Відбір для закупівлі - укладення рамкової угоди

Рамкова угода - внесення змін, відбір для закупівлі

Відбір для закупівлі - укладення рамкової угоди

Для того, щоб внести зміну до Рамкової угоди, зайдіть в закупівлю та натисніть на кнопку «Детальніше» (Рис.1)

                                                                                               Рис.1

Далі натискайте на кнопку «Створити зміну» (Рис.2)

                                                                                   Рис.2


Відкривається форма для заповнення, обирайте «Причину зміни» та заповнюйте поля, далі натискайте на кнопку «Створити зміну» (Рис.3)


Важливо! Поля, які виділені червоним кольором є обов’язкові для заповнення!

                                                                                 Рис.3


Зміна зберігається як «Чернетка», далі натискайте «Перевірити зміни/Скасувати зміни/Активувати» (Рис. 4)

                                                                                 Рис.4


Якщо натиснете на кнопку «Перевірити зміни», буде відображена інформація відповідно до Рис.5

                                                                             Рис.5


Якщо натиснете на кнопку «Активувати», буде відображена інформація відповідно до Рис.6

                                                                                    Рис.6


Якщо натиснете на кнопку «Активувати», буде відображена інформація відповідно до Рис.7

                                                                                         Рис.7


Для того, щоб оголосити відбір для закупівлі за рамковою угодою, зайдіть в закупівлю «Укладання рамкової угоди», натисніть на кнопку «Оголосити відбір для закупівлі за рамковою угодою» (Рис. 8)

                                                                                          Рис.8


У формі, яка відкривається заповніть поля, далі натискайте «Створити оголошення» (Рис.9)

                                                                                   Рис.9


Якщо є необхідність редагування оголошення, натискайте на кнопку «Редагувати закупівлю» (Рис.10)

                                                                                      Рис. 10


Далі відредагуйте дані в закупівлі та натисніть «Опублікувати» (Рис.11)

                                                                                       Рис.11


Для того, щоб додати документ до закупівлі, обирайте тип для завантажуємого документа та натискайте «Завантажити» (Рис.12)

                                                                                         Рис.12


Обов’язковою умовою публікації процедури «Оголосити відбір для закупівлі за рамковою угодою» у системі є підписання її електронним цифровим підписом. Для цього на сторінці відповідної закупівлі необхідно натиснути    у формі, що з’явилась, внести інформацію про ЦСК, ключ та ввести пароль.

Натиснути «Зчитати», після того, як ключ буде завантажено натиснути підписати «Підписати» (Рис.13)

                                                                            Рис.13


У разі, необхідності внесення змін до документів натискайте «Редагувати» та «Завантажити» (Рис.14)

                                                                            Рис.14


Після редагування документів, стан попереднього  файлу буде «Видалено», а нова редакція файлу «Експортовано» (Рис.15)

                                                                            Рис.15


Після внесення змін до закупівлі, повторно підпишіть закупівлю електронним цифровим підписом (відповідно до Рис.13)

      Після завершення проведення процедури електронного реверсивного аукціону, закупівля переходить в статус «Кваліфікація переможця» (Рис.16)

                                                                                     Рис. 16


Система визначає найбільш економічно вигідну пропозицію кандидата, сума якого є мінімальною за результатами аукціону  (Рис.17)

                                                                                        Рис.17


Натиснувши на кнопку «Оцінка документів Кандидата», відкривається вікно з інформацією щодо пропозиції Кандидата.

      У разі, якщо Замовником прийнято рішення, щодо визначення Кандидата переможцем, замовнику необхідно виконати дії відповідно до Рис.18

                                                                                      Рис.18


Необхідно дочекатися синхронізації завантаженого документу, для того, щоб статус документа мав значення дати та часу публікації такого документу в ЦБД (експортовано)

Після завантаження файлу рішення до ЦБД Замовнику необхідно:

натиснути "Наступний крок";

підписати рішення електронним цифровим підписом "Підписати рішення" (відповідно до Рис.13);

 обрати опцію "Підтвердити" (Рис.19)

                                                                                   Рис.19


  Статус пропозиції  зміниться на «учасник виграв закупівлю» (Рис. 20)

                                                                                          Рис.20


У разі, якщо Замовником прийнято рішення, щодо відхилення Кандидата, необхідно зробити кроки, відповідно до Рис. 18,19,20

Далі натиснути на кнопку «Скасувати рішення» (Рис. 21)

                                                                                            Рис. 21


Наступним кроком потрібно зазначити підстави для дискваліфікації та коментарі, натиснути на кнопку «Почати процедуру анулювання» (Рис.22)


                                                                                              Рис.22


Після оновлення сторінки статус Інформації про учасника буде змінено на «Переможець розглядається кваліфікаційною комісією» (Рис.23)

                                                                                                     Рис.23


Натиснувши на кнопку «Оцінка документів Кандидата», відкривається вікно з інформацією щодо пропозиції Кандидата, обирайте «тип завантажуємого документа», «додати файл» та натискайте на кнопку «Завантажити документи рішення».

 (Рис. 24)

                                                                                            Рис.24


    Дочекайтеся синхронізації завантаженого документу, стан документа повинен бути «Експортовано», мати  значення дати та часу публікації до ЦБД

 

Після завантаження файлу рішення до ЦБД Вам необхідно:

натиснути "Наступний крок";

підписати рішення електронним цифровим підписом "Підписати рішення" (відповідно до Рис.13);

обрати опцію "Відмінити" (Рис.25)

                                                                                  Рис.25


Статус «Інформації про учасника» зміниться на «Кваліфікаційна комісія відмовила переможцю» (Рис.26)

                                                                                    Рис.26


Після визначення Замовником Переможця, Замовник укладає договір з Учасником та опубліковує у системі скан-копію підписаного з обох сторін договору та вчиняє такі дії: Натискає на кнопку «Внести інформацію про договір» (Рис.27)  

                                                                                     Рис.27


Далі Замовник вносить інформацію щодо договору (Рис.28)

                                                                                        Рис. 28


Після натискання кнопки «Зберегти інформацію та завершити пізніше», відображається інформативне вікно та натискає кнопку «Підтвердити» (Рис. 29)

                                                                                   Рис.29


Для продовження внесення інформації про договір, необхідно натиснути кнопку «Редагувати інформацію про договір» (Рис.30)

                                                                                          Рис.30


Далі необхідно обрати тип файлу, завантажити скан-копію договору та натиснути «Додати файл» (Рис.31)

                                                                              Рис. 31


Необхідно дочекатися синхронізації завантаженого документу, стан документа повинен бути «Експортовано», мати  значення дати та часу публікації до ЦБД

(Рис. 32)

                                                                                      Рис. 32


Далі необхідно підписати договір, натиснути на кнопку «Накласти ЕЦП/КЕП на договір» (Рис.33)

                                                                                             Рис. 33


Виконати дії щодо підпису відповідно до Рис.13

    Необхідно дочекатися еспортування підпису, стан документа повинен бути «Експортовано», мати  значення дати та часу публікації до ЦБД та натиснути на кнопку «Завершити закупівлю» (Рис. 34)

                                                                           Рис.34


Потрібна допомога?
Залиште свій номер телефону. Ми обов'язково зателефонуємо