Інструкція. Запит цінових пропозицій в Prozorro Market на E-Tender

Інструкція. Запит цінових пропозицій в Prozorro Market на E-Tender

Для створення закупівлі «Запит ціни пропозиції» необхідно зайти в закладинку «Мої закупівлі» та натиснути на кнопку « Створити оголошення».

1

Рис.1

Далі  обрати «Тип оголошення» з переліку (Рис.2).

1

Рис.2

Відкривається  поле в якому необхідно вказати код ДК  товару (Рис.3).

1

Рис.3

Після обрання коду відображається форма для заповнення, поля, які виділені червоним кольором, обов’язкові для заповнення (Рис.4).

Рис.4

Після натискання на кнопку «Створити оголошення», системою присвоюється номер закупівлі та статус закупівлі «Не активоване оголошення» (Рис.5).

1

Рис.5

Далі необхідно накласти підпис (Рис.6).

Рис.6

Система автоматично відобразить вікно підпису. Необхідно обрати тип носія, надавача електронних довірчих послуг, особистий ключ і натиснути «Зчитати», коли відобразиться інформація про підписанта потрібно натиснути «Далі» та після успішного зчитування даних ключа натиснути «Підписати» (Рис.7).

Рис.7

Після накладання підпису, натиснути на кнопку «Активувати закупівлю» (Рис.8).

Рис.8

Статус закупівлі зміниться на «Очікування пропозицій» (Рис.9).

1

Рис.9

В створеній закупівлі будуть відображені кваліфіковані постальники згідно обранного коду ДК (Рис.10).

1

Рис.10

Також у Замовника є можливість запросити учасників до закупівлі (Рис.11).

Рис.11

Відкривається форма, можна  запросити учасника за кодом  ЄДРПОУ/ електронною поштою та натиснути на кнопку «Запросити» (Рис.12).

Рис.12

Учасники протягом «періоду подачі пропозицій» подають свої пропозиції, після закінчення цього строку, учасник, який надав найменшу пропозицію потрапляє на кваліфікацію та протягом 2 робочих днів підтверждує або відмовляється від своєї пропозиції, тобто Замовнику не потрібно проводити кваліфікацію.

У разі, якщо учасник вімовляється від пропозиції, на кваліфікацію автоматично потрапляє наступна пропозиція по найменшій ціні.

У разі, підтвердження своєї пропозиції учасником, Замовнику надходить повідомлення (Рис.13)

Рис.13

Замовник укладає договір з учасником та опубліковує договір в системі, натискає на кнопку «Внести інформацію про договір» (Рис.14).

1

Рис.14

Відкривається форма для заповнення, всі поля, які виділені червоним кольором обов’язкові до заповнення, після заповнення полів необхідно натиснути на кнопку «Зберегти інформацію» (Рис.15).

1

1

Рис.15

Буде відображена інформація щодо погодження збереження інформації в полях (Рис.16).

Рис.16

Далі є можливість додати документи, обираємо тип документа та натискаємо на кнопку «Додати файл» (Рис.17).

1

Рис.17

Додані документи експортується до центральної бази данних, для пришвидшення експортування, необхідно натиснути на кнопку «Оновіть для перевірки експорту документів» (Рис.18).

1

Рис.18

Після успішного експортування документів, необхідно накласти підпис (Рис.19).

1

Рис.19

Система автоматично відобразить вікно підпису. Необхідно обрати тип носія, надавача електронних довірчих послуг, особистий ключ і натиснути «Зчитати», коли відобразиться інформація про підписанта потрібно натиснути «Далі» та після успішного зчитування даних ключа натиснути «Підписати» (Рис.20).

Рис.20

Статутс підпису буде такий як «Підписано», а також напроти файлу підпису буде зазначена дата та час його експортування, далі натиснути на кнопку «Завершити закупівлю» (Рис.21).

1

Рис.21

Статус закупівлі змінититься на такий, як «Завершена закупівля» (Рис.22).

1

Рис.22

Потрібна допомога?
Залиште свій номер телефону. Ми обов'язково зателефонуємо