Конкурентний діалог з публікацією англійською мовою

Опис процедури конкурентного діалогу з публікацією англійською мовою
Конкурентний діалог з публікацією англійською мовою

Зміст

1 ЕТАП. Створення закупівлі «Конкурентний діалог з публікацією на англійській мові»

  • Порядок додавання документів до закупівлі.
  • Порядок накладання ЕЦП на закупівлю.
  • Редагування внесених даних в закупівлю.
  • Скасування закупівлі або окремої частини лоту.
  • Скасування оголошення закупівлі.
  • Відповіді на запитання по закупівлі.
  • Надання відповіді на «Вимогу» на умови закупівлі.
  • Оцінка пропозицій Кандидатів.
  • Скасування кваліфікації.
  • Відміна рішення щодо «Підтвердження кваліфікації» або «Скасування кваліфікації».

2 ЕТАП. Оголошення 2-го етапу закупівлі «Конкурентний діалог з публікацією на англійській мові»

  • Скасування кваліфікації.
  • Відміна рішення щодо «Підтвердження кваліфікаціїї» або «Скасування кваліфікації».
  • Оцінка пропозицій Кандидатів за результатами аукціону.
  • Анулювання переможця.
  • Публікація договору. Завершення закупівлі.

1 ЕТАП. Створення закупівлі «Конкурентний діалог з публікацією на англійській мові»

Для створення оголошення «Конкурентний діалог з публікацією англійською мовою 1-й етап», Замовнику необхідно увійти в особистий кабінет, в розділ «Мої закупівлі» та натиснути на кнопку «Створити оголошення» (Рис.1).

Рис.1

Необхідно обрати тип оголошення «Конкурентний діалог з публікацією англійською мовою 1-й етап» (Рис. 2).

Рис. 2

Далі відкривається вікно з полями для заповнення даних по закупівлі.

Зверніть увагу!

У разі необхідності поділу закупівлі на окремі частини предмета (лоти) в першу чергу необхідно поставити відмітку «Мультилотова закупівля» (Рис. 3).

Рис. 3

Поля, які виділені червоним кольором, є обов'язковими для заповнення (Рис. 4).

Рис. 4

Після заповнення полів, Замовник повинен визначити класифікацію предмета закупівлі  (Рис. 5).

Рис. 5

Для того щоб обрати необхідний код класифікатора із довідника, необхідно натиснути «Довідник», знайти необхідний код, натиснути на нього та натиснути на кнопку «Зберегти та вийти» (Рис. 6).

Рис. 6

В разі необхідності поділу закупівлі на лоти необхідно натиснути на кнопку  та заповнити інформацію у відображених полях.

Після коректного заповнення всіх полів, кнопка «Створити оголошення» стає активною. Також є можливість зберегти закупівлю як чернетку, натиснувши на відповідну кнопку «Зберегти як чернетку» 

Порядок додавання документів до закупівлі

Зверніть увагу!

Можливість завантажити документи є до лоту,  до позиції окремої частини  і до закупівлі в цілому. Замовник самостійно обирає до якої із частин додавати документи.

Для того  щоб додати документи до закупівлі, Замовнику необхідно обрати тип для завантажуємого документа та натиснути на кнопку «Завантажити» (Рис. 7).

Рис. 7

Порядок накладання ЕЦП на закупівлю 

Обов’язковою умовою публікації процедури «Конкурентний діалог з публікацією англійською мовою 1-й етап» у системі є підписання її електронним цифровим підписом. Для цього на сторінці відповідної закупівлі необхідно натиснути    у формі, що з’явилась, внести інформацію про ЦСК, ключ та ввести пароль, натиснути «Зчитати», після того, як ключ буде завантажено натиснути  на кнопку «Підписати» (Рис. 8).

