Інструкція. Конкурентний діалог з публікацією англійською мовою 1-й етап

Опис процедури конкурентного діалогу з публікацією англійською мовою

Інструкція. Конкурентний діалог з публікацією англійською мовою 1-й етап

Конкурентний діалог з публікацією англійською мовою 1-й етап

Створення закупівлі

Для створення оголошення «Конкурентний діалог з публікацією англійською мовою 1-й етап», Замовнику необхідно увійти в особистий кабінет, в розділ «Мої закупівлі» та натиснути на кнопку «Створити оголошення»  (Рис.1).

Рис.1

Необхідно обрати тип оголошення «Конкурентний діалог з публікацією англійською мовою 1-й етап» (Рис.2).

Рис.2

Далі відкривається вікно з полями для заповнення даних по закупівлі.

Зверніть увагу!

У разі необхідності поділу закупівлі на окремі частини предмета (лоти) в першу чергу необхідно поставити відмітку «Мультилотова закупівля» (Рис.3).

Рис.3

Поля, які виділені червоним кольором, є обов'язковими для заповнення!

 У полі "Ідентифікатор плану закупівлі" необхідно вказати номер плану та натиснути на кнопку "Зв'язати з планом" (Рис.4).

Якщо ідентифікатор плану закупівлі  вказати невірно, буде відображено одне з повідомлень: 

  • план не знайдено;
  • план створений іншою організацією;
  • тип процедури тендера повинен відповідати типу процедури плану;
  • за цим планом вже створено чернетку тендера;
  • за цим планом вже створено тендер.

Рис.4

Після заповнення полів, Замовник повинен визначити класифікацію предмета закупівлі  (Рис.5).

Рис.5

Для того щоб обрати необхідний код класифікатора із довідника, необхідно натиснути «Довідник», знайти необхідний код, натиснути на нього та натиснути на кнопку  «Зберегти та вийти» (Рис.6).

Рис.6 

В разі необхідності поділу закупівлі на лоти необхідно натиснути на кнопку 

та заповнити інформацію у відображених полях.

Після коректного заповнення всіх полів, кнопка «Створити оголошення» стає активною. Також є можливість зберегти закупівлю як чернетку, натиснувши на відповідну кнопку «Зберегти як чернетку» 

Порядок додавання документів до закупівлі 

Зверніть увагу!

Можливість завантажити документи є до лоту,  до позиції окремої частини  і до закупівлі в цілому. Замовник самостійно обирає до якої із частин додавати документи.

Для того  щоб додати документи до закупівлі, Замовнику необхідно обрати тип для завантажуємого документа та натиснути на кнопку «Завантажити» (Рис.7).

Рис.7

Порядок накладання ЕЦП/КЕП на закупівлю 

Обов’язковою умовою публікації процедури «Конкурентний діалог з публікацією англійською мовою 1-й етап» у системі є підписання її ЕЦП/КЕП. Для цього на сторінці відповідної закупівлі необхідно натиснути 

Відкривається вікно підпису, далі обрати ЦСК, тип пристрою та ввести пароль захисту ключа, далі натиснути кнопку «Підписати» (Рис.8).


Рис.8

Редагування внесених даних в закупівлю

Для того, щоб редагувати закупівлю, потрібно виконати наступні дії:

 - На сторінці закупівлі натиснути  

- Після внесення необхідних змін необхідно натиснути 

Редагування документів

В разі необхідності внесення змін до документів (завантажити інший документ)  необхідно натиснути «Редагувати» ___ «Завантажити» (Рис.9).

Рис.9

Після внесення змін до закупівлі, необхідно повторно закупівлю підписати ЕЦП/КЕП, відповідно до Рис.8. 

Скасування лоту та закупівлі

Скасування лоту

Для скасування лоту необхідно натиснути на кнопку

У вікні, що відкривається обрати тип скасування, вказати причину скасування лоту та натиснути на кнопку  «Почати процедуру»(Рис.10).

