Відкриті торги

Процедура створення закупівлі "Відкриті торги"
Відкриті торги

Для створення оголошення «Відкриті торги», Замовнику необхідно увійти в особистий кабінет, в розділ «Мої закупівлі» та натиснути «Створити оголошення»  (Рис.1):

Рис.1

Далі, із запропонованого списку необхідно обрати тип оголошення, а саме «Відкриті торги» (Рис.2):

Рис.2

Наступним кроком відкривається вікно з полями для заповнення даних по закупівлі.

Зверніть увагу!

У разі необхідності поділу закупівлі на окремі частини предмета (лоти) в першу чергу необхідно поставити відмітку «Мультилотова закупівля» (Рис.3):

Рис.3

 Важливо!

Поля із знаком оклику у правій частині є обов'язковими для заповнення:

Заповнивши відомості в полях та зазначивши необхідні дати та час, Замовник повинен визначити класифікацію предмета закупівлі за кодом із довідника:

Для того, щоб обрати необхідний код класифікатора із довідника, слід натиснути «Довідник», знайти за кодом або за назвою класифікатора потрібний код, натиснути на нього та на «Зберегти та вийти»:

В разі необхідності поділу закупівлі на лоти необхідно натиснути «Додати окрему частину предмета закупівлі (лота)» та заповнити інформацію в полях. Після чого, натиснути «Додати позицію окремої частини або частин предмета закупівлі» та також заповнити всі необхідні поля:

Після коректного заповнення всіх полів, кнопка «Створити оголошення» стає активною - зеленого кольору. Також є можливість зберегти закупівлю як чернетку, натиснувши на відповідну кнопку «Зберегти як чернетку» (Рис.4):

Рис.4

Порядок додавання документів до закупівлі

Зверніть увагу!

Можливість завантажити документи є до лота,  до позиції окремої частини  й до закупівлі в цілому. Замовник самостійно обирає до якої із частин додавати документи.

Для того  щоб додати документацію до закупівлі, Замовнику необхідно обрати тип для документа, що завантажується та натиснути «Завантажити» (Рис.5)

Рис.5

  

Порядок накладання ЕЦП на закупівлю.

 

Обов’язковою умовою публікації процедури «Відкриті торги» у системі є підписання її електронним цифровим підписом (ЕЦП). Для цього на сторінці відповідної закупівлі необхідно натиснути:

у формі, що з’явилась, внести інформацію про ЦСК, ключ та ввести пароль.

Натиснути «Зчитати». Після того, як ключ буде завантажено, натиснути «Підписати» (Рис.6)

Рис.6

Редагування даних, внесених в закупівлю.

Для того, щоб редагувати закупівлю, потрібно виконати наступні дії:

  • На сторінці закупівлі натиснути: 

  • Після внесення необхідних змін натиснути:

Редагування документів.

В разі необхідності внесення змін до документів необхідно натиснути «Редагувати» та «Завантажити» (Рис.7)

Рис.7

Після внесення змін до закупівлі, її необхідно повторно підписати електронним цифровим підписом (відповідно до Порядку накладання ЕЦП).

Скасування закупівлі або її окремої частини лоту.

Скасування окремої частини лоту:

  • Для скасування лоту необхідно натиснути:

  • У вікні, що відкриється потрібно вказати причину скасування лоту та натиснути «Почати процедуру» (Рис.8):

Рис.8

  • Після цього натиснути , 

завантажити необхідний файл причини скасування лоту та натиснути (Рис.9):

  

Рис.9

Скасування оголошення закупівлі:

  • Для скасування закупівлі необхідно на сторінці закупівлі натиснути:

  • У вікні, що відкриється вказати причину скасування закупівлі та натиснути «Почати процедуру» (Рис.10):

Рис.10

  • Після цього натиснути, 

 завантажити необхідний файл та натиснути (Рис.11):

Рис.11

Відповіді на запитання по закупівлі.

Для того, щоб надати відповідь на запитання Користувача, Замовнику необхідно обрати розділ закупівлі «Питання». В полі «Відповідь» розмістити відповідь на запитання та натиснути підтвердження (Рис.12)

 

Рис.12

Надання відповіді на «Вимогу» на умови закупівлі.

Для надання відповіді на вимогу, Замовнику необхідно перейти в розділ закупівлі.

