Конкурентний діалог

Закупівля за процедурою конкурентний діалог
Конкурентний діалог

Зміст

1 ЕТАП. Створення закупівлі за процедурою "Конкурентний діалог"

  • Порядок додавання документів до закупівлі.
  • Порядок підписання ЕЦП закупівлі.
  • Редагування внесених даних в закупівлю. 
  • Редагування документів.   
  • Скасування закупівлі або окремої частини лоту. Скасування окремої частини лоту.
  • Скасування оголошення закупівлі.
  • Відповіді на запитання по закупівлі.
  • Надання відповіді на «Вимогу» на умови закупівлі.
  •  Оцінка пропозицій Учасників.
  • Скасування кваліфікації.

Відміна рішення щодо «Підтвердження кваліфікаціїї» або «Скасування кваліфікації».

2 ЕТАП. Оголошення 2-го етапу закупівлі «Конкурентний діалог»

  • Оцінка пропозицій учасників за результатами аукціону.
  • Анулювання переможця.
  • Публікація договору. Завершення закупівлі.

1 ЕТАП. Створення закупівлі за процедурою "Конкурентний діалог" 

Для створення оголошення «Конкурентний діалог 1-й етап», Замовнику необхідно увійти в особистий кабінет, в розділ «Мої закупівлі» та натиснути «Створити оголошення» (Рис.1).

Рис.1

Далі, необхідно обрати тип оголошення, а саме «Конкурентний діалог 1-й етап» (Рис.2).

Рис.2

Відкривається вікно з полями для заповнення даних по закупівлі.

У разі необхідності поділу закупівлі на окремі частини предмета (лоти) в першу чергу необхідно поставити відмітку «Мультилотова закупівля» (Рис.3).

Рис.3

 Поля, які виділені червоним кольором, є обов'язковими для заповнення (Рис.4).

Рис.4

Заповнивши відомості в полях та зазначивши необхідні дати та час, Замовник повинен визначити класифікацію предмета закупівлі (Рис.5).

Рис.5

Для того, щоб обрати необхідний код класифікатора із довідника, необхідно натиснути «Довідник», знайти необхідний код, натиснути на нього та натиснути на кнопку  «Зберегти та вийти» (Рис.6).

Рис.6

В разі необхідності поділу закупівлі на лоти необхідно натиснути «Додати окрему частину предмета закупівлі (лота)» та заповнити інформацію в обов’язкових полях для заповнення.

Після коректного заповнення всіх полів, кнопка «Створити оголошення» стає активною. Також є можливість зберегти закупівлю, як чернетку, для цього необхідно  натиснути на  кнопку «Зберегти як чернетку» .

Порядок додавання документів до закупівлі

 

Зверніть увагу!

Можливість завантажити документи є до лоту,  до позиції окремої частини  і до закупівлі в цілому. Замовник самостійно обирає до якої із частин додавати документи.

Для того  щоб додати документи до закупівлі, Замовнику необхідно обрати тип для завантажуємого документа та натиснути «Завантажити» (Рис.7).

Рис.7 

Порядок підписання ЕЦП закупівлі

 

Обов’язковою умовою публікації процедури «Конкурентний діалог 1-й етап» у системі є підписання її електронним цифровим підписом. Для цього на сторінці закупівлі необхідно натиснути на кнопку    у формі, що з’явилась, внести інформацію про ЦСК, ключ,ввести пароль та натиснути на кнопку  «Зчитати», після того, як ключ буде завантажено, натиснути на кнопку «Підписати» (Рис.8).

Рис.8

Редагування внесених даних в закупівлю

Для того, щоб редагувати закупівлю, потрібно виконати наступні дії:

- На сторінці закупівлі натиснути     

- Після внесення необхідних змін необхідно натиснути 

Редагування документів

В разі внесення змін до документів (завантажити інший документ)  необхідно натиснути «Редагувати» та «Завантажити» (Рис.9).

Рис.9

Після внесення змін до закупівлі, необхідно повторно закупівлю підписати електронним цифровим підписом.

 Скасування закупівлі або окремої частини лоту.

Скасування окремої частини лоту

Для скасування лоту, необхідно натиснути на кнопку 

Обрати тип скасування, вказати причину скасування лоту та натиснути «Почати процедуру» (Рис.10).

Рис.10

Після цього натиснути на кнопку    , завантажити необхідний файл з причиною скасування лоту та натиснути на кнопку     (Рис.11).

