Інструкція. Звіт про укладений договір

Створення оголошення «Звіт про укладений договір»

Інструкція. Звіт про укладений договір

Звіт про укладений договір

Зміст

  • Створення типу оголошення «Звіт про укладений договір»
  • Внесення інформації про переможця
  • Внесення інформації про договір
  • Скасування закупівлі


В особистому кабінеті натиснути вкладку «Мої закупівлі» та «Створити оголошення» (Рис.1)

Рис.1

З переліку типів оголошень, необхідно обрати  «Звіт про укладений договір» та натиснути «Продовжити» (Рис.2)

Рис.2

В подальшому необхідно заповнити інформацію,  поля, які  виділені червоним кольором  є обов’язковими для заповнення (Рис.3).

Увага!

Якщо ідентифікатор плану закупівлі  вказати невірно, буде відображено одне з повідомлень: 

  • план не знайдено;
  • план створений іншою організацією;
  • тип процедури тендера повинен відповідати типу процедури плану;
  • за цим планом вже створено чернетку тендера;
  • за цим планом вже створено тендер.

Поле "Ідентифікатор плану закупівлі" не є обов'язковим для заповнення у процедурі  "Звіт про укладений договір".

Рис.3

Щоб додати позицію окремої частини  або частин предмета закупівлі необхідно натиснути «Додати позицію»

Після внесення інформації натиснути кнопку «Створити звіт»

При необхідності довантажити документи. Для цього обрати тип для завантажуємого документу та натиснути кнопку «Завантажити» (Рис.4).

Рис.4

Завантажені документи повинні бути експортовані (Рис.5)

Рис.5

Після завантаження всіх необхідних документів натиснути кнопку «Перейти до підпису» (Рис.6)

Рис.6

Щоб підписати оголошення необхідно обрати ЦСК, тип пристрою та ввести пароль захисту ключа, далі натиснути кнопку «Підписати» (Рис. 7)

Рис.7

Щоб перевірити накладання підпису необхідно натиснути на кнопку «Натисніть кнопку, щоб отримати інформацію щодо наявності підпису» (Рис.8).

Рис.8


Внесення інформації про переможця

Для внесення «Інформації про переможця» необхідно заповнити інформацію, всі поля, які виділені червоним кольором є обов’язковими для заповнення (Рис.9).

Рис.9

Замовник може скористатись функцією «Автозаповнення». Для цього необхідно ввести код ЄДРПОУ або ІПН і натиснути кнопку:

Після чого всі поля окрім «Ціни угоди» заповнюються системою автоматично.

Увага! У разі, використання даної функції рекомендуємо перевірити дані, що підтягнулись системою автоматично!

Після заповнення всіх полів натиснути кнопку «Створити звіт»

Для продовження необхідно натиснути кнопку «Завантаження інформації про постачальника» (Рис. 10)

Рис.10

Для того, щоб завантажити  документи, потрібно обрати тип для завантажуємого«Додати файл» та натиснути кнопку «Завантажити документи рішення» (Рис.11)

Рис.11

Після того, як документи додані та успішно експортовані, натиснути кнопку «Завантаження інформації про постачальника» ___ «Наступний крок» ___ «Підписати рішення» (Рис.12,13,14).

Рис. 12

Рис. 13

Рис. 14

Для того, щоб підписати рішення необхідно вчинити дії  відповідно до Рис.7 даної Інструкції.

Після накладання ЕЦП необхідно оновити сторінку та натиснути кнопку «Завантаження інформації про постачальника» ___ «Наступний крок» ___ «Підтвердити» (Рис.15,16).

Рис.15

Рис.16

Після натискання кнопки «Підтвердити» відобразиться «Інформація про переможця» (Рис.17).

Рис.17


Внесення інформації про договір

В блоці «Інформація про переможця» необхідно натиснути на кнопку «Внести інформацію про договір» (Рис.18).

Рис.18


В подальшому, необхідно заповнити поля. Всі поля, які виділені червоним кольором є обов’язковими для заповнення, позначити ціну договору з ПДВ/без ПДВ та натиснути на кнопку «Зберегти інформацію» (Рис. 19), далі натиснути на кнопку «Підтвердити» (Рис.20).

Рис. 19

Рис.20

Натиснути кнопку «Редагувати інформацію про договір» (Рис.21)

Рис.21

При необхідності, в блоці «Договір» завантажити сканований договір, для цього необхідно натиснути «Оберіть тип для завантажуємого документа», «Додати файл» та вибрати файл для завантаження (Рис.22).

Рис.22

Щоб підписати блок «Договір», необхідно натиснути «Накласти ЕЦП/КЕП на договір» (Рис.23).

Рис.23

Після накладання ЕЦП/КЕП натиснути кнопку «Завершити закупівлю» (Рис.24).

Рис.24


Скасування закупівлі

Процедура перейде в статус «Завершена закупівля» (Рис.25).

Рис.25

Увага! Закупівлю «Звіт про укладений договір» можна скасувати тільки в статусі «Активна закупівля» (Рис.26).

Рис.26

Необхідно в блоці «деталі закупівлі», натиснути на кнопку «Скасувати закупівлю» (Рис.27).

Рис.27

Вказати причину скасування та натиснути на кнопку «Почати процедуру» (Рис.28).

Рис.28

Додати документ (Рис. 29).

Рис.29

Після завантаження документу щодо скасування закупівлі, буде відображено дату та час експортування, далі натиснути на кнопку «Скасувати» (Рис.30).

Рис.30

Статус закупіві буде зміненно на «Торги відмінено» (Рис.31).

Рис.31

Потрібна допомога?
Залиште свій номер телефону. Ми обов'язково зателефонуємо