Інструкція. Спрощена закупівля

Опис процесу "Спрощена закупівля"

Інструкція. Спрощена закупівля

Зміст

1. Створення закупівлі

2. Скасування лоту

3. Скасування закупівлі

4. Надання відповіді на питання

5. Надання відповіді на вимогу

6. Кваліфікація учасників

7. Анулювання переможця

8. Публікація договору.Завершення закупівлі

1.Створення оголошення

Для створення оголошення, Замовнику необхідно зайти в особистий кабінет, в розділ «Мої закупівлі» та натиснути кнопку «Створити оголошення» закупівлю» (Рис.1).

Рис.1

Обрати тип процедури «Спрощена закупівля» натиснути «Продовжити» (Рис.2).

Рис.2

Після натискання кнопки «Продовжити» відкривається вікно з полями для заповнення даних по закупівлі.

Зверніть увагу!

У разі необхідності поділу закупівлі на окремі частини предмета (лоти) в першу чергу необхідно поставити відмітку «Мультилотова закупівля» (Рис.3).

Рис.3

В подальшому, необхідно заповнити інформацію, поля, які виділені червоним кольором є обов’язковими для заповнення (Рис.4).

Увага!

 Якщо ідентифікатор плану закупівлі вказати невірно, буде відображено одне з повідомлень: 

 - план не знайдено;
 - план створений іншою організацією;
 - тип процедури тендера повинен відповідати типу процедури плану;
 - за цим планом вже створено чернетку тендера;
 - за цим планом вже створено тендер

Поле "Ідентифікатор плану закупівлі” є обов'язковим для заповнення у процедурі "Спрощена закупівля".

Рис.4

В разі необхідності поділу закупівлі на лоти необхідно натиснути «Додати окрему частину предмета закупівлі (лота)» та заповнити інформацію в полях  

Натиснути кнопку «Додати документи та критерії» або «Зберегти як чернетку»

Для того, щоб додати документацію до закупівлі, Замовнику необхідно обрати тип для завантажуємого документа та натиснути «Завантажити» (Рис.5)

1

Рис.5

Необхідно дочекатись експортування документів (Рис.6)

Рис.6

У разі необхідності внесення змін до документів необхідно натиснути «Редагувати» та «Завантажити» (Рис.7).

1

Рис.7

Після успішного завантаження документів натиснути на кнопку «Опублікувати закупівлю» (Рис.8).

1

Рис.8

Система автоматично відобразить вікно підпису (Рис.9)

Рис.9

Після успішного завантаження підпису, в системі статус закупівлі буде зазначено «Період уточнень» (Рис.10).

1

Рис.10

Для того, щоб редагувати закупівлю, потрібно виконати наступні дії:

На сторінці закупівлі натиснути

Для редагування документів перейти в розділ «Додади документи та критерії» (Рис.11).

Рис.11

Після внесення необхідних змін натиснути на кнопку  

2.Скасування лоту

Для скасування лоту, необхідно, натиснути

У вікні, що відкривається вказати опис скасування закупівлі/лоту та натиснути «Почати процедуру» (Рис.12).

Рис.12

Додати документ, після публікації його в системі, тобто буде зазначено дата та час його завантаження, натиснути на кнопку «Скасувати» (Рис.13-16).

Рис.13

Рис.14

Рис.15

Після успішно накладеного підпису, натиснути на кнопку «Скасувати» (Рис.16)

Рис.16

3.Скасування закупівлі

Щоб скасувати закупівлю, необхідно натиснути на кнопку

У вікні, що відкривається вказати опис скасування закупівлі/лоту та натиснути «Почати процедуру» (Рис.17)

Рис.17

Додати документ (Рис.18)

Рис.18

Накласти підпис (Рис.19)

Рис.19

Після успішно накладеного підпису, натиснути на кнопку «Скасувати» (Рис.20)

Рис.20

Статус закупівлі буде змінено на «Торги відмінено» (Рис.21)

Рис.21

4. Відповіді на запитання 

Для того, щоб надати відповідь на запитання Користувача, Замовнику необхідно обрати розділ в закупівлі «Питання». В полі «Відповідь» надати відповідь на запитання та натиснути підтвердження (Рис.22).

