Переговорна процедура

Створення переговорної процедури.
Переговорна процедура

Для того, щоб створити оголошення переговорної процедури в системі, необхідно зайти в  особистий кабінет,  в розділ «Мої закупівлі»  (Рис. 1):

Рис. 1

Потім необхідно натиснути  поле «Створити оголошення закупівлі» (Рис. 2):

Рис. 2

Далі, оберіть тип оголошення «Переговорна процедура» та натисніть «Продовжити» (Рис. 3):

Рис. 3

Зверніть увагу!

У разі необхідності поділу закупівлі на окремі частини предмета (лоти) в першу чергу необхідно поставити відмітку «Мультилотова закупівля» (Рис.4):

Рис. 4

Важливо!

Поля, які виділені червоним кольором, є обов'язковими для заповнення(Рис.5):

Рис. 5

Після заповнення всіх обов’язкових полів необхідно натиснути «Створити оголошення» або «Зберегти як чернетку»:  


Порядок додавання документів до закупівлі.

Для того, щоб додати документацію до закупівлі, Замовнику необхідно обрати тип для документа, що завантажується та натиснути «Завантажити» (Рис.6):

Рис.6

Обов’язковою умовою публікації у системі  оголошення «Переговорна процедура» є її підписання  Електронним цифровим підписом (ЕЦП) (Рис. 7):

Рис. 7

Після натискання кнопки «Перейти до підпису», відкриється  форма «Робота з підписом» (Рис. 8), яку необхідно заповнити:

  • обрати Центр сертифікації ключів, яким було видано електронно-цифровий підпис;
  • завантажити ключ та вказати пароль захисту;
  • натиснути «Зчитати».

Після успішного зчитування ключа та перевірки введених даних, активується можливість підписати закупівлю:

Рис. 8

Внесення інформації про постачальника.

Після підпису закупівлі необхідно перейти в розділ «Пропозиції» та заповнити поля, після чого натиснути кнопку «Опублікувати»(Рис. 9):

Рис. 9

Заповненні дані про постачальника сформуються у відповідний блок «Інформація про учасника», для продовження роботи необхідно натиснути кнопку «Оцінка документів кандидата» (Рис. 10):

Рис. 10

Якщо ви маєте необхідність додати документи (Рис.11), слід виконати наступні дії:

  • обрати тип для документа, що завантажується;
  • натиснути «Додати файл»;
  • натиснути «Завантажити документи рішення» :

 

Рис. 11

Після того, як  документи додані та успішно експортовані, потрібно  натиснути кнопку «Оцінка документів кандидата»«Наступний крок»⇒«Підписати рішення» (Рис.12):


Рис. 12

Для того, щоб підписати рішення необхідно вчинити дії відповідно до Рис.8 даної Інструкції.

Після накладання ЕЦП необхідно  оновити сторінку та натиснути «Оцінка документів кандидата»⇒«Наступний крок»«Підтвердити» (Рис.13):

Рис. 13

Після підтвердження переможця, система автоматично виставляє статус «Період подачі оскарження».

В даному випадку, період подачі оскаржень становить 10 днів.(Рис.14):

Рис. 14

Внесення інформації про договір.

Для внесення інформації про договір, в блоці «Інформація про переможця» необхідно натиснути кнопку «Внести інформацію про договір» (Рис.15):

Рис.15

Надалі, необхідно заповнити поля та натиснути «Опублікувати документи та завершити пізніше» (Рис. 16).

Важливо!

Всі поля, які виділені червоним кольором є обов’язковими для заповнення.

Рис. 16

Наступним кроком необхідно натиснути кнопку «Редагувати» (Рис.17):

Рис. 17

В блоці «Договір» завантажуємо сканований договір, натискаємо «Оберіть тип для завантажуємого документа»«Додати файл» та обираємо файл для завантаження (Рис.18):

Рис. 18

На наступному етапі, необхідно підписати блок «Договір». Для цього натискаємо «Накласти ЕЦП на договір» (Рис.19):

Рис. 19

Після накладання ЕЦП необхідно натиснути кнопку «Завершити закупівлю» (Рис.20):

Рис. 20

Закупівля перейде в статус «Завершена закупівля».

Потрібна допомога?
Залиште свій номер телефону. Ми обов'язково зателефонуємо