Для того, щоб внести зміну до Рамкової угоди, необхідно зайти в закупівлю та натиснути на кнопку «Детальніше» (Рис.1).
Рис.1
Далі натискаємо на кнопку «Створити зміну» (Рис.2).
Рис.2
Відкривається форма для заповнення, необхідно обрати «Причину зміни» та заповнити поля, далі натиснути на по кнопку «Створити зміну» (Рис.3)
Увага! Поля, які виділені червоним кольором є обов’язкові для заповнення!
Рис.3
Зміна зберігається як «Чернетка», далі необхідно натиснути Перевірити зміни/Скасувати зміни/Активувати (Рис. 4).
Рис.4
Якщо натиснути на кнопку «Перевірити зміни», буде відображена інформація відповідно до Рис.5.
Рис.5
Якщо натиснути на кнопку «Активувати», буде відображена інформація відповідно до Рис.6.
Рис.6
Якщо натиснути на кнопку «Активувати», буде відображена інформація відповідно до Рис.7.
Рис.7
Для того, щоб оголосити відбір для закупівлі за рамковою угодою, необхідно зайти в закупівлю «Укладання рамкової угоди», натиснути на кнопку «Оголосити відбір для закупівлі за рамковою угодою» (Рис. 8).
Рис.8
У формі, яка відкривається необхідно заповнити поля, далі натиснути «Створити оголошення» (Рис.9).
Рис.9
Якщо є необхідність редагування оголошення, необхідно натиснути на кнопку «Редагувати закупівлю» (Рис.10).
Рис. 10
Далі відредагувати дані в закупівлі та натиснути «Опублікувати» (Рис.11).
Рис.11
Після опублікування система автоматично відобразить вікно підпису. Необхідно обрати тип носія, надавача електронних довірчих послуг, особистий ключ і натиснути «Зчитати», коли відобразиться інформація про підписанта потрібно натиснути «Далі» та після успішного зчитування даних ключа натиснути «Підписати» (Рис.12).
Рис.12
У разі, необхідності внесення змін до документів потрібно натиснути «Редагувати» та «Завантажити» (Рис.13).
Рис.13
Після редагування документів, стан попереднього файлу буде «Видалено», а нова редакція файлу «Експортовано» (Рис.14)
Рис.14
Після внесення змін до закупівлі, необхідно повторно закупівлю підписати електронним цифровим підписом (відповідно до Рис.12).
Після завершення проведення процедури електронного реверсивного аукціону, закупівля переходить в статус «Кваліфікація переможця» (Рис.15).
Рис. 15
Система визначає найбільш економічно вигідну пропозицію кандидата, сума якого є мінімальною за результатами аукціону (Рис.16).
Рис.16
Натиснувши на кнопку «Оцінка документів Кандидата», відкривається вікно з інформацією щодо пропозиції Кандидата.
У разі, якщо Замовником прийнято рішення, щодо визначення Кандидата переможцем, замовнику необхідно виконати дії відповідно до Рис.17.
Рис.17
Необхідно дочекатися синхронізації завантаженого документу, для того, щоб статус документа мав значення дати та часу публікації такого документу в ЦБД (експортовано).
Після завантаження файлу рішення до ЦБД Замовнику необхідно:
- натиснути "Наступний крок";
- підписати рішення електронним цифровим підписом "Підписати рішення" (відповідно до Рис.12);
- обрати опцію "Підтвердити" (Рис.18).
Рис.18
Статус пропозиції зміниться на «учасник виграв закупівлю» (Рис. 19).
Рис.19
У разі, якщо Замовником прийнято рішення, щодо відхилення Кандидата, необхідно зробити кроки, відповідно до Рис. 17,18,19.
Далі натиснути на кнопку «Скасувати рішення» (Рис. 20).
Рис. 20
Далі зазначити підстави для дискваліфікації та коментарі, натиснути на кнопку «Почати процедуру анулювання» (Рис.21).
Рис.21
Після оновлення сторінки статус Інформації про учасника буде змінено на «Переможець розглядається кваліфікаційною комісією» (Рис.22).
Рис.22
Натиснувши на кнопку «Оцінка документів Кандидата», відкривається вікно з інформацією щодо пропозиції Кандидата, далі обрати «тип завантажуємого документа», «додати файл» та натиснути на кнопку «Завантажити документи рішення» (Рис. 23).
Рис.23
Необхідно дочекатися синхронізації завантаженого документу, стан документа повинен бути «Експортовано», мати значення дати та часу публікації до ЦБД.
Після завантаження файлу рішення до ЦБД Замовнику необхідно:
- натиснути "Наступний крок";
- підписати рішення електронним цифровим підписом "Підписати рішення" (відповідно до Рис.12);
- обрати опцію "Відмінити" (Рис.24).
Рис.24
Статус «Інформації про учасника» зміниться на «Кваліфікаційна комісія відмовила переможцю» (Рис.26).
Рис.25
Після визначення Замовником Переможця, Замовник укладає договір з Учасником та опубліковує у системі скан-копію підписаного з обох сторін договору та вчиняє такі дії:
Натискає на кнопку «Внести інформацію про договір» (Рис.26).
Рис.26
Відкриється вікно, в якому Замовник вносить інформацію щодо договору. Всі поля, які виділені червоним кольором є обов’язковими для заповнення, позначити ціну договору з ПДВ/без ПДВ та натиснути на кнопку «Зберегти інформацію», далі натиснути на кнопку «Підтвердити» (Рис.27).
Рис.27
Для продовження внесення інформації про договір, необхідно натиснути кнопку «Редагувати інформацію про договір» (Рис.28).
Рис.28
В блоці «Договір» завантажуємо сканований договір, для цього необхідно натиснути «Оберіть тип для завантажуємого документа» «Додати файл» та вибрати файл для завантаження (Рис.29).
Рис. 29
Необхідно дочекатися синхронізації завантаженого документу, стан документа повинен бути «Експортовано», мати значення дати та часу публікації до ЦБД.
Далі підписати договір, необхідно натиснути на кнопку «Накласти ЕЦП/КЕП на договір» (Рис.30).
Рис. 30
Виконати дії щодо підпису відповідно до Рис.12.
Після накладання ЕЦП/КЕП натиснути на кнопку «Завершити закупівлю».