Відкриті торги

Процедура закупівлі "Відкриті торги"

Відкриті торги

Відкриті торги

 

Зміст 

1. Створення закупівлі

2. Порядок додавання документів до закупівлі

3. Порядок накладання ЕЦП/КЕП на закупівлю

4. Редагування внесених даних в закупівлю

5. Редагування документів

6. Скасування закупівлі або її окремої частини лоту

7. Відповіді на запитання по закупівлі

8. Надання відповіді на «Вимогу» на умови закупівлі

9. Оцінка пропозицій Кандидатів за результатами аукціону

10. Публікація договору. Завершення закупівлі


1. Створення закупівлі

Для створення оголошення «Відкриті торги», Замовнику необхідно увійти в особистий кабінет, в розділ «Мої закупівлі» та натиснути «Створити оголошення»  (Рис.1)

Рис.1


Далі, із запропонованого списку необхідно обрати тип оголошення, а саме «Відкриті торги» (Рис.2)

Рис.2


Наступним кроком відкривається вікно з полями для заповнення даних по закупівлі.

Зверніть увагу!

У разі необхідності поділу закупівлі на окремі частини предмета (лоти) в першу чергу необхідно поставити відмітку «Мультилотова закупівля» (Рис.3)

Рис.3

 

Поля, які виділені червоним кольором, є обов'язковими для заповнення. У полі "Ідентифікатор плану закупівлі" необхідно вказати номер плану та натиснути на кнопку "Зв'язати з планом"(Рис.4)

Увага!

        Якщо ідентифікатор плану закупівлі  вказати невірно, буде відображено одне з повідомлень: 

 -  план не знайдено;
 -  план створений іншою організацією;
 - тип процедури тендера повинен відповідати типу процедури плану;
 - за цим планом вже створено чернетку тендера;
 - за цим планом вже створено тендер

Рис.4


Заповнивши відомості в полях та зазначивши необхідні дати та час, Замовник повинен визначити класифікацію предмета закупівлі за кодом із довідника

Для того щоб обрати необхідний код класифікатора із довідника, необхідно натиснути «Довідник», знайти або за кодом, або за назвою класифікатора необхідний код, натиснути на нього та натиснути «Зберегти та вийти».

В разі необхідності поділу закупівлі на лоти необхідно натиснути «Додати окрему частину предмета закупівлі (лота)» та заповнити інформацію в обов’язкових полях для заповнення.

Після коректного заповнення всіх полів, кнопка «Створити оголошення» стає активною, зеленого кольору. Також є можливість зберегти закупівлю як чернетку, натиснувши на відповідну кнопку «Зберегти як чернетку»

2. Порядок додавання документів до закупівлі

 

Зверніть увагу!

Можливість завантажити документи є до лоту,  до позиції окремої частини  і до закупівлі в цілому. Замовник самостійно обирає до якої із частин додавати документи

 

Для того  щоб додати документацію до закупівлі, Замовнику необхідно обрати тип для завантажуємого документа та натиснути «Завантажити» (Рис.5)

Рис.5

 

3. Порядок накладання ЕЦП/КЕП на закупівлю

 

 Обов’язковою умовою публікації процедури «Відкриті торги» у системі є підписання її ЕЦП/КЕП. Для цього на сторінці відповідної закупівлі необхідно натиснути

у формі, що з’явилась, внести інформацію про ЦСК, ключ та ввести пароль.

Натиснути «Зчитати», після того, як ключ буде завантажено натиснути підписати «Підписати» (Рис.6)

Рис.6


4. Редагування внесених даних в закупівлю

Для того, щоб редагувати закупівлю, потрібно виконати наступні дії:

 - На сторінці закупівлі натиснути 

- Після внесення необхідних змін необхідно натиснути


5. Редагування документів

Також в разі необхідності внесення змін до документів необхідно натиснути «Редагувати» та «Завантажити» (Рис.7)

Рис.7


Після внесення змін до закупівлі, необхідно повторно закупівлю підписати ЕЦП/КЕП (відповідно до Розділу 3 цієї інструкції).

6. Скасування закупівлі або її окремої частини лоту.

6.1 Скасування окремої частини лоту.

 

 Для скасування лоту, необхідно, натиснути:

У вікні, що відкривається обрати тип скасування та вказати причину скасування лоту та натиснути «Почати процедуру»(Рис.8)

Рис.8


Після цього натиснути «Додати документ» завантажити необхідний файл з причиною скасування лоту та натиснути «Скасувати» (Рис.9)

Рис.9


6.2 Скасування оголошення закупівлі.

