Укладання рамкової угоди
Зміст
1. Внесення інформації до організації.
2. Порядок створення закупівлі.
3. Порядок додавання документації до закупівлі.
4. Зазначення підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі.
5. Порядок накладання ЕЦП/КЕП на закупівлю.
6. Редагування внесених даних в закупівлю.
7. Редагування документів.
8. Відповіді на запитання по закупівлі.
9. Надання відповіді на «Вимогу» на умови закупівлі.
10. Прекваліфікація.
11. Оскарження рішення замовника по прекваліфікації.
12. Оцінка пропозицій за результатами аукціону.
13. Публікація договору. Завершення закупівлі
14. Зміни до Рамкової угоди. Виконання/припинення угоди.
1. Внесення інформації до організації
Перед створенням закупівлі перевірте, чи заповнені в особистому кабінеті поля на англійській мові: повна назва організації, прізвище ім’я по-батькові контактної особи в розділах «Моя організація» (Рис.1) та «Мої дані» (Рис.2).
Рис.1
Рис.2
Якщо дані не внесені англійською мовою в розділах «Моя організація» та «Мої дані», необхідно натиснути:
вказати дані та натиснути:
2. Створення рамкової угоди
Для того, щоб створити оголошення «Укладання рамкової угоди» в системі, необхідно зайти в особистий кабінет, натиснути вкладку «Мої закупівлі» (Рис. 3).
Рис.3
Натиснути на кнопку «Створити оголошення» (Рис. 4).
Рис. 4
Обрати тип оголошення «Укладання рамкової угоди» та натиснути «Продовжити» (Рис. 5).
Рис. 5
Зверніть увагу!
Закупівля Рамкової угоди не може бути мультилотовою!
Кількість учасників з якими підпишеться Рамкова угода повинна бути не менше 3!
Строк, на який діятиме Рамкова угода не може бути більше 4 років!
Поля, які виділені червоним кольором, є обов'язковими для заповнення.
Є можливість для конкретної закупівлі додати ще одну додаткову контактну особу!
Поля, які заповнюються англійською мовою, повинні містити літери латинського алфавіту. Літери кирилицею і, о, е, які виглядають так само як латинські, система сприймає як заповнення іншою мовою. Після заповнення всіх обов’язкових полів необхідно натиснути «Створити оголошення» або «Зберегти як чернетку» (Рис.6).
Рис. 6
3.Порядок додавання документів до закупівлі
Після коректного заповнення всіх полів, кнопка «Додати документи та критерії» стає активною, зеленого кольору. Також є можливість зберегти закупівлю як чернетку, натиснувши на відповідну кнопку «Зберегти як чернетку» (Рис.7).
Рис.7
Для того, щоб додати документацію до закупівлі, Замовнику необхідно обрати тип для завантажуваного документа та натиснути «Завантажити» (Рис. 8).
Рис.8
Далі необхідно дочекатись експортування документів оновивши сторінку або натиснувши кнопку "Оновити стан експорту" (Рис. 9 и Рис. 10).
Рис. 9
Рис.10
4. Зазначення підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Після успішного експортування документів, необхідно вказати «Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі» (Рис.11).
Рис.11
Обрати спосіб надання підтвердження по кожній вимозі:
- Документ (якщо Вам потрібна довідка з підписом постачальника). Є можливість підвантажити шаблон документу, учасник на етапі подання пропозицій побачить цей шаблон та надасть документ за Вашим зразком. Якщо ви надаєте такий шаблон, то підвантажте його окремим файлом серед документів ТД, вказавши тип цього документу - "Критерії прийнятності". І тоді Ви зможете додати цей документ до певної підстави (Рис.12,13).
- Заява, в такому разі учасник вказує інформацію в електронному полі (Рис.14).
- Якщо Ви не вимагаєте ні заяву, ні документ від учасника, то не заповнюєте поля по підставам та натискаєте на кнопку «Зберегти підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі» (Рис.16).
