Відкриті торги
1. Заповнення обов’язкових полів для створення оголошення
2. Порядок додавання документів до закупівлі
3. Зазначення підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
4. Порядок накладання ЕЦП/КЕП на закупівлю
5. Редагування внесених даних в закупівлю
6. Редагування документів
7. Скасування лоту та закупівлі
8. Відповіді на запитання по закупівлі
9. Надання відповіді на «Вимогу» на умови закупівлі
10. Кваліфікація учасника за результатами аукціону
11. Публікація договору. Завершення закупівлі
1. Заповнення обовязкових полів для створення оголошення
Для створення оголошення «Відкриті торги», замовнику необхідно увійти в особистий кабінет, в розділ «Мої закупівлі» та натиснути «Створити оголошення» (Рис.1).
Рис.1
Далі, із запропонованого списку необхідно обрати тип оголошення, а саме «Відкриті торги» (Рис.2).
Рис.2
Наступним кроком відкривається вікно з полями для заповнення даних по закупівлі.
Зверніть увагу!
У разі необхідності поділу закупівлі на окремі частини предмета (лоти) в першу чергу необхідно поставити відмітку «Мультилотова закупівля» (Рис.3)
Рис.3
Поля, які виділені червоним кольором, є обов'язковими для заповнення. У полі "Ідентифікатор плану закупівлі" необхідно вказати номер плану та натиснути на кнопку «Зв'язати з планом» (Рис.4)
Увага!
Якщо ідентифікатор плану закупівлі вказати невірно, буде відображено одне з повідомлень:
- план не знайдено;
- план створений іншою організацією;
- тип процедури тендера повинен відповідати типу процедури плану;
- за цим планом вже створено чернетку тендера;
- за цим планом вже створено тендер
Рис.4
Заповнивши відомості в полях та зазначивши необхідні дати та час, замовник повинен визначити класифікацію предмета закупівлі за кодом із довідника
Для того щоб обрати необхідний код класифікатора із довідника, необхідно натиснути «Довідник», знайти або за кодом, або за назвою класифікатора необхідний код, натиснути на нього та натиснути «Зберегти та вийти»
У разі необхідності поділу закупівлі на лоти необхідно натиснути «Додати окрему частину предмета закупівлі (лота)» та заповнити інформацію в обов’язкових полях для заповнення
Після коректного заповнення всіх полів, кнопка «Додати документи та критерії» стає активною, зеленого кольору. Також є можливість зберегти закупівлю як чернетку, натиснувши на відповідну кнопку «Зберегти як чернетку»
2. Порядок додавання документів до закупівлі
Для того, щоб додати документацію до закупівлі, Замовнику необхідно обрати тип для завантажуваного документа та натиснути «Завантажити» (Рис. 5).
Рис. 5
Далі необхідно дочекатись експортування документів оновивши сторінку або натиснувши кнопку "Оновити стан експорту" (Рис. 6 и Рис. 7).
Рис.6
Рис.7
У разі необхідності внесення змін до документів необхідно натиснути «Редагувати» та «Завантажити» (Рис. 8).
Рис.8
3. Зазначення підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Важливо! Якщо публікацію закупівлі було призупинено до натискання кнопки "Зберегти підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі", статус закупівлі буде "Неактивоване оголошення". Редагувати закупівлю із таким статусом можливо протягом одного дня з моменту створення оголошення.
Після успішного експортування документів, необхідно вказати «Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі» (Рис.9).
Рис.9
Обрати спосіб надання підтвердження по кожній вимозі:
- Документ (якщо Вам потрібна довідка з підписом постачальника). Є можливість підвантажити шаблон документу, учасник на етапі подання пропозицій побачить цей шаблон та надасть документ за Вашим зразком. Якщо ви надаєте такий шаблон, то підвантажте його окремим файлом серед документів ТД, вказавши тип цього документу - "Критерії прийнятності". І тоді Ви зможете додати цей документ до певної підстави (Рис.10,11)
- Заява, в такому разі учасник вказує інформацію в електронному полі (Рис.12)
- Якщо Ви не вимагаєте ні заяву, ні документ від учасника, то не заповнюєте поля по підставам та натискаєте на кнопку «Зберегти підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі» (Рис.13)
Рис.10
Рис.11
Рис.12
Рис.13
Увага! Мова, якою повинна готуватись тендерна пропозиція по замовчуванню є українська то «Додавати спосіб» не потрібно, учасник ставить тільки «погодження» при поданні своєї пропозиції
Для збереження всіх підстав натиснути на кнопку «Зберегти підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі» (Рис.14).