 

 Для відміни закупівлі, необхідно, на сторінці закупівлі натиснути:

У вікні, що відкриється обрати тип скасування та вказати причину скасування закупівлі та натиснути «Почати процедуру» (Рис.10)

Рис.10


Після цього натиснути «Додати документ», завантажити необхідний файл та натиснути  «Скасувати» (Рис.11)


Рис.11

 

7. Відповіді на запитання по закупівлі

Для того, щоб надати відповідь на запитання Користувача, Замовнику необхідно обрати розділ закупівлі «Питання». В полі «Відповідь» надати відповідь на запитання та натиснути підтвердження (Рис.12)

Рис.12

 

8. Надання відповіді на «Вимогу» на умови закупівлі

 

 Для надання відповіді на вимогу Замовнику необхідно перейти в розділ закупівлі 

В разі необхідності завантажити файл (відповідь на вимогу), натиснувши на кнопку «Завантажити» після чого необхідно натиснути «Відповісти на Вимогу/Скаргу» (Рис.13)

Рис.13


Після натискання «Відповісти на Вимогу/Скаргу» відкриваються поля для заповнення. Після заповнення всіх полів натиснути «Відповісти на Вимогу/Скаргу» (Рис.14)

Рис.14

 

9. Оцінка пропозицій Кандидатів за результатами аукціону

 

 Після завершення проведення процедури електронного реверсивного аукціону, закупівля переходить в статус

Система визначає найбільш економічно вигідну пропозицію Кандидата, сума якого є мінімальною за результатами аукціону (Рис.15)

Рис.15


Натиснувши на кнопку «Оцінка документів Кандидата», відкривається вікно з інформацією щодо пропозиції Кандидата.

1. В разі, якщо Замовником прийнято рішення, щодо  визначення Кандидата переможцем, замовнику необхідно виконати дії відповідно до рис.16

Рис.16


Необхідно дочекатися  синхронізації завантаженого  документу, для того, щоб статус документа мав значення дати та часу публікації такого документу в ЦБД (експортовано)

Після завантаження файлу рішення до ЦБД Замовнику необхідно:
1). натиснути:


2). підписати рішення ЕЦП/КЕП :

(вчинити дії, передбачені розділом 3. цієї Інструкції. );

3). обрати опцію:

Зверніть увагу! Для підтвердження пропозиції Кандидата, Замовнику необхідно поставити відмітки в полях (Рис.17)

- відповідність кваліфікаційним критеріям;

- та відсутності підстав для відмови

Рис.17


2). В разі, якщо Замовником прийнято рішення, щодо  дискваліфікації Кандидата, замовнику необхідно  (Рис.18)

Рис.18

Необхідно дочекатися  синхронізації завантаженого  документу, для того, щоб статус документа мав значення дати та часу публікації такого документу в ЦБД (експортовано).

Після завантаження файлу рішення до ЦБД Замовнику необхідно:

- натиснути 

- підписати рішення ЕЦП/КЕП

(вчинити дії, передбачені розділом 3. цієї Інструкції);


- обрати опцію:  

Зверніть увагу! Для відхилення пропозиції необхідно натиснути «Дискваліфікувати» та заповнити поля форми, що з’явилась, обравши причину та обґрунтування дискваліфікації пропозиції Учасника та  натиснути «Відмінити» (Рис.19)

Рис.19

 

9.1 Анулювання переможця

 

Для  скасування рішення про визначення Переможця, Замовник натискає кнопку (Рис.20 )

Рис.20


Натиснувши на кнопку «Скасувати рішення», відкривається вікно в якому необхідно вказати коментар про рішення щодо анулювання Переможця та натиснути «Почати процедуру анулювання» (Рис.21)

Рис.21

 

Після анулювання, пропозиція Учасника перебуває в статусі «Переможець розглядається кваліфікаційною комісією» (Рис.22), в подальшому  необхідно провести дії по дискваліфікації пропозиції передбачені  пунктом 2 розділу 9 , цієї Інструкції

Рис.22

 

10. Публікація договору. Завершення закупівлі

Після визначення Замовником Переможця, сторони ініціюють укладення договору поза Системою, в письмовій формі або іншим способом, передбаченим законодавством.

Замовник публікує у системі скан-копію підписаного з обох сторін договору та вчиняє такі дії:

 Натискає на кнопку . Відкриється вікно, в якому Замовник вносить інформацію щодо договору. Всі поля, які виділені червоним кольором є обов’язковими для заповнення, позначити ціну договору з ПДВ/без ПДВ та натиснути на кнопку «Зберегти інформацію» (Рис. 23), далі натиснути на кнопку «Підтвердити» (Рис.24)

Рис.23


Рис.24


Далі необхідно обрати тип файлу та завантажити скан-копію договору натиснувши на кнопку «Додати файл»

Після заповнення обов’язкових полів та завантаження файлу договору до ЦБД необхідно підписати договір ЕЦП/КЕП (натиснути 

та вчинити дії відповідно до розділу 3 цієї інструкції.)


Після збереження даних та підпису, активується можливість завершити закупівлю.


Після того як Замовник натисне  

закупівля вважатиметься завершеною.

Потрібна допомога?
Залиште свій номер телефону. Ми обов'язково зателефонуємо