Рис. 8

Редагування внесених даних в закупівлю

Для того, щоб редагувати закупівлю, потрібно виконати наступні дії:

- На сторінці закупівлі натиснути    

- Після внесення необхідних змін необхідно натиснути 

Редагування документів

В разі необхідності внесення змін до документів (завантажити інший документ)  необхідно натиснути «Редагувати», «Завантажити» (Рис. 9).

Рис. 9

Після внесення змін до закупівлі, необхідно повторно закупівлю підписати електронним цифровим підписом, відповідно до Рис. 8.

 Скасування закупівлі або окремої частини лоту.

Скасування окремої частини лоту. 

Для скасування лоту необхідно натиснути на кнопку 

У вікні, що відкривається обрати тип скасування, вказати причину скасування лоту та натиснути на кнопку  «Почати процедуру»(Рис. 10).

Рис. 10

Після цього натиснути  , завантажити необхідний файл з причиною скасування лоту та натиснути     (Рис. 11)


Рис. 11

 Скасування оголошення закупівлі 

Для відміни закупівлі, необхідно на сторінці закупівлі натиснути: 

У вікні, що відкриється обрати тип скасування, вказати причину скасування закупівлі та натиснути на кнопку  «Почати процедуру» (Рис. 12).

Рис. 12

Після цього натиснути , завантажити необхідний файл та натиснути  (Рис. 13)

Рис. 13 

Відповіді на запитання по закупівлі

Для того, щоб надати відповідь на запитання Користувача, Замовнику необхідно обрати розділ закупівлі «Питання», в полі «Відповідь» надати відповідь на запитання та натиснути підтвердження (Рис. 14).

Рис.14

Надання відповіді на «Вимогу» на умови закупівлі

Для надання відповіді на вимогу Замовнику необхідно перейти в розділ закупівлі . В разі необхідності завантажити файл (відповідь на вимогу), натиснути на кнопку «Завантажити» «Відповісти на Вимогу/Скаргу» (Рис.15).

Рис. 15

Після заповнення всіх полів необхідно натиснути на кнопку «Відповісти на Вимогу/Скаргу» (Рис. 16).

Рис. 16

Після закінчення строку подання тендерних пропозицій, вся інформація, зазначена в пропозиціях Учасників, розкривається в публічний доступ, окрім інформації з описом рішення про закупівлю, яка розкривається лише замовнику.

 Оцінка пропозицій Кандидатів

Після завершення періоду подання тендерних пропозицій, закупівля переходить в статус «Оцінка пропозицій» (Рис. 17).

Рис.17

У розділі «Деталі закупівлі» розкриваються всі подані пропозиції учасників (Рис.18).

Рис.18

Замовник розглядає пропозиції учасників, учасники пропозиції яких не було відхилено, запрошуються замовником до переговорів. (не менше ніж три учасники).

Для того, щоб «Підтвердити кваліфікацію», необхідно натиснути на кнопку «Підтвердити кваліфікацію» (Рис.19).

Рис. 19

Завантажити документ та перевірити, щоб «Стан» документа був «Експортовано» (Рис. 20).

Рис. 20

Далі натиснути на  кнопку «Підписати прекваліфікацію». Підтвердити відсутність причин для скасування та відповідність кваліфікаційним критеріям та натиснути на кнопку «Підтвердити кваліфікацію» (Рис. 21).

Рис. 21

Статус пропозиції буде змінено на  «Допущено до аукціону» (Рис. 22).

Рис. 22

Скасування кваліфікації

Для того, щоб скасувати кваліфікацію, необхідно натиснути «Скасувати кваліфікацію»:

- завантажити документ;

- накласти підпис, натиснути на  кнопку «Підписати прекваліфікацію»;

- обрати підстави скасування та  вказати обґрунтування;

- натиснути на кнопку «Підтвердити скасування» (Рис. 23).

Рис. 23

Статус пропозиції буде змінено «Пропозицію відхилено» (Рис. 24).