Рис.22

5. Надання відповіді на вимогу

Для надання відповіді на вимогу Замовнику необхідно перейти в розділ закупівлі Вимоги/скарги. У разі, необхідності завантажити файл (відповідь на вимогу), натиснути «Завантажити» ____ «Відповісти на Вимогу/Скаргу» (Рис.23).

Рис.23

Після натискання «Відповісти на Вимогу/Скаргу» відкриваються поля для заповнення. Після заповнення всіх полів необхідно натиснути «Відповісти на Вимогу/Скаргу» (Рис.24).

Рис.24

6. Кваліфікація учасників

Для того, щоб опублікувати рішення, Замовнику необхідно у вкладці «Деталі закупівлі» натиснути кнопку «Оцінка документів Кандидата» (Рис.25).

Рис.25

Відкривається вікно з інформацією щодо пропозиції Кандидата.

У разі, якщо Замовником прийнято рішення, щодо визначення Кандидата переможцем, Замовнику необхідно виконати такі дії (Рис.26,27).

Рис.26

Дочекатися синхронізації завантаженого документу, для того, щоб статус документу мав значення дати та часу публікації такого документу до ЦБД (Рис.27).
Увага! Є можливість накласти  ЕЦП/КЕП на  завантажене рішення по учаснику.

Рис.27

У разі, якщо Замовником прийнято рішення, щодо відхилення Кандидата, необхідно зробити кроки, відповідно до Рис.28, 29.

Рис.28

Дочекатися синхронізації завантаженого документу, для того, щоб статус документу мав значення дати та часу публікації такого документу до ЦБД (Рис.29).
Увага! Є можливість накласти ЕЦП/КЕП на завантажене рішення по учаснику.

Рис.29

Після чого необхідно заповнити поля форми, що з’явилась, а саме:

  • «підстави для дискваліфікації»;
  • обґрунтування дискваліфікації.

Далі натиснути на кнопку «Відмінити» (Рис.30)

Рис.30

7.Анулювання переможця

Щоб скасувати рішення щодо визначення переможця переможцю, Замовник натискає на кнопку «Скасувати рішення» (Рис. 31).

Рис.31

Після натискання на кнопку «Скасувати рішення», відкривається вікно, в якому необхідно вказати коментар про рішення щодо скасування переможця та натиснути «Почати процедуру анулювання» (Рис.32).

Рис.32

Після анулювання, статус пропозиції «Переможець розглядається кваліфікаційною комісією» (Рис. 33).

Рис.33

В подальшому необхідно провести дії по дискваліфікації пропозиції відповідно до Рис.28, 29.

 8.Публікація договору. Завершення закупівлі

Після визначення Замовником Переможця, Замовник укладає договір з Учасником та опубліковує у системі скан-копію підписаного з обох сторін договору та вчиняє такі дії:

Натискає на кнопку

Відкриється вікно, в якому Замовник вносить інформацію щодо договору. Всі поля, які виділені червоним кольором є обов’язковими для заповнення, позначити ціну договору з ПДВ/без ПДВ та натиснути на кнопку «Зберегти інформацію» (Рис.34).

Рис.34

Далі натиснути на кнопку « Підтвердити» (Рис.35).

Рис.35

Для продовження внесення інформації про договір необхідно натиснути кнопку «Редагувати інформацію про договір» (Рис.36).

Рис.36

Далі необхідно обрати тип файлу, завантажити скан-копію договору та натиснути «Додати файл» (Рис.37).

Рис.37

Після завантаження файлу, необхідно натиснути на кнопку «Накласти КЕП на договір» (Рис 38).

Рис. 38

Дочекавшись експортування файлу підпису потрібно натиснути кнопку "Завершити закупівлю" (Рис 39).

1

Рис.39

Статус закупівлі зміниться на "Завершена закупівля" Рис.40

1

Рис.40

Потрібна допомога?
Залиште свій номер телефону. Ми обов'язково зателефонуємо