Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Зміст
1. Порядок створення закупівлі
2. Порядок додавання документації до закупівлі
3. Зазначення підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
4. Порядок накладання ЕЦП/КЕП на закупівлю
5. Редагування внесених даних в закупівлю
6. Скасування лоту та закупівлі
7. Відповіді на запитання по закупівлі
8. Надання відповіді на «Вимогу» на умови закупівлі
9. Прекваліфікація
10. Оскарження рішення замовника по прекваліфікації
11. Кваліфікація учасника за результатами аукціону
12. Публікація договору. Завершення закупівлі
1. Створення закупівлі
Зверніть увагу! Перед створенням закупівлі перевірте, чи заповнені в особистому кабінеті поля на англійській мові: повна назва організації, прізвище ім’я по-батькові контактної особи в розділах «Моя організація» (Рис.1) та «Мої дані» (Рис.2).
Рис.1
Рис.2
Якщо дані не внесені англійською мовою в розділах «Моя організація» та «Мої дані», необхідно натиснути , вказати дані та натиснути
.
Для створення оголошення «Відкриті торги з публікацією англійською мовою», Замовнику необхідно увійти в особистий кабінет, в розділ «Мої закупівлі» та натиснути «Створити оголошення» та обрати тип оголошення (Рис. 3).
Рис.3
Наступним кроком відкривається вікно з полями для заповнення даних по закупівлі.
Зверніть увагу!
У разі необхідності поділу закупівлі на окремі частини предмета (лоти) в першу чергу необхідно поставити відмітку «Мультилотова закупівля».
Зверніть увагу!
Поля, які виділені червоним кольором, є обов'язковими для заповнення.
Є можливість для конкретної закупівлі додати ще одну додаткову контактну особу!
Поля, які заповнюються англійською мовою, повинні містити літери латинського алфавіту. Літери кирилицею і, о, е, які виглядають так само як латинські, ситема сприймає як заповнення іншою мовою! (Рис.4).
Рис.4
У разі необхідності поділу закупівлі на лоти необхідно натиснути «Додати окрему частину предмета закупівлі (лота)» та заповнити інформацію в обов’язкових полях для заповнення.
Після коректного заповнення всіх полів, кнопка «Додати документи та критерії» стає активною, зеленого кольору. Також є можливість зберегти закупівлю як чернетку, натиснувши на відповідну кнопку «Зберегти як чернетку».
2. Порядок додавання документів до закупівлі
Далі замовник обирає тип документа та завантажує в систему документи до оголошення (Рис.5).
Рис.5
Для експортування фалів до Центральної бази даних необхідно натиснути на кнопку «Оновити стан експорту» (Рис.6).
Рис.6
3. Зазначення підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Важливо! Якщо публікацію закупівлі було призупинено до натискання кнопки "Зберегти підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі", статус закупівлі буде "Неактивоване оголошення". Редагувати закупівлю із таким статусом можливо протягом одного дня з моменту створення оголошення.
Після успішного експортування документів, необхідно вказати «Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі» (Рис.7).
Рис.7
Обрати спосіб надання підтвердження по кожній вимозі:
Документ (якщо вам потрібна довідка з підписом Постачальника). Є можливість підвантажити шаблон документу, учасник на етапі подання пропозицій побачить цей шаблон та надасть документ за Вашим зразком. Якщо ви надаєте такий шаблон, то підвантажте його окремим файлом серед документів ТД, вказавши тип цього документу - "Критерії прийнятності". І тоді Ви зможете додати цей документ до певної підстави (Рис.8,9).
Заява, в такому разі учасник вказує інформацію в електронному полі (Рис.10).
Якщо Ви не вимагаєте ні заяву, ні документ від учасника, то не заповнюєте поля по підставам та натискаєте на кнопку «Зберегти підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі» (Рис.11).
Рис.8
Рис.9
Рис.10
Рис.11
Увага! Мова, якою повинна готуватись тендерна пропозиція по замовчуванню є українська то «Додавати спосіб» не потрібно, учасник ставить тільки «погодження» при поданні своєї пропозиції.
Для збереження всіх підстав натиснути на кнопку «Зберегти підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі» (Рис.12).
Рис.12
Система повідомить, що критерії додані до оголошення (Рис.13).
Рис.13
Далі для опублікування оголошення необхідно натиснути на кнопку «Опублікувати закупівлю» (Рис.14).
Рис.14
Центральна база даних присвоює номер закупівлі та вимоги щодо підстав по ст.17 також відображаються в системі (Рис.15).