Рис. 24

Відміна рішення щодо «Підтвердження кваліфікації» або «Скасування кваліфікації»

Необхідно настиснути на кнопку «Відмінити кваліфікацію», пропозиція учасника повторно потрапляє на кваліфікацію (Рис. 25)

Рис. 25

Статус пропозиції буде змінено на «Кваліфікація відмінена».

Після остаточного розгляду всіх учасників, допущення до аукціону або відхилення пропозицій учасників, потрібно підтвердити прекваліфікацію всіх учасників, натиснути на кнопку «Підтвердити рішення» (Рис. 26).

Рис. 26

Далі закупівля переходить в статус «Проведення переговорів» (Рис. 27).

Рис. 27

Учасники, пропозиції яких не було відхилено, запрошуються замовником до переговорів (не менше ніж три учасники).

Зверніть увагу! Протягом 5 днів після публікації протоколу розгляду тендерних пропозицій замовник не має право оголошувати початок другого етапу конкурентного діалогу, так як протягом 5 календарних днів учасники мають право оскаржити рішення замовника. 

Після завершення періоду оскарження, закупівля переходить в статус «Перший проміжний етап» (Рис. 28).

Рис. 28

2 ЕТАП. Оголошення 2-го етапу закупівлі «Конкурентний діалог з публікацією на англійській мові»

Для того, щоб оголосити 2-й етап конкурентного діалогу, необхідно у розділі «Деталі закупівлі» натиснути кнопку «Оголосити 2-й етап» (Рис. 29).

Рис. 29

Закупівля переходить в статус «Перший етап завершено» та зв’являється посилання на 2-й етап конкурентного діалогу (Рис. 30).

Рис. 30

При натисканні на  кнопку «Посилання на 2-й етап» відображається 2-й етап конкурентного діалогу в статусі «Очікування пропозицій» (Рис. 31).

Рис. 31

Зверніть увагу!

На 2-му етапі конкурентного діалогу замовник не може змінювати таку інформацію:

  • підтип процедури “Відкриті торги” чи “Відкриті торги з публікацією англ. мовою”;
  • очікувана вартість закупівлі;
  • нецінові критерії оцінки;
  • електронна банківська гарантія.

Після завершення подання пропозицій закупівля переходить в статус Прекваліфікація (Рис. 32).

Рис. 32

На етапі попередньої кваліфікації Замовник розглядає пропозиції учасників «Підтверджує кваліфікацію» або «Скасовує кваліфікацію» (Рис. 33).

Рис. 33

Для підтвердження пропозиції учасника, Замовнику необхідно підтвердити відповідність кваліфікаційним критеріям та відсутність підстав для відмови (Рис.34).

Рис. 34

Завантажити документ та перевірити, щоб «Стан» документа був «Експортовано» (Рис.35).

Рис. 35    

Накласти підпис, натиснути на кнопку «Підписати прекваліфікацію». Підтвердити відсутність причин для скасування, відповідність кваліфікаційним критеріям та натиснути на  кнопку «Підтвердити кваліфікацію» (Рис. 36).

Рис. 36

Статус пропозиції буде змінено на  «Допущено до аукціону» (Рис. 37).

Рис. 37

Скасування кваліфікації

Для того, щоб скасувати кваліфікацію, необхідно натиснути на кнопку  «Скасувати кваліфікацію»:

  • завантажити документ;
  • накласти підпис, обравши кнопку «Підписати прекваліфікацію»;
  • обрати підстави скасування та  вказати обґрунтування;
  • натиснути кнопку «Підтвердити скасування» (Рис. 38).

Рис. 38

Статус пропозиції буде змінено на «Пропозицію відхилено» (Рис. 39).

Рис. 39

Відміна рішення щодо «Підтвердження кваліфікаціїї» або «Скасування кваліфікації»

Натиснути на кнопку «Відмінити кваліфікацію», пропозиція учасника повторно потрапляє на кваліфікацію (Рис. 40).

Рис. 40

Статус пропозиції буде змінено на «Кваліфікація відмінена».

