Інструкція. Відкриті торги з особливостями

Інструкція. Відкриті торги з особливостями

Відкриті торги з особливостями

  1. Заповнення обов’язкових полів для створення оголошення
  2. Порядок додавання документів до закупівлі
  3. Зазначення підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
  4. Порядок накладання ЕЦП/КЕП на закупівлю
  5. Редагування внесених даних в закупівлю
  6. Редагування документів
  7. Скасування лоту та закупівлі
  8. Кваліфікація учасника за результатами аукціону
  9. Публікація договору. Завершення закупівлі


1.Заповнення обов’язкових полів для створення оголошення

Для створення оголошення «Відкриті торги», замовнику необхідно увійти в особистий кабінет, в розділ «Мої закупівлі» та натиснути «Створити оголошення» (Рис.1).

Рис.1

Далі, із запропонованого списку необхідно обрати тип оголошення, а саме «Відкриті торги з особливостями» (Рис. 2).

Рис. 2

Поля, які виділені червоним кольором, є обов'язковими для заповнення. У полі "Ідентифікатор плану закупівлі" необхідно вказати номер плану та натиснути на кнопку «Зв'язати з планом» (Рис. 3).

Увага!

Якщо ідентифікатор плану закупівлі вказати невірно, буде відображено одне з повідомлень:

  • план не знайдено;
  • план створений іншою організацією;
  • тип процедури тендера повинен відповідати типу процедури плану;
  • за цим планом вже створено чернетку тендера;
  • за цим планом вже створено тендер.

Рис. 3

Заповнивши відомості в полях та зазначивши необхідні дати та час, замовник повинен визначити класифікацію предмета закупівлі за кодом із довідника (Рис. 4).

Рис. 4

Для того щоб обрати необхідний код класифікатора із довідника, необхідно натиснути «Довідник», знайти або за кодом, або за назвою класифікатора необхідний код, натиснути на нього та натиснути «Зберегти та вийти» (Рис.5).

Рис. 5

У разі необхідності поділу закупівлі на лоти необхідно натиснути «Додати окрему частину предмета закупівлі (лота)» та заповнити інформацію в обов’язкових полях для заповнення

Після коректного заповнення всіх полів, кнопка «Додати документи та критерії» стає активною, зеленого кольору. Також є можливість зберегти закупівлю як чернетку, натиснувши на відповідну кнопку «Зберегти як чернетку»

2. Порядок додавання документів до закупівлі

Для того, щоб додати документацію до закупівлі, Замовнику необхідно обрати тип для завантажуваного документа та натиснути «Завантажити» (Рис. 6).

Рис. 6

Далі необхідно дочекатись експортування документів оновивши сторінку або натиснувши кнопку "Оновити стан експорту" (Рис. 7).

Рис. 7

У разі необхідності внесення змін до документів необхідно натиснути «Редагувати» та «Завантажити» (Рис. 8).

Рис. 8

3. Зазначення підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі 

Важливо! Якщо публікацію закупівлі було призупинено до натискання кнопки "Зберегти підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі", статус закупівлі буде "Неактивоване оголошення". Редагувати закупівлю із таким статусом можливо протягом одного дня з моменту створення оголошення.

Після успішного експортування документів, необхідно обрати потрібні підстави та натиснути «Зберегти підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі» (Рис. 9).

Рис. 9

Далі для опублікування оголошення необхідно натиснути на кнопку «Опублікувати закупівлю» (Рис.10).

Рис. 10

4. Порядок накладання ЕЦП/КЕП 

Система автоматично відобразить вікно підпису. Необхідно обрати тип носія, надавача електронних довірчих послуг, особистий ключ і натиснути «Зчитати», коли відобразиться інформація про підписанта потрібно натиснути «Далі» та після успішного зчитування даних ключа натиснути «Підписати» (Рис. 11).

Рис. 11

Центральна база даних присвоює номер закупівлі та вимоги щодо підстав по ст.17 також відображаються в системі (Рис. 12).

Рис. 12

5. Редагування внесених даних в закупівлю

Для того, щоб редагувати закупівлю, потрібно виконати наступні дії:

  • На сторінці закупівлі натиснути
  • Після редагування підстав по статті 17 ЗУ «Про Публічні закупівлі»
  • Після внесення необхідних змін необхідно натиснути

6. Редагування документів

У разі необхідності внесення змін до документів у вже опублікованій закупівлі необхідно натиснути «Редагувати закупівлю» (Рис. 13).

Рис. 13

Потім зверху перейти до розділу "Додати документи та критерії" (Рис. 14).

Рис. 14

Рис. 15 

Після успішного завантаження документів натиснути на кнопку «Опублікувати» (Рис. 16).

Рис. 16

Після внесення змін до закупівлі, необхідно повторно закупівлю підписати ЕЦП/КЕП (відповідно до Розділу 4 цієї інструкції).

7. Скасування лоту та закупівлі

7.1 Скасування закупівлі

Для відміни закупівлі, необхідно, на сторінці закупівлі натиснути

У вікні, що відкриється обрати тип скасування та вказати причину скасування закупівлі та натиснути «Почати процедуру» (Рис. 17).