Рис.14
Система повідомить, що критерії додані до оголошення (Рис.15).
Рис.15
Далі для опублікування оголошення необхідно натиснути на кнопку «Опублікувати закупівлю» (Рис.16).
Рис.16
4. Порядок накладання ЕЦП/КЕП
Система автоматично відобразить вікно підпису. Необхідно обрати тип носія, надавача електронних довірчих послуг, особистий ключ і натиснути «Зчитати», коли відобразиться інформація про підписанта потрібно натиснути «Далі» та після успішного зчитування даних ключа натиснути «Підписати» (Рис.17).
Рис.17
Центральна база даних присвоює номер закупівлі та вимоги щодо підстав по ст.17 також відображаються в системі (Рис.18).
Рис.18
5. Редагування внесених даних в закупівлю
Для того, щоб редагувати закупівлю, потрібно виконати наступні дії:
- На сторінці закупівлі натиснути
- Після редагування підстав по статті 17 ЗУ «Про Публічні закупівлі»
- Після внесення необхідних змін необхідно натиснути
6. Редагування документів
У разі необхідності внесення змін до документів у вже опублікованій закупівлі необхідно натиснути «Редагувати закупівлю» (Рис.19).
Рис.19
Потім зверху перейти до розділу "Додати документи та критерії" (Рис.20).
Рис. 20
Далі необхідно натиснути «Редагувати» та «Завантажити» (Рис.21).
Рис.21
Після успішного завантаження документів натиснути на кнопку «Опублікувати» (Рис.22).
Рис. 22
Після внесення змін до закупівлі, необхідно повторно закупівлю підписати ЕЦП/КЕП (відповідно до Розділу 4 цієї інструкції).
7 Скасування лоту та закупівлі
7.1 Скасування окремої частини лоту
Для скасування лоту, необхідно, натиснути
Далі натиснути «Додати документ», завантажити необхідний файл, дочекатись експортування файлу, оновивши сторінку, після чого натиснути на кнопку «Продовжити процедуру скасування закупівлі» і «Накласти КЕП» (Рис. 23).
Рис.23
Після експортування файлу підпису до ЦБД, натиснути «Скасувати» (Рис. 24).
Рис.24
7.2 Скасування закупівлі
Для відміни закупівлі, необхідно, на сторінці закупівлі натиснути:
У вікні, що відкриється обрати тип скасування та вказати причину скасування закупівлі та натиснути «Почати процедуру» (Рис.25).
Рис.25
Далі буде відображено скасування як «чернетку» (Рис.26).
Рис.26
Далі натиснути «Додати документ», завантажити необхідний файл, дочекатись експортування файлу, оновивши сторінку, після чого натиснути на кнопку «Продовжити процедуру скасування закупівлі» і «Накласти КЕП» (Рис. 27).
Рис.27
Після експортування файлу підпису до ЦБД, натиснути «Скасувати» (Рис. 28).
Рис.28
8. Відповіді на запитання по закупівлі
Для того, щоб надати відповідь на запитання користувача, замовнику необхідно обрати розділ закупівлі «Питання». В полі «Відповідь» надати відповідь на запитання та натиснути підтвердження (Рис.29).
Рис.29
9. Надання відповіді на «Вимогу» на умови закупівлі
Для надання відповіді на вимогу замовнику необхідно перейти в розділ закупівлі Вимоги/скарги.
В разі необхідності завантажити файл (відповідь на вимогу), натиснувши на кнопку «Завантажити» після чого необхідно натиснути «Відповісти на Вимогу/Скаргу» (Рис.30).
Рис.30
Після натискання «Відповісти на Вимогу/Скаргу» відкриваються поля для заповнення. Після заповнення всіх полів натиснути «Відповісти на Вимогу/Скаргу» (Рис.31).
