Для створення закупівлі «Спрощені торги із застосуванням електронної системи» потрібно зайти в розділ «Мої закупівлі», «Створити оголошення» (Рис.1).
Рис. 1
Обрати тип оголошення (Рис.2).
Рис.2
У формі заповнити всі необхідні поля, а саме поля, які виділені червоним кольором обов’язкові до заповнення (Рис.3).
Рис.3
В разі необхідності поділу закупівлі на лоти необхідно натиснути «Додати окрему частину предмета закупівлі (лота)» та заповнити інформацію в полях
Натиснути кнопку «Додати документи» або «Зберегти як чернетку»
Для того, щоб додати документацію до закупівлі, Замовнику необхідно обрати тип для завантажуємого документа та натиснути «Завантажити» (Рис.4).
Рис.4
Необхідно дочекатись експортування документів (Рис.5).
Рис.5
Необхідно дочекатись експортування документів (Рис.6).
Рис.6
У разі необхідності внесення змін до документів необхідно натиснути «Редагувати» та «Завантажити» (Рис.7).
Рис.7
Після успішного завантаження документів натиснути на кнопку «Опублікувати закупівлю» (Рис.8).
Рис.8
Після опублікування система автоматично відобразить вікно підпису. Необхідно обрати тип носія, надавача електронних довірчих послуг, особистий ключ і натиснути «Зчитати», коли відобразиться інформація про підписанта потрібно натиснути «Далі» та після успішного зчитування даних ключа натиснути «Підписати» (Рис.9).
Рис.9
Статус закупівлі буде «Очікування пропозицій» (Рис.10).
Рис.10
Для того, щоб редагувати закупівлю, потрібно виконати наступні дії:
На сторінці закупівлі натиснути
Для редагування документів перейти в розділ «Додати документи» (Рис.11).
Рис.11
Після внесення необхідних змін натиснути на кнопку
Важливо! Після внесення змін до закупівлі повторно накласти підпис!
Скасування лоту
Для скасування лоту, необхідно, натиснути
У вікні, що відкривається вказати опис скасування закупівлі/лоту та натиснути «Почати процедуру» (Рис.12).
Рис.12
Додати документ, після публікації його в системі, тобто буде зазначено дата та час його завантаження, натиснути на кнопку «Скасувати» (Рис.13-15).
Рис.13
Рис.14
Рис.15
Після успішно накладеного підпису, натиснути на кнопку «Скасувати» (Рис.16).
Рис.16
Скасування закупівлі
Щоб скасувати закупівлю, необхідно натиснути на кнопку
У вікні, що відкривається вказати опис скасування закупівлі/лоту та натиснути «Почати процедуру» (Рис.17).
Рис.17
Додати документ (Рис.18).
Рис.18
Накласти підпис (Рис.19).
Рис.19
Після успішно накладеного підпису, натиснути на кнопку «Скасувати» (Рис.20).
Рис.20
Статус закупівлі буде змінено на «Торги відмінено» (Рис.21).
Рис.21
Відповіді на запитання
Для того, щоб надати відповідь на запитання учасника, замовнику необхідно обрати розділ в закупівлі «Питання». В полі «Відповідь» надати відповідь на запитання та натиснути підтвердження (Рис.22,23).
Рис.22
Рис.23
Надання відповіді на вимогу
Для надання відповіді на вимогу Замовнику необхідно перейти в розділ закупівлі Вимоги/скарги. У разі, необхідності завантажити файл (відповідь на вимогу), натиснути «Завантажити документ до вимоги» (Рис.24).
Рис.24
Дочекатись експортування документу та натиснути на кнопку»Відповісти на вимогу» (Рис.25)
Рис. 25
Після натискання на кнопку «Відповісти на вимогу» необхідно заповнити форму (Рис.26)
Рис.26
Після заповнення, натиснути на кнопку «Відповісти на Вимогу/Скаргу» (Рис.27)
Рис.27
Кваліфікація учасника
Для того, щоб опублікувати рішення, замовнику необхідно у вкладинці «Деталі закупівлі» натиснути кнопку «Оцінка документів Кандидата» (Рис.28).
Рис.28
Відкривається вікно з інформацією щодо пропозиції учасника.
У разі, якщо замовником прийнято рішення, щодо визначення учасника -переможцем, замовнику необхідно виконати такі дії:
- обрати тип завантажуємого документа;
- додати файл;
- натиснути на кнопку « Завантажити документи рішення» (Рис.29).
Рис.29
Після експортування документа, натиснути на кнопку «Наступний крок» (Рис.30)
Рис.30
Накласти підпис на рішення (Рис.31,32).
Рис. 31
У формі, що з’явилась, обрати тип носія, надавача електронних довірчих послуг, особистий ключ і натиснути «Зчитати», коли відобразиться інформація про підписанта потрібно натиснути «Далі» та після успішного зчитування даних ключа натиснути «Підписати» (Рис.32).
Рис.32
Після успішного накладання підпису підтветити інформацію та натиснути на кнопку «Визначити переможцем» (Рис.33).
Рис.33
У разі, якщо Замовником прийнято рішення, щодо відхилення учасника, необхідно зробити кроки, відповідно до Рис.34, 35.
Рис.34
Рис.35
Накласти підпис (Рис. 36,37).
Рис.36
Рис.37
Після успішного накладання підпису натиснути на кнопку «Відхилити пропозицію» (Рис.38).
Рис.38
Скасування переможця
Щоб скасувати рішення щодо визначення переможця переможцю, замовник натискає на кнопку «Скасувати рішення» (Рис. 39).
Рис.39
У формі зазначити причину, написати коментар та натиснути на кнопку «Почати процедуру анулювання» (Рис.40).
Рис. 40
Після анулювання, статус пропозиції буде «Переможець розглядається кваліфікаційною комісією» (Рис. 41).
Рис.41
В подальшому необхідно провести дії по відхиленню пропозиції відповідно до Рис.34-38.
Публікація договору. Завершення закупівлі
Щоб опублікувати договір в системі, замовник натискає на кнопку
Відкриється вікно, в якому вноситься інформація щодо договору. Всі поля, які виділені червоним кольором є обов’язковими для заповнення, позначити ціну договору з ПДВ/без ПДВ та натиснути на кнопку «Зберегти інформацію» (Рис.42).
Рис.42
Після натискання на кнопку «Зберегти інформацію» буде відображено інформативне вікно, де необхідно натиснути «Підтвердити» (Рис.43).
Рис.43
Для продовження внесення інформації про договір необхідно натиснути кнопку «Редагувати інформацію про договір» (Рис.44).
Рис.44
Далі необхідно обрати тип файлу, завантажити скан-копію договору та натиснути «Додати файл» (Рис.45).
Рис.45
Після завантаження файлу, необхідно натиснути на кнопку «Накласти КЕП на договір» (Рис.46).
Рис.46
Після накладання підпису, натиснути на кнопку «Завершити закупівлю» (Рис.47).
Рис.47
Статус закупівлі системою буде змінено на «Завершена закупівля» (Рис.48).
Рис.48