Рис.10

 Після цього натиснути 

завантажити необхідний файл з причиною скасування лоту та натиснути  

(Рис.11)

Рис.11 

 Скасування оголошення закупівлі 

Для відміни закупівлі, необхідно на сторінці закупівлі натиснути

У вікні, що відкриється обрати тип скасування, вказати причину скасування закупівлі та натиснути на кнопку  «Почати процедуру» (Рис.12).

Рис.12 

Після цього натиснути 

завантажити необхідний файл та натиснути 

(Рис.13)

Рис.13 

Відповіді на запитання по закупівлі

Для того, щоб надати відповідь на запитання Користувача, Замовнику необхідно обрати розділ закупівлі «Питання», в полі «Відповідь» надати відповідь на запитання та натиснути підтвердження (Рис.14).

Рис.14

Надання відповіді на «Вимогу» на умови закупівлі

Для надання відповіді на вимогу Замовнику необхідно перейти в розділ закупівлі "Вимоги/Скарги".

В разі необхідності завантажити файл (відповідь на вимогу), натиснути на кнопку «Завантажити» ____ «Відповісти на Вимогу/Скаргу» (Рис.15).

Рис.15

Після заповнення всіх полів необхідно натиснути на кнопку «Відповісти на Вимогу/Скаргу» (Рис.16).

Рис.16

Після закінчення строку подання тендерних пропозицій, вся інформація, зазначена в пропозиціях Учасників, розкривається в публічний доступ, окрім інформації з описом рішення про закупівлю, яка розкривається лише замовнику.

 Оцінка пропозицій Кандидатів  

Після завершення періоду подання тендерних пропозицій, закупівля переходить в статус «Оцінка пропозицій» (Рис.17).

Рис.17

У розділі «Деталі закупівлі» розкриваються всі подані пропозиції учасників (Рис.18).

Рис.18

Замовник розглядає пропозиції учасників, учасники пропозиції яких не було відхилено, запрошуються замовником до переговорів (не менше ніж три учасники).

На цьому етапі у Замовника є можливість запросити інформацію стосовно поданих документів учасниками та сформувати запит щодо додання документів учасником протягом 24 годин (Рис.19).

Рис. 19

Відкривається форма в якій зазначається інформація щодо уточнень, потім натиснути на кнопку «Створити» (Рис.20).

Рис.20

Для того, щоб підтвердити кваліфікацію, необхідно натиснути на кнопку «Допустити до аукціону».Підтвердити відсутність причин для скасування та відповідність кваліфікаційним критеріям та натиснути на кнопку «Допустити до аукціону»(Рис.21).

Рис.21

Статус пропозиції буде змінено на «Допущено до аукціону» (Рис.22).

Рис.22

Скасування кваліфікації

Для того, щоб скасувати кваліфікацію, необхідно натиснути «Відхилити пропозицію»:

  • обрати підстави скасування та  вказати обґрунтування;
  • натиснути на кнопку «Підтвердити скасування» (Рис.23).

Рис.23

Статус пропозиції буде змінено «Пропозицію відхилено» (Рис.24).

Рис.24

Відміна рішення щодо «Допущення до аукціону» або «Відхилення пропозиції»

Необхідно настиснути на кнопку «Відхилити рішення», пропозиція учасника повторно потрапляє на кваліфікацію (Рис.25).

Рис.25

Статус пропозиції буде змінено на «Кваліфікація відмінена»

Після остаточного розгляду всіх учасників, підтвердження кваліфікації або Скасування кваліфікації, потрібно підтвердити прийняті рішення відносно всіх, натиснути на кнопку «Сформувати протокол розгляду» (Рис.26).

Рис.26

Далі закупівля переходить в статус «Проведення переговорів». (Рис.27)

Рис.27

Учасники, пропозиції яких не було відхилено, запрошуються замовником до переговорів (не менше ніж три учасники). 

Зверніть увагу! Протягом 5 днів після публікації протоколу розгляду тендерних пропозицій замовник не має право оголошувати початок другого етапу конкурентного діалогу, так як протягом 5 календарних днів учасники мають право оскаржити рішення замовника. 

Після завершення періоду оскарження, закупівля переходить в статус «Перший проміжний етап» (Рис.28).

Рис.28

Потрібна допомога?
Залиште свій номер телефону. Ми обов'язково зателефонуємо