Після остаточного розгляду всіх учасників, допущення до аукціону або відхилення, потрібно підтвердити прекваліфікацію всіх учасників, натиснути на кнопку «Підтвердити рішення» (Рис. 41).

Рис. 41

Статус закупівлі буде змінено на «Блокування перед аукціоном».

Оцінка пропозицій Учасників за результатами аукціону 

Після завершення проведення процедури електронного реверсивного аукціону, закупівля переходить в статус 

Система визначає найбільш економічно вигідну пропозицію учасника, сума якого є мінімальною за результатами аукціону, щоб провести кваліфікацію, необхідно натиснути на кнопку «Оцінка документів учасника»  (Рис. 42).

Рис. 42

Відкривається вікно з інформацією учасника.

1. В разі, якщо Замовником прийнято рішення, щодо  визначення учасника переможцем, замовнику необхідно виконати дії відповідно до Рис. 43.

Рис. 43

Необхідно дочекатися  синхронізації завантаженого  документу, для того, щоб статус документу мав значення дати та часу публікації такого документу в ЦБД.Після завантаження файлу рішення в ЦБД Замовнику необхідно:

- Натиснути на кнопку 

- підписати рішення електронним цифровим підписом  

- обрати опцію 

Для підтвердження пропозиції учасника, Замовнику необхідно відповідність кваліфікаційним критеріям та відсутності підстав для відмови (Рис. 44).

Рис. 44

2. В разі, якщо Замовником прийнято рішення, щодо  дискваліфікації учасника, замовнику необхідно виконати дії відповідно до Рис. 45.

Рис. 45

Необхідно дочекатися  синхронізації завантаженого  документу, для того, щоб статус документу мав значення дати та часу публікації такого документу в ЦБД.

Після завантаження файлу рішення в ЦБД Замовнику необхідно:

- натиснути 

- підписати рішення електронним цифровим підписом 

- обрати опцію 

Для відхилення пропозиції необхідно натиснути на кнопку «Дискваліфікувати» та заповнити поля форми, що з’явиться, обрати причину та обґрунтування дискваліфікації пропозиції учасника  та натиснути  на кнопку «Відмінити» (Рис.46).

 

Рис. 46

 Анулювання переможця

Для анулювання Переможця, Замовник натискає на кнопку «Анулювати переможця» (Рис. 47)

Рис. 47

Відкривається вікно, в якому необхідно вказати коментар про рішення щодо анулювання переможця та натиснути на кнопку  «Почати процедуру анулювання» (Рис. 48).

Рис. 48

Після анулювання, пропозиція учасника перебуває в статусі «Розглядається кваліфікаційною комісією», далі необхідно провести дії по дискваліфікації пропозиції відповідно до Рис. 45, 46.

Публікація договору. Завершення закупівлі

Після визначення замовником переможця, сторони ініціюють укладення договору поза системою, в письмовій формі або іншим способом, передбаченим законодавством. Замовник публікує у системі скан-копію підписаного з обох сторін договору, натискає на кнопку  Відкриється вікно, в якому Замовник вносить інформацію щодо договору (Рис. 49).

Рис. 49

Після заповнення всіх полів, необхідно натиснути на кнопку  та        (Рис. 50).

Рис. 50

 Далі необхідно обрати тип файлу та завантажити скан-копію договору. Після заповнення обов’язкових полів, завантаження файлу договору до ЦБД, необхідно підписати договір електронним цифровим підписом, натиснути на кнопку «Накласти ЕЦП на договір» у формі, що з’явилась, внести інформацію про ЦСК, ключ та ввести пароль, натиснути «Зчитати», після того, як ключ буде завантажено натиснути  на кнопку «Підписати» (Рис. 51).


Рис. 51

Далі активується можливість завершити закупівлю. Після натискання на кнопку «Завершити закупівлю» закупівля вважається завершеною.

Потрібна допомога?
Залиште свій номер телефону. Ми обов'язково зателефонуємо