис.1).

1

Рис.1

Далі, необхідно обрати тип оголошення, а саме «Конкурентний діалог 1-й етап» (Рис.2).

Рис.2

Відкривається вікно з полями для заповнення даних по закупівлі.

Якщо закупівля буде багатолотова, то необхідно поставити позначку (Рис.3).

Рис.3

 Поля, які виділені червоним кольором, є обов'язковими для заповнення (Рис.4).

Рис.4

У разі необхідності поділу закупівлі на лоти необхідно натиснути «Додати окрему частину предмета закупівлі (лота)» та заповнити інформацію в обов’язкових полях для заповнення.

Після коректного заповнення всіх полів, кнопка «Додати документи та критерії» стає активною, зеленого кольору. Також є можливість зберегти закупівлю як чернетку, натиснувши на відповідну кнопку «Зберегти як чернетку».

2. Порядок додавання документів до закупівлі

Далі замовник обирає тип документа та завантажує в систему документи до оголошення (Рис 5).

Рис.5

Для експортування фалів до Центральної бази даних необхідно натиснути на кнопку «Оновити стан експорту» (Рис.6).

Рис.6

3. Зазначення підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі 

Після успішного експортування документів, необхідно вказати «Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі» (Рис.7).

Рис.7

Обрати спосіб надання підтвердження по кожній вимозі:

  • Документ (якщо вам потрібна довідка з підписом постачальника). Є можливість підвантажити шаблон документу, учасник на етапі подання пропозицій побачить цей шаблон та надасть документ за Вашим зразком. Якщо ви надаєте такий шаблон, то підвантажте його окремим файлом серед документів ТД, вказавши тип цього документу - "Критерії прийнятності". І тоді Ви зможете додати цей документ до певної підстави (Рис.8,9).
  • Заява, в такому разі учасник вказує інформацію в електронному полі (Рис.10).
  • Якщо Ви не вимагаєте ні заяву, ні документ від учасника, то не заповнюєте поля по підставам та натискаєте на кнопку «Зберегти підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі» (Рис.11).


Рис.8

1

Рис.9

1

Рис.10

Рис.11

Увага! Мова, якою повинна готуватись тендерна пропозиція по замовчуванню є українська то «Додавати спосіб» не потрібно, учасник ставить тільки «погодження» при поданні своєї пропозиції.

Для збереження всіх підстав натиснути на кнопку «Зберегти підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі» (Рис.12).

1

Рис.12

Система повідомить, що критерії додані до оголошення (Рис.13).

1

Рис.13

Далі для опублікування оголошення необхідно натиснути на кнопку «Опублікувати закупівлю» (Рис.14).

1Рис.14

4. Порядок накладання ЕЦП/КЕП на закупівлю

Після опублікування система автоматично відобразить вікно підпису. Необхідно обрати тип носія, надавача електронних довірчих послуг, особистий ключ і натиснути «Зчитати», коли відобразиться інформація про підписанта потрібно натиснути «Далі» та після успішного зчитування даних ключа натиснути «Підписати» (Рис.15).

Рис.15

Центральна база даних присвоює номер закупівлі та вимоги щодо підстав по ст.17 також відображаються в системі (Рис.16).

Рис.16

5. Редагування внесених даних в закупівлю 

Для того, щоб редагувати закупівлю, потрібно виконати наступні дії:

  • На сторінці закупівлі натиснути
  • Після редагування підстав по статті 17 ЗУ «Про Публічні закупівлі»
  • Після внесення необхідних змін необхідно натиснути

Редагування документів

У разі необхідності внесення змін до документів необхідно натиснути «Редагувати» та «Завантажити» (Рис.17).

1

Рис.17

Після внесення змін до закупівлі, необхідно повторно закупівлю підписати ЕЦП/КЕП (відповідно до Розділу 4 цієї інструкції).

6. Скасування лоту та закупівлі

6.1 Скасування окремої частини лоту 

Для скасування лоту, необхідно, натиснути

У вікні, що відкривається обрати тип скасування та вказати причину скасування лоту та натиснути «Почати процедуру» (Рис.18).

Рис.18

Після цього натиснути «Додати документ» завантажити необхідний файл з причиною скасування лоту та натиснути «Скасувати» (Рис.19).

