Переговорна процедура (скорочена)

Cтворення скороченої переговорної процедури
Переговорна процедура (скорочена)

Зміст

1.Створення скороченої переговорної процедури

2.Порядок додавання документів

3.Внесення інформації про постачальника

4.Внесення інформації про договір

1.Створення скороченої переговорної процедури 

Для того, щоб створити оголошення скороченої переговорної процедури в системі, необхідно зайти в  особистий кабінет,  натиснути вкладку «Мої закупівлі»  (Рис. 1)

Рис. 1

Потім необхідно натиснути  кнопку «Створити оголошення» (Рис. 2)

Рис. 2

Обрати тип оголошення «Переговорна процедура скорочена» та натиснути «Продовжити» (Рис. 3)

 

Рис. 3

Зверніть увагу!

У разі необхідності поділу закупівлі на окремі частини предмета (лоти) в першу чергу необхідно поставити відмітку «Мультилотова закупівля» (Рис.4)

Рис. 4

Поля, які виділені червоним кольором, є обов'язковими для заповнення(Рис.5)

Рис. 5

Після заповнення всіх обов’язкових полів необхідно натиснути «Створити оголошення» або «Зберегти як чернетку» 

2.Порядок додавання документів до закупівлі

Для того, щоб додати документацію до закупівлі, Замовнику необхідно обрати тип для завантажуємого документа та натиснути «Завантажити» (Рис.6)

Рис.6

Обов’язковою умовою публікації у системі  оголошення «Переговорна процедура скорочена» є накладання  електронного цифрового підпису (Рис. 7)

Рис. 7

Після натискання кнопки «Перейти до підпису», відкриється  форма «Робота з підписом» (Рис. 8), яку необхідно заповнити:

1. Обрати Центр сертифікації ключів, яким було видано електронно-цифровий підпис;

2. Завантажити ключ та вказати пароль захисту;

3. Натиснути «Зчитати»

Після успішного зчитування ключа та перевірки введених даних, активується можливість підписати закупівлю

Рис. 8

 3. Внесення інформації про постачальника

Після підпису закупівлі в розділі «Деталі закупівлі» відображаються поля для заповнення даних про постачальника. Поля, які виділені червоним кольором, є обов'язковими для заповнення. Після внесення інформації необхідно натиснути кнопку «Опублікувати» (Рис. 9)

Рис. 9

Заповненні дані про постачальника сформуються у відповідний блок «Інформація про учасника», для продовження необхідно натиснути кнопку «Оцінка документів кандидата» (Рис. 10)

 

Рис. 10

Якщо необхідно завантажити документи (Рис.11), потрібно виконати такі дії:

1. Обрати тип для завантажуємого документа;

2. Натиснути «Додати файл»;

3. Натиснути «Завантажити документи рішення»

 Рис. 11

Після того, як  документи додані та успішно експортовані, потрібно  натиснути кнопку «Оцінка документів кандидата»    «Наступний крок»«Підписати рішення» (Рис.12)

Рис. 12

Для того, щоб підписати рішення необхідно вчинити дії відповідно до Рис.8 даної Інструкції. Після накладання ЕЦП необхідно  оновити сторінку та натиснути «Оцінка документів кандидата»«Наступний крок»«Підтвердити» (Рис.13)

Рис. 13

Після підтвердження переможця, системою автоматично встановлюється  «Період подачі оскарження». Період подачі оскарження становить 5 днів (Рис.14)  

  Рис.14

4.Внесення інформації про договір

В блоці «Інформація про переможця» необхідно натиснути на кнопку «Внести інформацію про договір» (Рис.15)  

Рис.15

В подальшому необхідно заповнити поля. Всі поля, які виділені червоним кольором є обов’язковими для заповнення, натиснути «Опублікувати документи та завершити пізніше» (Рис. 16) та натиснути кнопку «Підтвердити» (Рис.17)

Рис. 16

Рис.17

Натиснути кнопку «Редагувати інформацію про договір» (Рис.18) 

Рис. 18

В блоці «Договір» завантажуємо сканований договір, для цього необхідно натиснути «Оберіть тип для завантажуємого документа»     «Додати файл» та вибрати файл для завантаження (Рис.19) 

Рис. 19

 Щоб підписати  блок «Договір», необхідно натиснути «Накласти ЕЦП на договір» (Рис.20) 

Рис. 20

Після накладання ЕЦП натиснути кнопку «Завершити закупівлю» (Рис.21)

Рис. 21

Закупівля перейде в статус «Завершена закупівля».

Потрібна допомога?
Залиште свій номер телефону. Ми обов'язково зателефонуємо