Інструкція. Відбір для закупівлі за рамковою угодою

Рамкова угода - внесення змін, відбір для закупівлі

Інструкція. Відбір для закупівлі за рамковою угодою

Для того, щоб внести зміну до Рамкової угоди, необхідно зайти в закупівлю та натиснути на кнопку «Детальніше» (Рис.1).

1

Рис.1

Далі натискаємо на кнопку «Створити зміну» (Рис.2).

1

Рис.2

Відкривається форма для заповнення, необхідно обрати «Причину зміни» та заповнити поля, далі натиснути на по кнопку «Створити зміну» (Рис.3)

Увага! Поля, які виділені червоним кольором є обов’язкові для заповнення!

1

Рис.3  

Зміна зберігається як «Чернетка», далі необхідно натиснути   Перевірити зміни/Скасувати зміни/Активувати (Рис. 4).

1

Рис.4

Якщо натиснути на кнопку «Перевірити зміни», буде відображена інформація відповідно до Рис.5.

1

Рис.5

Якщо натиснути на кнопку «Активувати», буде відображена інформація відповідно до Рис.6.

1

Рис.6

Якщо натиснути на кнопку «Активувати», буде відображена інформація відповідно до Рис.7.

1

Рис.7

Для того, щоб оголосити відбір для закупівлі за рамковою угодою, необхідно зайти в закупівлю «Укладання рамкової угоди», натиснути на кнопку «Оголосити відбір для закупівлі за рамковою угодою» (Рис. 8).

1

Рис.8

У формі, яка відкривається необхідно заповнити поля, далі натиснути «Створити оголошення» (Рис.9).

1

Рис.9

Якщо є необхідність редагування оголошення, необхідно натиснути на кнопку «Редагувати закупівлю» (Рис.10).

1

Рис. 10

Далі відредагувати дані в закупівлі та натиснути «Опублікувати» (Рис.11).

1

Рис.11

Після опублікування система автоматично відобразить вікно підпису. Необхідно обрати тип носія, надавача електронних довірчих послуг, особистий ключ і натиснути «Зчитати», коли відобразиться інформація про підписанта потрібно натиснути «Далі» та після успішного зчитування даних ключа натиснути «Підписати» (Рис.12).

Рис.12

У разі, необхідності внесення змін до документів потрібно натиснути «Редагувати» та «Завантажити» (Рис.13).

1

Рис.13

Після редагування документів, стан попереднього  файлу буде «Видалено», а нова редакція файлу «Експортовано» (Рис.14)

1

Рис.14

Після внесення змін до закупівлі, необхідно повторно закупівлю підписати електронним цифровим підписом (відповідно до Рис.12).

Після завершення проведення процедури електронного реверсивного аукціону, закупівля переходить в статус «Кваліфікація переможця» (Рис.15).

1

Рис. 15

Система визначає найбільш економічно вигідну пропозицію кандидата, сума якого є мінімальною за результатами аукціону  (Рис.16).

1

Рис.16

Натиснувши на кнопку «Оцінка документів Кандидата», відкривається вікно з інформацією щодо пропозиції Кандидата.

У разі, якщо Замовником прийнято рішення, щодо визначення Кандидата переможцем, замовнику необхідно виконати дії відповідно до Рис.17.

1

Рис.17

Необхідно дочекатися синхронізації завантаженого документу, для того, щоб статус документа мав значення дати та часу публікації такого документу в ЦБД (експортовано).

Після завантаження файлу рішення до ЦБД Замовнику необхідно:

  • натиснути "Наступний крок";
  • підписати рішення електронним цифровим підписом "Підписати рішення" (відповідно до Рис.12);
  • обрати опцію "Підтвердити" (Рис.18).


Рис.18

Статус пропозиції  зміниться на «учасник виграв закупівлю» (Рис. 19).

1

Рис.19

У разі, якщо Замовником прийнято рішення, щодо відхилення Кандидата, необхідно зробити кроки, відповідно до Рис. 17,18,19.

Далі натиснути на кнопку «Скасувати рішення» (Рис. 20).

1

Рис. 20

Далі зазначити підстави для дискваліфікації та коментарі, натиснути на кнопку «Почати процедуру анулювання» (Рис.21).

Рис.21

Після оновлення сторінки статус Інформації про учасника буде змінено на «Переможець розглядається кваліфікаційною комісією» (Рис.22).

1

Рис.22

Натиснувши на кнопку «Оцінка документів Кандидата», відкривається вікно з інформацією щодо пропозиції Кандидата, далі обрати «тип завантажуємого документа», «додати файл» та натиснути на кнопку «Завантажити документи рішення» (Рис. 23).

1

Рис.23

Необхідно дочекатися синхронізації завантаженого документу, стан документа повинен бути «Експортовано», мати  значення дати та часу публікації до ЦБД.

Після завантаження файлу рішення до ЦБД Замовнику необхідно:

  • натиснути "Наступний крок";
  • підписати рішення електронним цифровим підписом "Підписати рішення" (відповідно до Рис.12);
  • обрати опцію "Відмінити" (Рис.24).

Рис.24

Статус «Інформації про учасника» зміниться на «Кваліфікаційна комісія відмовила переможцю» (Рис.26).

1

Рис.25

Після визначення Замовником Переможця, Замовник укладає договір з Учасником та опубліковує у системі скан-копію підписаного з обох сторін договору та вчиняє такі дії:

Натискає на кнопку «Внести інформацію про договір» (Рис.26).

1

Рис.26

Відкриється вікно, в якому Замовник вносить інформацію щодо договору. Всі поля, які виділені червоним кольором є обов’язковими для заповнення, позначити ціну договору з ПДВ/без ПДВ та натиснути на кнопку «Зберегти інформацію», далі натиснути на кнопку «Підтвердити» (Рис.27).

1

Рис.27

Для продовження внесення інформації про договір, необхідно натиснути кнопку «Редагувати інформацію про договір» (Рис.28).

1

Рис.28

В блоці «Договір» завантажуємо сканований договір, для цього необхідно натиснути «Оберіть тип для завантажуємого документа»     «Додати файл» та вибрати файл для завантаження (Рис.29).

1

Рис. 29

Необхідно дочекатися синхронізації завантаженого документу, стан документа повинен бути «Експортовано», мати  значення дати та часу публікації до ЦБД.

Далі підписати договір, необхідно натиснути на кнопку «Накласти ЕЦП/КЕП на договір» (Рис.30).

1

Рис. 30

Виконати дії щодо підпису відповідно до Рис.12.

Після накладання ЕЦП/КЕП натиснути на  кнопку «Завершити закупівлю».

Потрібна допомога?
Залиште свій номер телефону. Ми обов'язково зателефонуємо