Рис.31
10. Кваліфікація учасника за результатами аукціону
Після завершення проведення процедури електронного аукціону, закупівля переходить в статус "Кваліфікація переможця".
На цьому етапі у замовника є можливість запросити інформацію стосовно поданої пропозиції та сформувати запит щодо додання документів учасником протягом 24 годин (Рис.32).
Рис.32
Відкривається форма в якій зазначається інформація щодо уточнень, потім натиснути на кнопку «Створити» (Рис.33).
Рис.33
Система визначає найбільш економічно вигідну пропозицію, сума якого є мінімальною за результатами аукціону (Рис.34).
Рис.34
Натиснувши на кнопку «Оцінка документів Кандидата», відкривається вікно з інформацією щодо пропозиції учасника.
В разі, якщо замовником прийнято рішення, щодо визначення учасника переможцем, замовнику необхідно виконати дії відповідно до Рис.35
Рис.35
Необхідно дочекатися синхронізації завантаженого документу, для того, щоб статус документа мав значення дати та часу публікації такого документу в ЦБД (експортовано).
Після завантаження файлу рішення до ЦБД замовнику необхідно:
- натиснути:
- підписати рішення ЕЦП/КЕП : (вчинити дії, передбачені розділом 3. цієї Інструкції);
- обрати опцію:
Зверніть увагу!
Для підтвердження пропозиції учасника, замовнику необхідно поставити відмітки в полях (Рис.36)
- відповідність кваліфікаційним критеріям;
- та відсутності підстав для відмови.
Рис. 36
2. У разі, якщо замовником прийнято рішення, щодо дискваліфікації учасника, замовнику необхідно виконати дії відповідно до Рис.36.
Рис.37
Необхідно дочекатися синхронізації завантаженого документу, для того, щоб статус документа мав значення дати та часу публікації такого документу в ЦБД (експортовано).
Після завантаження файлу рішення до ЦБД замовнику необхідно:
- натиснути
- підписати рішення ЕЦП/КЕП
- (вчинити дії, передбачені розділом 4 цієї Інструкції);
- обрати опцію:
Зверніть увагу!
Для відхилення пропозиції необхідно натиснути «Дискваліфікувати», та заповнити поля форми, що з’явилась, а саме:
- «підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі» (не є обов’язковими для заповнення);
- причини;
- обґрунтування дискваліфікації пропозиції учасника
Далі натиснути на кнопку «Відмінити»(Рис.38).
Рис.38
10.1 Анулювання переможця
Для скасування рішення про визначення переможця, замовник натискає кнопку «Скасувати рішення» (Рис.39).
Рис.39
Натиснувши на кнопку «Скасувати рішення», відкривається вікно в якому необхідно вказати коментар про рішення щодо анулювання Переможця та натиснути «Почати процедуру анулювання» (Рис.40).
Рис.40
Після анулювання, пропозиція Учасника перебуває в статусі «Переможець розглядається кваліфікаційною комісією» (Рис.41), в подальшому необхідно провести дії по дискваліфікації пропозиції передбачені Рис.37,38, цієї Інструкції.
Рис.41
11. Публікація договору. Завершення закупівлі
Після визначення замовником переможця, сторони ініціюють укладення договору поза Системою, в письмовій формі або іншим способом, передбаченим законодавством.
замовник публікує у системі скан-копію підписаного з обох сторін договору та вчиняє такі дії:
Натискає на кнопку . Відкриється вікно, в якому замовник вносить інформацію щодо договору. Всі поля, які виділені червоним кольором є обов’язковими для заповнення, позначити ціну договору з ПДВ/без ПДВ та натиснути на кнопку «Зберегти інформацію» (Рис. 42), далі натиснути на кнопку «Підтвердити» (Рис.43).
Рис.42
Рис.43
Далі необхідно обрати тип файлу та завантажити скан-копію договору натиснувши на кнопку «Додати файл».
Після заповнення обов’язкових полів та завантаження файлу договору до ЦБД необхідно підписати договір ЕЦП/КЕП (натиснути та вчинити дії відповідно до розділу 4 цієї інструкції) .
Після збереження даних та підпису, активується можливість завершити закупівлю.
Після того як замовник натисне на кнопку