Відкриті торги з публікацією англійською мовою

Проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою
Відкриті торги з публікацією англійською мовою

Зверніть увагу! 

Перед створенням закупівлі перевірте, чи заповнені в особистому кабінеті  поля: повна назва організації, прізвище ім’я по батькові контактної особи англійською мовою в розділах «Моя організація» (Рис.1) та  «Мої дані» (Рис.2):

Рис.1

Рис.2

Якщо дані не внесені англійською мовою в розділах «Моя організація» та «Мої дані», необхідно натиснути "Редагувати профіль", вказати дані та натиснути "Опублікувати"

   

Як створити оголошення.

Для створення оголошення «Відкриті торги з публікацією англійською мовою», Замовнику необхідно увійти в особистий кабінет, в розділ «Мої закупівлі» та натиснути «Створити оголошення»  (Рис. 3):

Рис.3

Наступним кроком відкривається вікно з полями для заповнення даних по закупівлі.

 

Зверніть увагу!

У разі необхідності поділу закупівлі на окремі частини предмета (лоти) в першу чергу необхідно поставити відмітку «Мультилотова закупівля» (Рис.4):

Рис.4

Важливо!

Поля зі знаком оклику у правій частині є обов'язковими для заповнення! 

Є можливість до конкретної закупівлі додати ще одну додаткову контактну особу! 

Поля, які заповнюються англійською мовою, повинні містити літери латинського алфавіту. Літери кирилицею і, о, е, які виглядають так само як латинські, система сприймає як заповнення іншою мовою! (Рис.5):

Рис.5

Після коректного заповнення всіх полів, кнопка «Створити оголошення» стає активною - зеленого кольору. Ви маєте можливість зберегти закупівлю як чернетку, натиснувши на відповідну кнопку: «Зберегти як чернетку».

Якщо закупівля була збережена як «Чернетка», для опублікування необхідно натиснути кнопку «Редагувати чернетку» та «Опублікувати» .

Порядок додавання документації до закупівлі.

 

Зверніть увагу!

Можливо завантажити документи:

  • до лота;
  • до позиції окремої частини;
  • до закупівлі в цілому.

Для того, щоб додати документацію до закупівлі, Замовнику необхідно обрати тип для документа, що завантажується та натиснути «Завантажити» (Рис.6):

 

 

 

Рис.6

 

Порядок накладання ЕЦП на закупівлю.

Обов’язковою умовою публікації процедури «Відкриті торги з публікацією англійською мовою» у системі, є підписання її електронним цифровим підписом (ЕЦП). Для цього на сторінці відповідної закупівлі необхідно натиснути  "Перейти до підпису" у формі, що з’явилась, внести інформацію про ЦСК, ключ та ввести пароль.

Натиснути «Зчитати». Після того, як ключ буде завантажено натиснути «Підписати» (Рис.7):

Рис.7

 

Редагування даних,  внесених в закупівлю.

Для того, щоб редагувати закупівлю, потрібно виконати наступні дії:

  • На сторінці закупівлі натиснути  "Редагувати закупівлю" 
  • Після внесення необхідних змін натиснути "Опублікувати"

В разі необхідності внесення змін до документів потрібно також натиснути «Редагувати» та «Завантажити» (Рис.8):

 

Рис.8

Після редагування документів, попередній  файл  буде в стані «Видалено», а нова редакція файлу в стані - «Експортовано» (Рис.9):

Рис.9

Після внесення змін до закупівлі, її необхідно повторно підписати електронним цифровим підписом (відповідно до Порядку накладання ЕЦП).

 

 Відповіді на запитання по закупівлі.

Для того, щоб надати відповідь на запитання Користувача, Замовнику необхідно обрати розділ закупівлі «Питання». В полі «Відповідь» розмістити відповідь на запитання та натиснути підтвердження (Рис.10)

 

Рис.10

 

Надання відповіді на «Вимогу» на умови закупівлі. 

Для надання відповіді на вимогу, Замовнику необхідно перейти в розділ закупівлі "ВИМОГИ/СКАРГИ". В разі необхідності завантажити файл (відповідь на вимогу), натиснувши на кнопку «Завантажити»,  після чого необхідно натиснути «Відповісти на Вимогу/Скаргу»(Рис.11):

Рис.11

Після натискання «Відповісти на Вимогу/Скаргу» відкриваються поля для заповнення. Після заповнення всіх полів натиснути «Відповісти на Вимогу/Скаргу» (Рис.12):

 

Рис.12

Прекваліфікація.

