Відкриті торги для укладання рамкової угоди

Відкриті торги для укладання рамкової угоди. Повна інструкція: внесення інформації до організації, порядок створення закупівлі, порядок додавання документації до закупівлі, порядок накладання ЕЦП і т.д.

Відкриті торги для укладання рамкової угоди

Відкриті торги для укладання рамкової угоди


Зміст

1. Внесення інформації до організації.

2. Порядок створення закупівлі

3. Порядок додавання документації до закупівлі

4. Порядок накладання ЕЦП на закупівлю

5. Редагування внесених даних в закупівлю

6. Відповіді на запитання по закупівлі

7. Надання відповіді на «Вимогу» на умови закупівлі

8. Прекваліфікація

9.Оскарження рішення замовника по прекваліфікації

10. Оцінка пропозицій Кандидатів за результатами аукціону

11. Публікація договору.

  • Внесення інформації до організації

Перед створенням закупівлі перевірте, чи заповнені в особистому кабінеті  поля на англійській мові: повна назва організації, прізвище ім’я по-батькові контактної особи в розділах «Моя організація» (Рис.1) та  «Мої дані» (Рис.2)

                                                                                                                       Рис.1


                                                                                                                            Рис.2


Якщо дані не внесені англійською мовою в розділах «Моя організація» та «Мої дані», необхідно натиснути:


 вказати дані та натиснути:


  • Створення рамкової угоди

Для того, щоб створити оголошення  «Укладання рамкової угоди» в системі, необхідно зайти в  особистий кабінет,  натиснути вкладку «Мої закупівлі»  (Рис. 3)

                                                                                                                     Рис.3


Натиснути на кнопку «Створити оголошення» (Рис. 4)

                                                                                                                 Рис. 4


Обрати тип оголошення «Відкриті торги для укладання рамкової угоди» та натиснути «Продовжити» (Рис. 5)

                                                                                                               Рис. 5


Зверніть увагу!

Закупівля Рамкової угоди не може бути мультилотовою!
Кількість учасників з якими підпишеться Рамкова угода повинна бути не менше 3!
Строк, на який діятиме Рамкова угода не може бути більше 4 років!
Поля, які виділені червоним кольором, є обов'язковими для заповнення.

Є можливість для конкретної закупівлі додати ще одну додаткову контактну особу!

Поля, які заповнюються англійською мовою, повинні містити літери латинського алфавіту. Літери кирилицею і, о, е, які виглядають так само як латинські, система сприймає як заповнення іншою мовою. Після заповнення всіх обов’язкових полів необхідно натиснути «Створити оголошення» або «Зберегти як чернетку» (Рис.6)



                                                                                                           Рис. 6


3.Порядок додавання документів до закупівлі

Для того, щоб додати документацію до закупівлі, Замовнику необхідно обрати тип для завантажуємого документа та натиснути «Завантажити» (Рис.7)

                                                                                                                Рис.7


4. Порядок накладання ЕЦП/КЕП на закупівлю

 

Обов’язковою умовою публікації процедури «Укладання рамкової угоди» у системі є підписання її електронним цифровим підписом. Для цього на сторінці відповідної закупівлі необхідно натиснути    у формі, що з’явилась, внести інформацію про ЦСК, ключ та ввести пароль.

Натиснути «Зчитати», після того, як ключ буде завантажено натиснути підписати «Підписати» (Рис.8)

                                                                                                              Рис.8


5. Редагування внесених даних в закупівлю

Для того, щоб редагувати закупівлю, потрібно виконати наступні дії:

На сторінці закупівлі натиснути:


Після внесення необхідних змін необхідно натиснути:

У разі, необхідності внесення змін до документів потрібно натиснути «Редагувати» та «Завантажити» (Рис.9)

                                                                                                            Рис.9


Після редагування документів, стан попереднього  файлу буде «Видалено», а нова редакція файлу «Експортовано» (Рис.10)

                                                                                                           Рис.10


Після внесення змін до закупівлі, необхідно повторно закупівлю підписати електронним цифровим підписом (відповідно до розділу 3).