Рис.12
Рис.13
Рис.14
Рис.15
Увага! Мова, якою повинна готуватись тендерна пропозиція по замовчуванню є українська то «Додавати спосіб» не потрібно, учасник ставить тільки «погодження» при поданні своєї пропозиції.
Для збереження всіх підстав натиснути на кнопку «Зберегти підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі» (Рис.16).
Рис.16
Система повідомить, що критерії додані до оголошення (Рис.17).
Рис.17
Далі для опублікування оголошення необхідно натиснути на кнопку «Опублікувати закупівлю» (Рис.18).
Рис.18
5. Порядок накладання ЕЦП/КЕП на закупівлю
Обов’язковою умовою публікації процедури «Укладання рамкової угоди» у системі є підписання її ЕЦП/КЕП. Після опублікування система автоматично відобразить вікно підпису. Необхідно обрати тип носія, надавача електронних довірчих послуг, особистий ключ і натиснути «Зчитати», коли відобразиться інформація про підписанта потрібно натиснути «Далі» та після успішного зчитування даних ключа натиснути «Підписати» (Рис.19).
Рис.19
6. Редагування внесених даних в закупівлю
Для того, щоб редагувати закупівлю, потрібно виконати наступні дії:
- На сторінці закупівлі натиснути
- Після редагування підстав по статті 17 ЗУ «Про Публічні закупівлі»
- Після внесення необхідних змін необхідно натиснути
7. Редагування документів
У разі необхідності внесення змін до документів у вже опублікованій закупівлі необхідно натиснути «Редагувати закупівлю» (Рис.19).
Рис.19
Потім зверху перейти до розділу "Додати документи та критерії" (Рис.20).
Рис.20
Далі необхідно натиснути «Редагувати» та «Завантажити» (Рис.21).
Рис.21
Після успішного завантаження документів натиснути на кнопку «Опублікувати» (Рис.22).
Рис.22
Після внесення змін до закупівлі, необхідно повторно закупівлю підписати ЕЦП/КЕП (відповідно до Розділу 4 цієї інструкції).
8. Відповіді на питання по закупівлі
Для того, щоб надати відповідь на запитання Користувача, Замовнику необхідно обрати розділ закупівлі «Питання». В полі «Відповідь» надати відповідь на запитання та натиснути підтвердження (Рис.24).
Рис.24
9. Надання відповіді на «Вимогу» на умови закупівлі
Для надання відповіді на вимогу Замовнику необхідно перейти в розділ закупівлі: "Вимоги/Скарги".
В разі необхідності завантажити файл (відповідь на вимогу), натиснувши на кнопку «Завантажити» після чого необхідно натиснути «Відповісти на Вимогу/Скаргу» (Рис.25).
Рис.25
Після натискання «Відповісти на Вимогу/Скаргу» відкриваються поля для заповнення. Після заповнення всіх полів натиснути «Відповісти на Вимогу/Скаргу» (Рис.26).
Рис.26
Оскарження умов закупівлі - аналогічно до відкритих торгів.
Увага! У разі, надання відповіді Замовником на питання/вимогу, після завершення строку подання пропозицій, Замовнику необхідно продовжити термін подання пропозицій не менше ніж на сім днів
10. Прекваліфікація
Увага! Учасників має бути не менше 3 допущених до аукціону, в інакшому випадку статус закупівлі зміниться на "неуспішна закупівля".
На етапі "Прекваліфікації" на розгляді наявні усі Учасники, які подали пропозиції, не зважаючи на вказану кількість учасників, які були зазначені замовником при створенні закупівлі.
У день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі.
На етапі попередньої кваліфікації Замовник розглядає пропозиції учасників «Допустити до аукціону» або «Відхилити пропозицію» (Рис.27).
Рис.27
На цьому етапі у Замовника є можливість запросити інформацію стосовно поданих документів учасниками та сформувати запит щодо додання документів учасником протягом 24 годин (Рис.28).
Рис.28
Відкривається форма в якій зазначається інформація щодо уточнень, потім натиснути на кнопку «Створити» (Рис.29).
Рис.29
Для того, щоб підтвердити учасника на прекваліфікації, необхідно натиснути «Допустити до аукціону».