Рис. 17

Далі скасування буде відображено як «чернетку» (Рис. 18).

Рис. 18

Далі натиснути «Додати документ», завантажити необхідний файл, дочекатись експортування файлу, оновивши сторінку, після чого натиснути на кнопку «Продовжити процедуру скасування закупівлі» і «Накласти КЕП» (Рис. 19).

Рис.19

Після експортування файлу підпису до ЦБД, натиснути «Скасувати» (Рис. 20).

Рис. 20

7.2 Скасування окремої частини лоту

Для скасування лоту, необхідно, натиснути  

Далі виконати дії згідно рис. 17 - 20. 

8. Кваліфікація учасника за результатами аукціону 

Після завершення проведення процедури електронного аукціону, закупівля переходить в статус "Кваліфікація переможця".

На цьому етапі у замовника є можливість запросити інформацію стосовно поданої пропозиції та сформувати запит щодо додання документів учасником протягом 24 годин (Рис. 21).

Рис. 21

Відкривається форма в якій зазначається інформація щодо уточнень, потім натиснути на кнопку «Створити» (Рис. 22).

Рис. 22

Система визначає найбільш економічно вигідну пропозицію, сума якого є мінімальною за результатами аукціону. 

Натиснувши на кнопку «Оцінка документів Кандидата», відкривається вікно з інформацією щодо пропозиції учасника (Рис. 23).

Рис. 23

У разі, якщо замовником прийнято рішення, щодо визначення учасника переможцем, замовнику необхідно виконати дії відповідно до Рис. 24.

Рис. 24

Необхідно дочекатися синхронізації завантаженого документу, для того, щоб статус документа мав значення дати та часу публікації такого документу в ЦБД (експортовано).

Після завантаження файлу рішення до ЦБД замовнику необхідно:

  • натиснути
  • підписати рішення ЕЦП/КЕП  (вчинити дії, передбачені розділом 4 цієї Інструкції);
  • обрати опцію

Зверніть увагу! 

Для підтвердження пропозиції учасника, замовнику необхідно поставити відмітки в полях (Рис. 25)

  • відповідність кваліфікаційним критеріям;
  • та відсутності підстав для відмови.

Рис. 25

У разі, якщо замовником прийнято рішення, щодо дискваліфікації учасника, замовнику необхідно виконати дії відповідно до Рис. 26.

Рис. 26

Необхідно дочекатися синхронізації завантаженого документу, для того, щоб статус документа мав значення дати та часу публікації такого документу в ЦБД (експортовано).

Після завантаження файлу рішення до ЦБД замовнику необхідно:

  • натиснути
  • підписати рішення ЕЦП/КЕП  
  • (вчинити дії, передбачені розділом 4 цієї Інструкції);
  • обрати опцію

Зверніть увагу!

Для відхилення пропозиції необхідно натиснути «Дискваліфікувати», та заповнити поля форми, що з’явилась, а саме:

  • «підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі» (не є обов’язковими для заповнення);
  • причини;
  • обґрунтування дискваліфікації пропозиції учасника

Далі натиснути на кнопку «Відмінити» (Рис. 27).

Рис. 27

8.1. Анулювання переможця

Для скасування рішення про визначення переможця, замовник натискає кнопку «Скасувати рішення» (Рис. 28).

Рис. 28

Натиснувши на кнопку «Скасувати рішення», відкривається вікно в якому необхідно вказати коментар про рішення щодо анулювання Переможця та натиснути «Почати процедуру анулювання» (Рис. 29).

Рис. 29

Після анулювання, пропозиція Учасника перебуває в статусі «Переможець розглядається кваліфікаційною комісією» (Рис. 30), в подальшому необхідно провести дії по дискваліфікації пропозиції передбачені рис. 26, 27 цієї Інструкції.

Рис. 30

9. Публікація договору. Завершення закупівлі

Після визначення замовником переможця, сторони ініціюють укладення договору поза Системою, в письмовій формі або іншим способом, передбаченим законодавством.
замовник публікує у системі скан-копію підписаного з обох сторін договору та вчиняє такі дії:

Натискає на кнопку

Відкриється вікно, в якому замовник вносить інформацію щодо договору. Всі поля, які виділені червоним кольором є обов’язковими для заповнення, треба зазначити ціну договору з ПДВ/без ПДВ та натиснути на кнопку «Зберегти інформацію» (Рис. 31), далі натиснути на кнопку «Підтвердити» (Рис. 32).

Рис. 31

Рис. 32

Далі необхідно обрати тип файлу та завантажити скан-копію договору натиснувши на кнопку «Додати файл» (Рис.33).

Рис.33

Після заповнення обов’язкових полів та завантаження файлу договору до ЦБД необхідно підписати договір ЕЦП/КЕП (натиснути   та вчинити дії відповідно до розділу 4 цієї інструкції).

Після збереження даних та підпису, активується можливість завершити закупівлю.

Після того як замовник натисне на кнопку  її статус зміниться на «Завершена закупівля» та вона перейде у «Архів закупівель».




Потрібна допомога?
Залиште свій номер телефону. Ми обов'язково зателефонуємо