Рис.15
4. Порядок накладання ЕЦП/КЕП
Система автоматично відобразить вікно підпису. Необхідно обрати тип носія, надавача електронних довірчих послуг, особистий ключ і натиснути «Зчитати», коли відобразиться інформація про підписанта потрібно натиснути «Далі» та після успішного зчитування даних ключа натиснути «Підписати» (Рис.16).
Рис.16
5. Редагування внесених даних в закупівлю
Для того, щоб редагувати закупівлю, потрібно виконати наступні дії:
- На сторінці закупівлі натиснути
- Після редагування підстав по статті 17 ЗУ «Про Публічні закупівлі»
- Після внесення необхідних змін необхідно натиснути
Редагування документів
У разі необхідності внесення змін до документів необхідно натиснути «Редагувати» та «Завантажити» (Рис.17).
Рис.17
Після внесення змін до закупівлі, необхідно повторно закупівлю підписати ЕЦП/КЕП (відповідно до Розділу 4 цієї інструкції).
6. Скасування лоту та закупівлі
6.1 Скасування окремої частини лоту
Для скасування лоту, необхідно, натиснути
У вікні, що відкривається обрати тип скасування та вказати причину скасування лоту та натиснути «Почати процедуру» (Рис.18).
Рис.18
Після цього натиснути «Додати документ» завантажити необхідний файл з причиною скасування лоту та натиснути «Скасувати» (Рис.19).
Рис.19
6.2 Скасування закупівлі
Для відміни закупівлі, необхідно, на сторінці закупівлі натиснути:
У вікні, що відкриється обрати тип скасування та вказати причину скасування закупівлі та натиснути «Почати процедуру» (Рис.20).
Рис.20
Далі буде відображено скасування як «чернетку» (Рис.21).
Рис.21
Після цього натиснути «Додати документ», завантажити необхідний файл, дочекатись експортування файлу та натиснути «Скасувати» (Рис.22).
Рис.22
7. Відповіді на запитання по закупівлі
Для того, щоб надати відповідь на запитання Користувача, Замовнику необхідно обрати розділ закупівлі «Питання». В полі «Відповідь» надати відповідь на запитання та натиснути підтвердження (Рис.23).
Рис.23
8. Надання відповіді на «Вимогу» на умови закупівлі
Для надання відповіді на вимогу Замовнику необхідно перейти в розділ закупівлі Вимоги/скарги.
В разі необхідності завантажити файл (відповідь на вимогу), натиснувши на кнопку «Завантажити» після чого необхідно натиснути «Відповісти на Вимогу/Скаргу» (Рис.24).
Рис.24
Після натискання «Відповісти на Вимогу/Скаргу» відкриваються поля для заповнення. Після заповнення всіх полів натиснути «Відповісти на Вимогу/Скаргу» (Рис.25).
Рис.25
9. Прекваліфікація
У день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі.
На етапі попередньої кваліфікації Замовник розглядає пропозиції учасників «Допускає до аукціону» або «Відхиляє пропозицію» (Рис.26).
Рис.26
На цьому етапі у Замовника є можливість запросити інформацію стосовно поданих документів учасниками та сформувати запит щодо додання документів учасником протягом 24 годин (Рис.27).
Рис.27
Відкривається форма в якій зазначається інформація щодо уточнень, потім натиснути на кнопку «Створити» (Рис.28).
Рис.28
Для того, щоб «Допустити до аукціону» необхідно натиснути «Допустити до аукціону».
Відмітити галочками відсутність причин для скасування та відповідність кваліфікаційним критеріям.
Натиснути кнопку «Допустити до аукціону» (Рис.29).
Рис.29
Статус пропозиції буде змінено на «Допущено до аукціону» (Рис.30).
Рис.30
Для того, щоб скасувати кваліфікацію, необхідно натиснути «Відхилити пропозицію»:
обрати підстави скасування та вказати обґрунтування;
натиснути кнопку «Підтвердити скасування» (Рис.31).
Рис.31
Статус пропозиції буде змінено «Пропозицію відхилено» (Рис.32).
Рис.32
Відміна рішення щодо «Допущення до аукціону» або «Відхилення пропозиції»
Натиснувши кнопку «Відхилити рішення», учасник повторно потрапляє на кваліфікацію (Рис.33)
Рис.33
Статус пропозиції буде змінено на «Кваліфікація відмінена».
Після остаточного розгляду всіх учасників, допущення до аукціону або відхилення пропозиції, потрібно підтвердити прекваліфікацію всіх учасників, натиснути на кнопку «Сформувати протокол розгляду» (Рис.34).
Рис.34
Статус закупівлі буде змінено на «Прекваліфікація (період оскаржень)», системою встановлюється строк на оскарження щодо рішень замовника по прекваліфікації в цьому періоді.
