Відкриті торги для закупівлі енергосервісу

Детальна інструкції про "Відкриті торги для закупівлі енергосервісу"
Відкриті торги для закупівлі енергосервісу

Зміст

1. Порядок створення закупівлі

2. Порядок додавання документації до закупівлі

3. Порядок підписання закупівлі ЕЦП

4. Редагування внесених даних в закупівлю

5. Відповіді на запитання по закупівлі

6. Надання відповіді на «Вимогу» на умови закупівлі

7. Прекваліфікація

8.Оскарження рішення замовника по прекваліфікації

9. Оцінка пропозицій Кандидатів за результатами аукціону

 

Зверніть увагу! Перед створенням закупівлі перевірте, чи заповнені в особистому кабінеті  поля: повна назва організації, прізвище ім’я по-батькові контактної особи англійською мовою в розділах «Моя організація» (Рис.1) та  «Мої дані» (Рис.2)

                                                        

Рис.1

                                       

Рис.2

    Якщо дані не внесені англійською мовою в розділах «Моя організація» та «Мої дані», необхідно натиснути "Редагувати профіль"  вказати дані та натиснути "Опублікувати".

    Для створення оголошення «Відкриті торги для закупівлі енергосервісу», Замовнику необхідно увійти в особистий кабінет, в розділ «Мої закупівлі» та натиснути «Створити оголошення»  (Рис. 3)

                                              

Рис.3

Наступним кроком відкривається вікно з полями для заповнення даних по закупівлі

Зверніть увагу!

У разі необхідності поділу закупівлі на окремі частини предмета (лоти) в першу чергу необхідно поставити відмітку «Мультилотова закупівля» (Рис.4)

Рис.4

 

Зверніть увагу!

Поля із знаком оклику у правій частині є обов'язковими для заповнення! 

Є можливість для конкретної закупівлі додати ще одну додаткову контактну особу! 

Поля, які заповнюються англійською мовою, повинні містити літери латинського алфавіту. Літери кирилицею і, о, е, які виглядають так само як латинські, система сприймає як заповнення іншою мовою! (Рис.5)

                     

Рис.5

Після коректного заповнення всіх полів, кнопка «Створити оголошення» стає активною, зеленого кольору. Також є можливість зберегти закупівлю як чернетку, натиснувши на відповідну кнопку «Зберегти як чернетку»

Якщо закупівля була збережена як «Чернетка» , для опублікування необхідно натиснути кнопку «Редагувати чернетку» та «Опублікувати» 

 2. Порядок додавання документації до закупівлі

 

Зверніть увагу!

Можливість завантажити документи є до лоту,  до позиції окремої частини  і до закупівлі в цілому.

 

Для того, щоб додати документацію до закупівлі, Замовнику необхідно обрати тип для завантажуємого документа та натиснути «Завантажити» (Рис.6) 

Рис.6

 

3. Порядок підписання закупівлі ЕЦП

 

Обов’язковою умовою публікації процедури «Відкриті торги для закупівлі енергосервісу» у системі є підписання її електронним цифровим підписом. Для цього на сторінці відповідної закупівлі необхідно натиснути "Перейти до підпису"  у формі, що з’явилась, внести інформацію про АЦСК, ключ та ввести пароль.

Натиснути «Зчитати», після того, як ключ буде завантажено натиснути підписати «Підписати» (Рис.7)

Рис.7

4. Редагування внесених даних в закупівлю

Для того, щоб редагувати закупівлю, потрібно виконати наступні дії:

На сторінці закупівлі натиснути "Редагувати закупівлю"

Після внесення необхідних змін необхідно натиснути "Опублікувати"

 Також в разі необхідності внесення змін до документів потрібно натиснути «Редагувати» та «Завантажити» (Рис.8)

 

Рис.8

Після редагування документів, стан попереднього  файлу буде «Видалено», а нова редакція файлу «Експортовано» (Рис.9)

Рис.9

Після внесення змін до закупівлі, необхідно повторно закупівлю підписати електронним цифровим підписом (відповідно до Розділу 3).

 

5. Відповіді на запитання по закупівлі

Для того, щоб надати відповідь на запитання Користувача, Замовнику необхідно обрати розділ закупівлі «Питання». В полі «Відповідь» надати відповідь на запитання та натиснути підтвердження (Рис.10)

 

Рис.10

 

6. Надання відповіді на «Вимогу» на умови закупівлі

 

Для надання відповіді на вимогу Замовнику необхідно перейти в розділ закупівлі "Вимоги\Скарги" . В разі необхідності завантажити файл (відповідь на вимогу), натиснувши на кнопку «Завантажити» після чого необхідно натиснути «Відповісти на Вимогу/Скаргу» (Рис.11)

Рис.11

Після натискання «Відповісти на Вимогу/Скаргу» відкриваються поля для заповнення. Після заповнення всіх полів натиснути «Відповісти на Вимогу/Скаргу» (Рис.12)

 

Рис.12

7. Прекваліфікація

У день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі.