Рис.19

6.2 Скасування закупівлі 

Для відміни закупівлі, необхідно, на сторінці закупівлі натиснути

У вікні, що відкриється обрати тип скасування та вказати причину скасування закупівлі та натиснути «Почати процедуру» (Рис.20).

Рис.20

Далі буде відображено скасування як «чернетку» (Рис.21).

Рис.21

Після цього натиснути «Додати документ», завантажити необхідний файл, дочекатись експортування файлу та натиснути «Скасувати» (Рис.22).

Рис.22

 7. Відповіді на запитання по закупівлі

Для того, щоб надати відповідь на запитання користувача, замовнику необхідно обрати розділ закупівлі «Питання». В полі «Відповідь» надати відповідь на запитання та натиснути підтвердження (Рис.23).

1

Рис.23

8. Надання відповіді на «Вимогу» на умови закупівлі

Для надання відповіді на вимогу замовнику необхідно перейти в розділ закупівлі Вимоги/скарги.

В разі необхідності завантажити файл (відповідь на вимогу), натиснувши на кнопку «Завантажити» після чого необхідно натиснути «Відповісти на Вимогу/Скаргу» (Рис.24).

Рис.24

Після натискання «Відповісти на Вимогу/Скаргу» відкриваються поля для заповнення. Після заповнення всіх полів натиснути «Відповісти на Вимогу/Скаргу» (Рис.25).

Рис.25

9. Оцінка пропозицій/прекваліфікація

Після завершення періоду подання тендерних пропозицій, закупівля переходить в статус "Оцінка пропозицій/Прекваліфікація", замовник розглядає пропозиції учасників «Допускає до аукціону» або «Відхиляє пропозицію» (Рис.26).

Рис.26

На цьому етапі у Замовника є можливість запросити інформацію стосовно поданої пропозиції та сформувати запит щодо додання документів учасником протягом 24 годин (Рис.27).

Рис.27

Відкривається форма в якій зазначається інформація щодо уточнень, потім натиснути на кнопку «Створити» (Рис.28).

Рис.28

У розділі «Деталі закупівлі» розкриваються всі подані пропозиції учасників. Замовник розглядає пропозиції учасників, учасники пропозиції яких не було відхилено, запрошуються замовником до переговорів (не менше ніж три учасники).

Для того, щоб підтвердити кваліфікацію, необхідно натиснути на кнопку «Допустити до аукціону» (Рис.29).

Рис.29

Статус пропозиції буде змінено на «Допущено до аукціону» (Рис.30).

1

Рис.30

Для того, щоб скасувати кваліфікацію, необхідно натиснути «Відхилити пропозицію»:

  • зазначити підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі;
  • обрати підстави скасування та вказати обґрунтування;
  • натиснути кнопку «Підтвердити скасування» (Рис.31).

Рис.31

Статус пропозиції буде змінено «Пропозицію відхилено» (Рис.32).

1

Рис.32

Відміна рішення щодо «Допущення до аукціону» або «Відхилення пропозиції»

Натиснувши на кнопку «Відхилити рішення», пропозиція учасника повторно потрапляє на кваліфікацію (Рис.33).

1

Рис.33

Статус пропозиції буде змінено на «Кваліфікація відмінена».

Після остаточного розгляду всіх учасників, підтвердження кваліфікації або скасування кваліфікації, потрібно підтвердити рішення всіх учасників, натиснути на кнопку «Сформувати протокол розгляду» (Рис.34).

Рис.34

Далі закупівля переходить в статус «Проведення переговорів» (Рис.35).

Рис.35

Учасники, пропозиції яких не було відхилено, запрошуються замовником до переговорів (не менше ніж три учасники).

Зверніть увагу! Протягом 5 днів після публікації протоколу розгляду тендерних пропозицій замовник не має право оголошувати початок другого етапу конкурентного діалогу, так як протягом 5 календарних днів учасники мають право оскаржити рішення замовника. 

Після завершення періоду оскарження, закупівля переходить в статус «Перший проміжний етап» (Рис.36).

Рис.36

Потрібна допомога?
Залиште свій номер телефону. Ми обов'язково зателефонуємо