 

Рис.11

Скасування оголошення закупівлі

Для відміни закупівлі, необхідно на сторінці закупівлі натиснути на кнопку  .

Обрати тип скасування, вказати причину скасування закупівлі та натиснути на кнопку «Почати процедуру» (Рис.12).

Рис.12

Натиснути на кнопку   , завантажити необхідний файл та натиснути на кнопку     (Рис.13).

Рис.13

Відповіді на запитання по закупівлі

Для того, щоб надати відповідь на запитання учасника, замовнику необхідно обрати розділ закупівлі «Питання». В полі «Відповідь» надати відповідь на запитання та натиснути підтвердження (Рис.14).

Рис.14

Надання відповіді на «Вимогу» на умови закупівлі

 

Для надання відповіді на вимогу Замовнику необхідно перейти в розділ закупівлі  . В разі необхідності завантажити файл (відповідь на вимогу), натиснути на кнопку «Завантажити» «Відповісти на Вимогу/Скаргу» (Рис.15).

Рис.15

Після заповнення всіх полів необхідно натиснути на кнопку «Відповісти на Вимогу/Скаргу» (Рис.16).

Рис.16

Після закінчення строку подання тендерних пропозицій, вся інформація, зазначена в пропозиціях Учасників, розкривається в публічний доступ, окрім інформації з описом рішення про закупівлю, яка розкривається лише замовнику.

 Оцінка пропозицій Учасників  

Після завершення періоду подання тендерних пропозицій, закупівля переходить в статус Оцінка пропозицій. (Рис.17)

Рис.17

У розділі «Деталі закупівлі» розкриваються всі подані пропозиції учасників (Рис.18).

Рис.18

Замовник розглядає пропозиції учасників, учасники пропозиції яких не було відхилено, запрошуються замовником до переговорів. (не менше ніж три учасники).

Для того, щоб «Підтвердити кваліфікацію», необхідно натиснути на кнопку «Підтвердити кваліфікацію» (Рис.19)

Рис.19

Завантажити документ та перевірити, щоб «Стан» документа був «Експортовано» (Рис.20).

Рис.20

Далі натиснути на  кнопку «Підписати прекваліфікацію». Підтвердити відсутність причин для скасування та відповідність кваліфікаційним критеріям та натиснути на кнопку «Підтвердити кваліфікацію» (Рис.21).

Рис.21

Статус пропозиції буде змінено на  «Допущено до аукціону» (Рис.22).

Рис.22

Скасування кваліфікації

Для того, щоб скасувати кваліфікацію, необхідно натиснути «Скасувати кваліфікацію»:

- завантажити документ;

- накласти підпис, натиснути на  кнопку «Підписати прекваліфікацію»;

-  обрати підстави скасування та  вказати обґрунтування;

- натиснути на кнопку «Підтвердити скасування» (Рис.23).

Рис.23

Статус пропозиції буде змінено «Пропозицію відхилено» (Рис.24).

Рис.24

Відміна рішення щодо «Підтвердження кваліфікаціїї» або «Скасування кваліфікації»

Необхідно настиснути на кнопку «Відмінити кваліфікацію», пропозиція учасника повторно потрапляє на кваліфікацію (Рис.25).

Рис.25

Статус пропозиції буде змінено на «Кваліфікація відмінена».Після остаточного розгляду всіх учасників, допущення до аукціону або відхилення пропозицій учасників, потрібно підтвердити прекваліфікацію всіх учасників, натиснути на кнопку «Підтвердити рішення» (Рис.26).

Рис.26

Далі закупівля переходить в статус «Проведення переговорів» (Рис.27).

Рис.27

Учасники, пропозиції яких не було відхилено, запрошуються замовником до переговорів (не менше ніж три учасники).

Зверніть увагу! Протягом 5 днів після публікації протоколу розгляду тендерних пропозицій замовник не має право оголошувати початок другого етапу конкурентного діалогу, так як протягом 5 календарних днів учасники мають право оскаржити рішення замовника. 

Після завершення періоду оскарження, закупівля переходить в статус «Перший проміжний етап» (Рис.28).

Рис.28

2 ЕТАП. Оголошення 2-го етапу закупівлі «Конкурентний діалог»

Для того, щоб оголосити 2-й етап конкурентного діалогу, необхідно у розділі «Деталі закупівлі» натиснути кнопку «Оголосити 2-й етап» (Рис.29).

