Інструкція. Надання відповіді на вимогу/скаргу

Інструкція. Надання відповіді на вимогу/скаргу

Зміст

1. Надання відповіді на «Вимогу» на умови закупівлі/ прийняте рішення Замовника.

2. Дії Замовника, які спрямовані на усунення порушень зазначені в рішенні АМКУ. 


1. Надання відповіді на «Вимогу» на умови закупівлі/ прийняте рішення Замовника

Для надання відповіді на вимогу, Замовнику необхідно перейти в розділ Вимоги / Скарги, вибрати закупівлю, по якій потрібно надати відповідь на вимогу, перейти в розділ

В разі необхідності завантажити файл (відповідь на вимогу), натиснути на кнопку «Завантажити»

«Відповісти на Вимогу/Скаргу» (Рис.1)

1

Рис. 1

Після натискання на кнопку «Відповісти на Вимогу / Скаргу» відображаються поля, які необхідно заповнити та натиснути на кнопку «Відповісти на Вимогу / Скаргу» (Рис.2).

1

Рис. 2

2. Дії Замовника, які спрямовані на усунення порушень зазначені в рішенні АМКУ

2.1. В разі задоволення скарги на умови закупівлі Антимонопольним комітетом України, Замовник повинен вчинити дії, які спрямовані на усунення порушень зазначені в рішенні АМКУ. Після усунення порушень, Замовнику необхідно: надати підтвердження вирішення скарги, а саме  відкрити скаргу, завантажити документ та натиснути на кнопку «Подати підтвердження вирішення скарги» (Рис.3).

1

Рис. 3

2.2. В разі задоволення Антимонопольним комітетом України скарги, що стосується прийнятого рішення Замовником. Замовнику необхідно вчинити дії, які спрямовані на підтвердження дій зазначених в рішенні АМКУ.

Замовник натискає кнопку «Провести повторну оцінку» (Рис.4) 1

Рис.4

В подальшому всі рішення, які раніше були прийняті Замовником анулюються, пропозиції учасників повторно повертаються на кваліфікацію, Замовник розглядає пропозиції учасників і приймає рішення. Після розгляду всіх пропозицій учасників, Замовник натискає на кнопку  

Потрібна допомога?
Залиште свій номер телефону. Ми обов'язково зателефонуємо