6. Відповіді на запитання по закупівлі

Для того, щоб надати відповідь на запитання Користувача, Замовнику необхідно обрати розділ закупівлі «Питання». В полі «Відповідь» надати відповідь на запитання та натиснути підтвердження (Рис.11)

                                                                                                            Рис.11


7. Надання відповіді на «Вимогу» на умови закупівлі

 

 Для надання відповіді на вимогу Замовнику необхідно перейти в розділ закупівлі:

В разі необхідності завантажити файл (відповідь на вимогу), натиснувши на кнопку «Завантажити» після чого необхідно натиснути «Відповісти на Вимогу/Скаргу» (Рис.12)

                                                                                                        Рис.12


Після натискання «Відповісти на Вимогу/Скаргу» відкриваються поля для заповнення. Після заповнення всіх полів натиснути «Відповісти на Вимогу/Скаргу» (Рис.13)

                                                                                                             Рис.13
Оскарження умов закупівлі - аналогічно до відкритих торгів
Увага! У разі, надання відповіді Замовником на питання/вимогу, після завершення строку подання пропозицій, Замовнику необхідно продовжити термін подання пропозицій не менше ніж на сім днів.


8. Прекваліфікація


Увага! Учасників має бути не менше 3 допущених до аукціону, в інакшому випадку статус закупівлі зміниться на "неуспішна закупівля"
На етапі "Прекваліфікації" на розгляді наявні усі Учасники, які подали пропозиції, не зважаючи на вказану кількість учасників, які були зазначені замовником при створенні закупівлі.

У день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі.

На етапі попередньої кваліфікації Замовник  розглядає пропозиції учасників «Допустити до аукціону» або «Відхилити пропозицію» (Рис.14)

                                                                                                                  Рис.14


Для того, щоб підтвердити учасника на прекваліфікації, необхідно натиснути «Допустити до аукціону» (Рис.15)

                                                                                                                   Рис.15


Завантажити документ та перевірити, щоб  стан документа був «Експортовано» (Рис.16)

                                                                                                                    Рис.16


Накласти підпис, обравши кнопку «Підписати прекваліфікацію»

Відмітити галочками відсутність причин для скасування та відповідність кваліфікаційним критеріям.

Натиснути кнопку «Допустити до аукціону»(Рис.17)

                                                                                                           Рис.17


Статус пропозиції буде змінено на  «Допущено до аукціону» (Рис.18)

                                                                                                            Рис.18


Для того, щоб скасувати кваліфікацію, необхідно натиснути «Відхилити пропозицію»:

 - завантажити документ;

  - накласти підпис, обравши кнопку «Підписати прекваліфікацію»;

  -  обрати підстави скасування та  вказати обґрунтування;

   - натиснути кнопку «Підтвердити скасування» (Рис.19)

                                                                                                                Рис.19


Статус пропозиції буде змінено «Пропозицію відхилено» (Рис.20)

                                                                                                                 Рис.20


Для відміни рішення щодо «Допущення до аукціону» або «Відхилення пропозиції», нобхідно натиснути кнопку «Відхилити рішення», учасник повторно потрапляє на кваліфікацію. Статус пропозиції буде змінено на «Кваліфікація відмінена»  (Рис.21)

                                                                                                                  Рис.21


Після остаточного розгляду всіх учасників, допущення до аукціону або відхилення, потрібно підтвердити прекваліфікацію всіх учасників та натиснути на кнопку «Сформувати протокол розгляду» (Рис.22)

                                                                                                              Рис.22


Статус закупівлі буде змінено на «Блокування перед аукціоном» (Рис.23)

                                                                                                                 Рис.23


9.Оскарження рішення замовника по прекваліфікації

 

1. В разі задоволення скарги Антимонопольним комітетом України, Замовник повинен вчинити дії, які спрямовані на усунення порушень зазначені в рішенні АМКУ. Після усунення порушень, Замовнику необхідно:

надати підтвердження вирішення скарги (відкрити скаргу, завантажити документ та натиснути кнопку «Подати підтвердження вирішення скарги» (Рис.24)

                                                                                                                       Рис.24


2. В разі задоволення Антимонопольним комітетом України скарги, що стосується прийнятого рішення Замовником.

 Замовнику необхідно вчинити дії, які спрямовані на підтвердження дій зазначених в рішенні АМКУ.

Замовник натискає кнопку «Провести повторну оцінку» (Рис.25)

                                                                                                          Рис.25


В подальшому всі  рішення, які раніше були прийнятті  Замовником – анульовуються та пропозиції учасників повторно потрапляють на кваліфікацію та Замовник приймає рішення Після повторної кваліфікації учасників, Замовнику необхідно натиснути:

10. Оцінка пропозицій Кандидатів за результатами аукціону

 

Після завершення проведення процедури електронного реверсивного аукціону, закупівля переходить в статус «Кваліфікація переможця» (Рис.26)
Увага! Система представляє Замовнику до оцінки стільки учасників, скільки він зазначив, як максимально можливу в оголошені!

Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів.

                                                                                                                   Рис.26


Всі пропозиції учасників, які були допущені до аукціону потрапляють на кваліфікацію (Рис.27)

                                                                                                               Рис.27


Натиснувши на кнопку «Оцінка документів Кандидата», відкривається вікно з  інформацією щодо пропозиції Кандидата.

В разі, якщо Замовником прийнято рішення, щодо  визначення Кандидата переможцем, замовнику необхідно (Рис.28)

                                                                                           Рис.28


Необхідно дочекатися  синхронізації завантаженого  документу, для того, щоб статус документу мав значення дати та часу публікації такого документу в ЦБД.

Після завантаження файлу рішення в ЦБД Замовнику необхідно
1. Натиснути:

2. Підписати рішення електронним цифровим підписом (вчинити дії, передбачені розділом 3. цієї Інструкції).

3. Обрати опцію


Звернуіть увагу! Для підтвердження пропозиції Кандидата, Замовнику необхідно поставити відмітки в полях (Рис.29)

- відповідність кваліфікаційним критеріям;

- та відсутності підстав для відмови

                                                                                                                      Рис.29


2). В разі, якщо Замовником прийнято рішення, щодо  дискваліфікації Кандидата, замовнику необхідно  (Рис.30)

                                                                                                              Рис.30


Необхідно дочекатися  синхронізації завантаженого  документу, для того, щоб статус документу мав значення дати та часу публікації такого документу в ЦБД

Після завантаження файлу рішення в ЦБД Замовнику необхідно натиснути:

- підписати рішення електронним цифровим підписом (вчинити дії, передбачені розділом 3. цієї Інструкції).

- обрати опцію.

Зверніть увагу! Для відхилення пропозиції необхідно натиснути «Дискваліфікувати» та заповнити поля форми, що з’явилась, обравши причину та обґрунтування дискваліфікації пропозиції Учасника натиснути «Відмінити» (Рис.31)

                                                                                                          Рис.31

У разі скасування рішення, оцінка учасників починається з початку. Система переводить процедуру в статус “Кваліфікація переможців ”


10.1 Анулювання переможця

 

Для скасування пропозиції учасника, Замовник обирає кнопку «Скасувати рішення» (Рис. 32)

                                                                                                                      Рис.32                  


Натиснувши на кнопку «Скасувати рішення», відкривається вікно, в якому необхідно вказати коментар про рішення щодо анулювання Переможця та натиснути «Почати процедуру анулювання» (Рис.33)

                                                                                                 Рис.33                  


Після анулювання, пропозиція Учасника перебуває в статусі «Переможець розглядається кваліфікаційною комісією» (Рис.34)

                                                                                                             Рис.34           


В подальшому  необхідно провести дії по дискваліфікації пропозиції передбачені  п. 2 р. 10 цієї Інструкції.

 

 

11. Публікація договору. Завершення закупівлі.

Після визначення Замовником переможців, сторони ініціюють укладення договорів поза системою, в письмовій формі або іншим способом, передбаченим законодавством.

Замовник публікує у системі скан-копії підписаних з обох сторін договорів та натискає на кнопку «Внести інформацію по рамковій угоді» (Рис.35)

Рис.35


Відкриється вікно, в якому Замовник вносить інформацію по договору (Рис.36)

                                                                                                            Рис.36


Необхідно заповнити обов’язкові поля, додати файли, вказати ціни за одиницю, ціни з/без ПДВ та натиснути на кнопку «Внести ціну за одиницю», «Зберегти рамкову угоду» (Рис.37)

Рис.37


Для того, щоб накласти підпис ЕЦП/КЕП, натиснути на кнопку «Підписати рамкову угоду КПЦ/КЕП» (Рис.38)

Рис.38


У відображеній формі, внести інформацію про ЦСК, ключ та ввести пароль.

Натиснути «Зчитати», після того, як ключ буде завантажено натиснути підписати «Підписати» (Рис.39)

Рис.39


Для завершення публікації договору у системі необхідно натиснути на кнопку «Активувати рамкову угоду» (Рис. 40)

Рис.40


Після виконаних дій, статус закупівлі буде змінений на «Укладена рамкова угода» (Рис.41)

                                                                                                                 Рис.41

Потрібна допомога?
Залиште свій номер телефону. Ми обов'язково зателефонуємо