Відмітити галочками відсутність причин для скасування та відповідність кваліфікаційним критеріям.
Натиснути кнопку «Допустити до аукціону» (Рис.30).
Рис.30
Статус пропозиції буде змінено на «Допущено до аукціону» (Рис.31).
Рис.31
Для того, щоб скасувати кваліфікацію, необхідно натиснути «Відхилити пропозицію»:
- обрати підстави скасування та вказати обґрунтування;
- натиснути кнопку «Підтвердити скасування» (Рис.32).
Рис.32
Статус пропозиції буде змінено «Пропозицію відхилено» (Рис.33).
Рис.33
Для відміни рішення щодо «Допущення до аукціону» або «Відхилення пропозиції», нобхідно натиснути кнопку «Відхилити рішення», учасник повторно потрапляє на кваліфікацію. Статус пропозиції буде змінено на «Кваліфікація відмінена» (Рис.34).
Рис.34
Після остаточного розгляду всіх учасників, допущення до аукціону або відхилення, потрібно підтвердити прекваліфікацію всіх учасників та натиснути на кнопку «Сформувати протокол розгляду» (Рис.35).
Рис.35
Статус закупівлі буде змінено на «Прекваліфікація (період оскаржень)», системою встановлюється строк на оскарження щодо рішень замовника по прекваліфікації в цьому періоді.
11.Оскарження рішення замовника по прекваліфікації
1. В разі задоволення скарги Антимонопольним комітетом України, Замовник повинен вчинити дії, які спрямовані на усунення порушень зазначені в рішенні АМКУ. Після усунення порушень, Замовнику необхідно: надати підтвердження вирішення скарги (відкрити скаргу, завантажити документ та натиснути кнопку «Подати підтвердження вирішення скарги» (Рис.36).
Рис.36
2. В разі задоволення Антимонопольним комітетом України скарги, що стосується прийнятого рішення Замовником.
Замовнику необхідно вчинити дії, які спрямовані на підтвердження дій зазначених в рішенні АМКУ. Замовник натискає кнопку «Провести повторну оцінку» (Рис.37).
Рис.37
В подальшому всі рішення, які раніше були прийнятті Замовником – анульовуються та пропозиції учасників повторно потрапляють на кваліфікацію та Замовник приймає рішення Після повторної кваліфікації учасників, Замовнику необхідно натиснути: .
12. Оцінка пропозицій за результатами аукціону
Після завершення проведення процедури електронного реверсивного аукціону, закупівля переходить в статус «Кваліфікація переможця».
Увага! Система представляє Замовнику до оцінки стільки учасників, скільки він зазначив, як максимально можливу в оголошені!
Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів.
Всі пропозиції учасників, які були допущені до аукціону потрапляють на кваліфікацію (Рис.38).
Рис.38
Натиснувши на кнопку «Оцінка документів Кандидата», відкривається вікно з інформацією щодо пропозиції учасника.
В разі, якщо Замовником прийнято рішення, щодо визначення Кандидата переможцем, замовнику необхідно (Рис.39).
Рис.39
Необхідно дочекатися синхронізації завантаженого документу, для того, щоб статус документу мав значення дати та часу публікації такого документу в ЦБД.
Після завантаження файлу рішення в ЦБД Замовнику необхідно
1. Натиснути:
2. Підписати рішення електронним цифровим підписом (вчинити дії, передбачені розділом 3. цієї Інструкції)
3. Обрати опцію
Звернуіть увагу! Для підтвердження пропозиції Кандидата, Замовнику необхідно поставити відмітки в полях (Рис.40).
- відповідність кваліфікаційним критеріям;
- та відсутності підстав для відмови.
Рис.40
2). В разі, якщо Замовником прийнято рішення, щодо дискваліфікації Кандидата, замовнику необхідно (Рис.41).
Рис.41
Необхідно дочекатися синхронізації завантаженого документу, для того, щоб статус документу мав значення дати та часу публікації такого документу в ЦБД
Після завантаження файлу рішення в ЦБД Замовнику необхідно натиснути:
- підписати рішення електронним цифровим підписом (вчинити дії, передбачені розділом 3. цієї Інструкції) .