10.Оскарження рішення замовника по прекваліфікації
1. У разі, задоволення скарги на умови закупівлі Антимонопольним комітетом України, Замовник повинен вчинити дії, які спрямовані на усунення порушень зазначені в рішенні АМКУ. Після усунення порушень, Замовнику необхідно:
надати підтвердження вирішення скарги (відкрити скаргу, завантажити документ та натиснути кнопку «Подати підтвердження вирішення скарги» (Рис.35).
Рис.35
2. У разі, задоволення Антимонопольним комітетом України скарги, що стосується прийнятого рішення Замовником.
Замовнику необхідно вчинити дії, які спрямовані на підтвердження дій зазначених в рішенні АМКУ.
Замовник натискає кнопку «Провести повторну оцінку» (Рис.36).
Рис.36
В подальшому всі рішення, які раніше були прийнятті Замовником – анульовуються та пропозиції учасників повторно потрапляють на кваліфікацію та Замовник приймає рішення.
Після повторної кваліфікації учасників, Замовнику необхідно натиснути
11. Кваліфікація учасника за результатами аукціону
Після завершення проведення процедури електронного реверсивного аукціону, закупівля переходить в статус «Кваліфікація переможця».
Система визначає найбільш економічно вигідну Кандидата, сума якого є мінімальною за результатами аукціону. Натиснувши на кнопку «Оцінка документів Кандидата», відкривається вікно з інформацією щодо пропозиції Кандидата (Рис.37).
Рис.37
У разі, якщо Замовником прийнято рішення, щодо визначення Кандидата переможцем, замовнику необхідно (Рис.38).
Рис.38
Необхідно дочекатися синхронізації завантаженого документу, для того, щоб статус документу мав значення дати та часу публікації такого документу в ЦБД.
Після завантаження файлу рішення в ЦБД Замовнику необхідно:
- натиснути
- підписати рішення ЕЦП/КЕП (вчинити дії, передбачені розділом 3. цієї Інструкції
- обрати опцію
Звернуіть увагу! Для підтвердження пропозиції Кандидата, Замовнику необхідно поставити відмітки в полях (Рис.39):
відповідність кваліфікаційним критеріям;
та відсутності підстав для відмови .
Рис.39
В разі, якщо Замовником прийнято рішення, щодо дискваліфікації Кандидата, замовнику необхідно (Рис.40).
Рис.40
Необхідно дочекатися синхронізації завантаженого документу, для того, щоб статус документу мав значення дати та часу публікації такого документу в ЦБД.
Після завантаження файлу рішення в ЦБД Замовнику необхідно:
- натиснути
- підписати рішення ЕЦП/КЕП (вчинити дії, передбачені розділом 3. цієї Інструкції.
- обрати опцію:
Зверніть увагу! Для відхилення пропозиції необхідно натиснути «Дискваліфікувати» та заповнити поля форми, що з’явилась, обравши причину та обґрунтування дискваліфікації пропозиції Учасника натиснути «Відмінити» (Рис.41)
Рис.41
11.1 Анулювання переможця
Для скасування рішення про Переможця, Замовник натискає кнопку "Скасувати рішення" (Рис. 42).
Рис.42
Натиснувши на кнопку «Скасувати рішення», відкривається вікно, в якому необхідно вказати коментар про рішення щодо анулювання Переможця та натиснути «Почати процедуру анулювання» (Рис.43).
Рис.43
Після анулювання, пропозиція Учасника перебуває в статусі «Розглядається кваліфікаційною комісією», в подальшому необхідно провести дії по дискваліфікації пропозиції передбачені Рис. 40,41 цієї Інструкції.
12. Публікація договору. Завершення закупівлі
Після визначення Замовником Переможця, сторони ініціюють укладення договору, в письмовій формі або іншим способом, передбаченим законодавством.
Замовник публікує у системі скан-копію підписаного з обох сторін договору та вчиняє такі дії:
Натискає на кнопку . Відкриється вікно, в якому Замовник вносить інформацію щодо договору. Всі поля, які виділені червоним кольором є обов’язковими для заповнення, позначити ціну договору з ПДВ/без ПДВ та натиснути на кнопку «Зберегти інформацію» (Рис. 44), далі натиснути на кнопку «Підтвердити» (Рис.45).
Рис.44
Рис.45
Далі необхідно обрати тип файлу та завантажити скан-копію договору натиснувши
Після заповнення обов’язкових полів та завантаження файлу договору до ЦБД необхідно підписати договір електронним цифровим підписом (натиснути
та вчинити дії згідно із розділом 3. цієї інструкції.)
Після збереження даних та підпису, активується можливість завершити закупівлю:
Після того як Замовник натисне «Завершити закупівлю» закупівля вважається завершена.