 В разі необхідності завантажити файл (відповідь на вимогу), натиснувши на кнопку «Завантажити» після чого необхідно натиснути «Відповісти на Вимогу/Скаргу» (Рис.13)

                   

Рис.13

Після натискання «Відповісти на Вимогу/Скаргу» відкриваються поля для заповнення. Після заповнення всіх полів натиснути «Відповісти на Вимогу/Скаргу» (Рис.14)

 

Рис.14

 

Оцінка пропозицій Кандидатів за результатами аукціону.

 

Після завершення процедури електронного реверсивного аукціону, закупівля переходить в статус .

Система визначає найбільш економічно вигідну пропозицію Кандидата, сума якої є мінімальною за результатами аукціону (Рис.15)

 

Рис.15

Натиснувши на кнопку «Оцінка документів Кандидата», відкривається вікно з інформацією щодо пропозиції Кандидата.

  1. В разі, якщо Замовником прийнято рішення, щодо  визначення Кандидата переможцем, замовнику необхідно (Рис.16):

Рис.16

Надалі необхідно дочекатися  синхронізації завантаженого  документа, для того, щоб його статус мав значення дати та часу публікації такого в ЦБД (експортовано).

Після завантаження файлу рішення до ЦБД Замовнику необхідно:

  • натиснути ;

  • підписати рішення електронним цифровим підписом (вчинити дії, відповідно до Порядку накладання ЕЦП );

  • обрати опцію

Зверніть увагу! 

Для підтвердження пропозиції Кандидата, Замовнику необхідно поставити відмітки в полях (Рис.17)

  • відповідність кваліфікаційним критеріям;
  • відсутність підстав для відмови:

Рис.17

  1. В разі, якщо Замовником прийнято рішення, щодо  дискваліфікації Кандидата, замовнику необхідно  (Рис.18):

 

Рис.18

Необхідно дочекатися  синхронізації завантаженого  документу, для того, щоб його статус мав значення дати та часу публікації такого в ЦБД (експортовано).

Після завантаження файлу рішення до ЦБД Замовнику необхідно:

  • натиснути ;

  • підписати рішення електронним цифровим підписом (вчинити дії, відповідно до Порядку накладання ЕЦП );

  • обрати опцію:  

 

Зверніть увагу!

 Для відхилення пропозиції необхідно натиснути «Дискваліфікувати» та заповнити поля форми, що з’явилась, обравши причину та обґрунтування дискваліфікації пропозиції Учасника, після чого  натиснути «Відмінити» (Рис.19):

Рис.19

Анулювання переможця. 

Для анулювання Переможця, Замовник обирає кнопку(Рис.20)

Рис.20

Натиснувши на кнопку «Анулювати переможця», відкривається вікно, в якому необхідно вказати коментар про рішення щодо анулювання та натиснути «Почати процедуру анулювання» (Рис.21)

 

Рис.21

Після анулювання, пропозиція Учасника перебуває в статусі «Переможець розглядається кваліфікаційною комісією», надалі необхідно провести дії по дискваліфікації пропозиції передбачені п. 2 розділу «Оцінка пропозицій Кандидатів за результатами аукціону» цієї Інструкції. 

Публікація договору. Завершення закупівлі.

Після визначення Замовником Переможця, сторони ініціюють укладення договору поза Системою, в письмовій формі або іншим способом, передбаченим законодавством.

Замовник публікує у системі скан-копію підписаного з обох сторін договору та вчиняє такі дії:

  • Натискає на кнопку,

 відкриється вікно, в якому Замовник вносить інформацію щодо договору (Рис.22):

Рис.22

  • Після заповнення всіх полів, натиснути:

  • Далі необхідно обрати тип файлу та завантажити скан-копію договору, натиснувши «Додати файл»:

Після заповнення обов’язкових полів та завантаження файлу договору до ЦБД необхідно підписати договір електронним цифровим підписом (натиснути та вчинити дії відповідно до Порядку накладання ЕЦП).

Після збереження даних та підпису, активується можливість завершити закупівлю:

Після того як Замовник натисне «Завершити закупівлю», закупівля вважатиметься завершеною.

Потрібна допомога?
Залиште свій номер телефону. Ми обов'язково зателефонуємо