- обрати опцію .
Зверніть увагу! Для відхилення пропозиції необхідно натиснути «Дискваліфікувати» та заповнити поля форми, що з’явилась, обравши причину та обґрунтування дискваліфікації пропозиції Учасника натиснути «Відмінити» (Рис.42).
Рис.42
У разі скасування рішення, оцінка учасників починається з початку. Система переводить процедуру в статус “Кваліфікація переможців”.
12.1 Анулювання переможця
Для скасування пропозиції учасника, Замовник обирає кнопку «Скасувати рішення» (Рис. 43).
Рис.43
Натиснувши на кнопку «Скасувати рішення», відкривається вікно, в якому необхідно вказати коментар про рішення щодо анулювання Переможця та натиснути «Почати процедуру анулювання» (Рис.44).
Рис.44
Після анулювання, пропозиція Учасника перебуває в статусі «Переможець розглядається кваліфікаційною комісією» (Рис.45).
Рис.45
В подальшому необхідно провести дії по дискваліфікації пропозиції передбачені п. 2 р. 10 цієї Інструкції.
12.2 Завершення кваліфікації
Після розгляду документів по учасникам необхідно натиснути кнопку "Завершити кваліфікацію" (Рис.46).
Рис.46
Далі електронною системою зазначається період оскарження (Рис. 47).
Рис.47
13. Публікація договору. Завершення закупівлі
Після визначення Замовником переможців, сторони ініціюють укладення договорів поза системою, в письмовій формі або іншим способом, передбаченим законодавством.
Замовник публікує у системі скан-копії підписаних з обох сторін договорів та натискає на кнопку «Внести інформацію по рамковій угоді» (Рис.48).
Рис.48
Відкриється вікно, в якому Замовник вносить інформацію по договору (Рис.49).
Рис.49
Необхідно заповнити обов’язкові поля, додати файли, вказати ціни за одиницю, ціни з/без ПДВ та натиснути на кнопку «Внести ціну за одиницю», «Зберегти рамкову угоду» (Рис.50).
Рис.50
Для того, щоб накласти підпис ЕЦП/КЕП, натиснути на кнопку «Підписати рамкову угоду КПЦ/КЕП» (Рис.51).
Рис.51
Відкривається вікно підпису, далі необхідно обрати тип носія, надавача електронних довірчих послуг, особистий ключ і натиснути «Зчитати», коли відобразиться інформація про підписанта потрібно натиснути «Далі» та після успішного зчитування даних ключа натиснути «Підписати» (Рис.52).
Рис.52
Для завершення публікації договору у системі необхідно натиснути на кнопку «Активувати рамкову угоду» (Рис. 53).
Рис.53
Після виконаних дій, статус закупівлі буде змінений на «Укладена рамкова угода» (Рис.54).
Рис.54
12. Зміни до Рамкової угоди. Виконання/припинення угоди
За необхідності внесення змін до рамкової угоди необхідно на сторінці закупівлі натиснути кнопку «Зміни до Рамкової угоди» (Рис.55).
Рис.55
Далі натиснути «Створити зміну» (Рис.56).
Рис.56
Після чого обрати причину внесення змін, заповнити електронні поля та натиснути «Створити зміну» (Рис.57,58).
Рис.57
Рис.58
Для оприлюднення інформації про виконання угоди, потрібно натиснути кнопку «Зміни до Рамкової угоди» (Рис.59) та «Виконання угоди» (Рис.60).
Рис.59
Рис.60
Далі відкривається можливість завантажити документи за допомогою кнопки «Додати файл», після його експортування натисніть «Підтвердити виконання угоди» (Рис.61).
Рис.61
У разі припинення дії угоди в розділі «Зміни до рамкової угоди (Рис. 61) натисніть «Припинити дію» (Рис.62), далі можна зазначити причину припинення та додати документ. Після чого натиснути «Підтвердити припинення» (Рис.63).
Рис.62
Рис.63