Рис.29

Закупівля переходить в статус «Перший етап завершено» та зв’являється посилання на 2-й етап конкурентного діалогу (Рис.30).

Рис.30

При натисканні на  кнопку «Посилання на 2-й етап» відображається 2-й етап конкурентного діалогу в статусі «Очікування пропозицій» (Рис.31).

Рис.31

Зверніть увагу!

На 2-му етапі конкурентного діалогу замовник не може змінювати таку інформацію:

  • підтип процедури “Відкриті торги” чи “Відкриті торги з публікацією англ. мовою”;
  • очікувана вартість закупівлі;
  • нецінові критерії оцінки;
  • електронна банківська гарантія.

Після завершення подання пропозицій відбувається аукціон. Після завершення аукціону замовник переходить до проведення оцінки.

Оцінка пропозицій учасників за результатами аукціону 

Після завершення проведення процедури електронного реверсивного аукціону, закупівля переходить в статус "Кваліфікація переможця". Система визначає найбільш економічно вигідну пропозицію учасника, сума якого є мінімальною за результатами аукціону, щоб провести кваліфікацію, необхідно натиснути на кнопку «Оцінка документів кандидата» (Рис.32).

Рис.32

Натиснувши на кнопку «Оцінка документів Кандидата», відкривається вікно з інформацією щодо пропозиції Кандидата.

1. В разі, якщо Замовником прийнято рішення, щодо  визначення учасника переможцем, замовнику необхідно виконати дії відповідно до Рис.33.

Рис.33

Необхідно дочекатися  синхронізації завантаженого  документу, для того, щоб статус документу мав значення дати та часу публікації такого документу в ЦБД.

Після завантаження файлу рішення в ЦБД Замовнику необхідно:

- натиснути 

- підписати рішення електронним цифровим підписом 

- обрати опцію

Для підтвердження пропозиції учасника, Замовнику необхідно підтвердити  відповідність кваліфікаційним критеріям та відсутність підстав для відмови (Рис.34).

Рис.34

2. В разі, якщо Замовником прийнято рішення, щодо  дискваліфікації учасника, замовнику необхідно виконати дії відповідно до Рис.35.

Рис.35

Необхідно дочекатися  синхронізації завантаженого  документу, для того, щоб статус документу мав значення дати та часу публікації такого документу в ЦБД.

Після завантаження файлу рішення в ЦБД Замовнику необхідно:

- натиснути - підписати рішення електронним цифровим підписом  - обрати опцію 

Для відхилення пропозиції необхідно натиснути на кнопку «Дискваліфікувати» та заповнити поля форми, що з’явиться, обрати причину та обґрунтування дискваліфікації пропозиції учасника  та натиснути  на кнопку «Відмінити» (Рис.36)

Рис.36 

 Анулювання переможця

Для анулювання Переможця, Замовник натискає на кнопку «Анулювати переможця» (Рис.37).                                       

Рис.37

Відкривається вікно, в якому необхідно вказати коментар про рішення щодо анулювання переможця та натиснути на кнопку  «Почати процедуру анулювання» (Рис.38).

Рис.38

Після анулювання, пропозиція учасника перебуває в статусі «Розглядається кваліфікаційною комісією», далі необхідно провести дії по дискваліфікації пропозиції відповідно до Рис. 35, 36.

Публікація договору. Завершення закупівлі

Після визначення замовником переможця, сторони ініціюють укладення договору поза системою, в письмовій формі або іншим способом, передбаченим законодавством. Замовник публікує у системі скан-копію підписаного з обох сторін договору, натискає на кнопку  . Відкриється вікно, в якому Замовник вносить інформацію щодо договору (Рис.39).

Рис.39

Після заповнення всіх полів, необхідно натиснути на кнопкута         (Рис.40).

Рис.40

 Далі необхідно обрати тип файлу та завантажити скан-копію договору. Після заповнення обов’язкових полів, завантаження файлу договору до ЦБД, необхідно підписати договір електронним цифровим підписом, натиснути на кнопку «Накласти ЕЦП на договір» у формі, що з’явилась, внести інформацію про ЦСК, ключ та ввести пароль, натиснути «Зчитати», після того, як ключ буде завантажено натиснути  на кнопку «Підписати» (Рис.41).

Рис.41

Далі активується можливість завершити закупівлю. Після натискання на кнопку «Завершити закупівлю» закупівля вважається завершеною.

Потрібна допомога?
Залиште свій номер телефону. Ми обов'язково зателефонуємо