На етапі попередньої кваліфікації Замовник  розглядає пропозиції учасників «Підтверджує кваліфікацію» або «Скасовує кваліфікацію» (Рис.13)

Рис.13

Для того, щоб «Підтвердити кваліфікацію» необхідно натиснути «Підтвердити кваліфікацію» (Рис.14)

Рис.14

Завантажити документ та перевірити, щоб  стан документа був «Експортовано» (Рис.15)

Рис.15

Накласти підпис, обравши кнопку «Підписати прекваліфікацію»

Відмітити галочками відсутність причин для скасування та відповідність кваліфікаційним критеріям

  • Натиснути кнопку «Підтвердити кваліфікацію»(Рис.16)

Рис.16

Статус пропозиції буде змінено на  «Допущено до аукціону» (Рис.17)

Рис.17

 

Скасування кваліфікації

Для того, щоб скасувати кваліфікацію, необхідно натиснути «Скасувати кваліфікацію»:

 - завантажити документ;

  - накласти підпис, обравши кнопку «Підписати прекваліфікацію»;

  -  обрати підстави скасування та  вказати обґрунтування;

   - натиснути кнопку «Підтвердити скасування» (Рис.18)

Рис.18

Статус пропозиції буде змінено «Пропозицію відхилено» (Рис.19)

Рис.19

 

Відміна рішення щодо «Підтвердження кваліфікаціїї» або «Скасування кваліфікації»

Натиснувши кнопку «Відмінити кваліфікацію», учасник повторно потрапляє на кваліфікацію (Рис.20)

Рис.20

Статус пропозиції буде змінено на «Кваліфікація відмінена»

         Після остаточного розгляду всіх учасників, допущення до аукціону або відхилення, потрібно підтвердити прекваліфікацію всіх учасників, натиснути на кнопку «Підтвердити рішення» (Рис.21).

Рис.21

Статус закупівлі буде змінено на «Блокування перед аукціоном»

8.Оскарження рішення замовника по прекваліфікації

1. В разі задоволення скарги на умови закупівлі Антимонопольним комітетом України, Замовник повинен вчинити дії, які спрямовані на усунення порушень зазначені в рішенні АМКУ. Після усунення порушень, Замовнику необхідно:

надати підтвердження вирішення скарги (відкрити скаргу, завантажити документ та натиснути кнопку «Подати підтвердження вирішення скарги» (Рис.22)

Рис.22

2. В разі задоволення Антимонопольним комітетом України скарги, що стосується прийнятого рішення Замовником.

 Замовнику необхідно вчинити дії, які спрямовані на підтвердження дій зазначених в рішенні АМКУ.

Замовник натискає кнопку «Провести повторну оцінку» (Рис.23)

Рис.23

В подальшому всі  рішення, які раніше були прийнятті  Замовником – анульовуються та пропозиції учасників повторно потрапляють на кваліфікацію та Замовник приймає рішення

Після повторної кваліфікації учасників, Замовнику необхідно натиснути "Подати підтвердження вирішення скарги"

9. Оцінка пропозицій Кандидатів за результатами аукціону

Після завершення проведення процедури електронного реверсивного аукціону, закупівля переходить в статус "Кваліфікація переможця\Закупівлі енергосервісу" (Рис.24)                                            


Рис.24

Натиснувши на кнопку «Оцінка документів Кандидата», відкривається вікно з інформацією щодо пропозиції Кандидата.

  • В разі, якщо Замовником прийнято рішення, щодо  визначення Кандидата переможцем, замовнику необхідно (Рис.25)

Рис.25

Необхідно дочекатися  синхронізації завантаженого  документу, для того, щоб статус документу мав значення дати та часу публікації такого документу в ЦБД.

Після завантаження файлу рішення в ЦБД Замовнику необхідно:

  • натиснути "Наступний крок" ;
  • підписати рішення електронним цифровим підписом (вчинити дії, передбачені розділом 3. цієї Інструкції "Підписати рішення" );
  • обрати опцію "Оголосити переможцем"

Звернуіть увагу! Для підтвердження пропозиції Кандидата, Замовнику необхідно поставити відмітки в полях (Рис.26)

- відповідність кваліфікаційним критеріям;

- та відсутності підстав для відмови

Рис.26

2). В разі, якщо Замовником прийнято рішення, щодо  дискваліфікації Кандидата, замовнику необхідно  (Рис.27)

 

Рис.27

Необхідно дочекатися  синхронізації завантаженого  документу, для того, щоб статус документу мав значення дати та часу публікації такого документу в ЦБД

Після завантаження файлу рішення в ЦБД Замовнику необхідно:

  • натиснути "Наступний крок";
  • підписати рішення електронним цифровим підписом (вчинити дії, передбачені розділом 3. цієї Інструкції. "Підписати рішення");
  • обрати опцію:  "Дискваліфікувати"

Зверніть увагу! Для відхилення пропозиції необхідно натиснути «Дискваліфікувати» та заповнити поля форми, що з’явилась, обравши причину та обґрунтування дискваліфікації пропозиції Учасника натиснути «Відмінити» (Рис.28)

 

Рис.28

 

9.1 Анулювання переможця

 

Для анулювання Переможця, Замовник обирає кнопку "Аналювати переможця" (Рис.29)

Рис.29

Натиснувши на кнопку «Анулювати переможця», відкривається вікно, в якому необхідно вказати коментар про рішення щодо анулювання Переможця та натиснути «Почати процедуру анулювання» (Рис.30)

 

Рис.30

Після анулювання, пропозиція Учасника перебуває в статусі «Розглядається кваліфікаційною комісією» , в подальшому  необхідно провести дії по дискваліфікації пропозиції передбачені  п. 2 р. 9 , цієї Інструкції.

 

Потрібна допомога?
Залиште свій номер телефону. Ми обов'язково зателефонуємо