У день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі.

На етапі попередньої кваліфікації, Замовник  розглядає пропозиції учасників та «Підтверджує кваліфікацію» або «Скасовує кваліфікацію» (Рис.13):

Рис.13

Для того, щоб підтвердити кваліфікацію необхідно:

  1. Натиснути «Підтвердити кваліфікацію» (Рис.14):

Рис.14

  1. Завантажити документ та перевірити, щоб  він був в стані «Експортовано» (Рис.15):

Рис.15

  1. Накласти підпис, обравши кнопку «Підписати прекваліфікацію».
  2. Відмітити галочками відсутність причин для скасування та відповідність кваліфікаційним критеріям.
  3. Натиснути кнопку «Підтвердити кваліфікацію» (Рис.16):

Рис.16

Після здійснення вищезазначених дій, статус пропозиції буде змінено на  «Допущено до аукціону» (Рис.17):

Рис.17

 

Скасування кваліфікації.

Для того, щоб скасувати кваліфікацію, необхідно натиснути «Скасувати кваліфікацію»:

  • завантажити документ;
  • накласти підпис, обравши кнопку «Підписати прекваліфікацію»;
  • обрати підстави скасування та  вказати обґрунтування;
  • натиснути кнопку «Підтвердити скасування» (Рис.18):

Рис.18

Статус пропозиції буде змінено на «Пропозицію відхилено» (Рис.19):

Рис.19

 

Скасування рішення щодо «Підтвердження кваліфікації» або «Скасування кваліфікації».

Натиснувши кнопку «Відмінити кваліфікацію», учасник повторно потрапляє на кваліфікацію (Рис.20):

Рис.20

Статус пропозиції буде змінено на «Кваліфікація відмінена».

Після остаточного розгляду всіх учасників, допущення до аукціону або відхилення, потрібно підтвердити перекваліфікацією всіх учасників, натиснувши на кнопку «Підтвердити кваліфікацію» (Рис.21):

 

Рис.21

Після чого статус закупівлі буде змінено на «Блокування перед аукціоном».

 

Оскарження рішення замовника по прекваліфікації.

В разі задоволення скарги на умови закупівлі Антимонопольним комітетом України, Замовник повинен вчинити дії, які спрямовані на усунення порушень, зазначені в рішенні АМКУ.

Після усунення порушень, Замовнику необхідно надати підтвердження вирішення скарги:

  • відкрити скаргу;
  • завантажити документ;
  • натиснути кнопку «Подати підтвердження вирішення скарги» (Рис.22):

Рис.22

В разі задоволення Антимонопольним комітетом України скарги, що стосується прийнятого рішення Замовником, останньому необхідно вчинити дії, які спрямовані на підтвердження дій зазначених в рішенні АМКУ.

Після чого, Замовник натискає кнопку «Провести повторну оцінку» (Рис.23):

Рис.23

Всі  рішення, які раніше були прийняті  Замовником – анулюються та пропозиції учасників повторно потрапляють на кваліфікацію. Замовник знову приймає рішення.

Після повторної кваліфікації учасників, Замовнику необхідно натиснути "Подати підтвердження вирішення скарги"


Оцінка пропозицій Кандидатів за результатами аукціону.

Після проведення процедури електронного реверсивного аукціону, закупівля переходить в статус "Кваліфікація переможця"

Система визначає найбільш економічно вигідну пропозицію Кандидата, сума якої є мінімальною за результатами аукціону (Рис.24):

 

Рис.24

Натиснувши на кнопку «Оцінка документів Кандидата», відкривається вікно з інформацією щодо пропозиції Кандидата.

  1. В разі, якщо Замовником прийнято рішення, щодо  визначення Кандидата переможцем, замовнику необхідно (Рис.25):

Рис.25

Після завантаження документів рішення, необхідно дочекатися  їх синхронізації, щоб статус документу мав значення дати та часу публікації в ЦБД.

Після завантаження файлу рішення в ЦБД Замовнику необхідно:

  • натиснути "Наступний крок";
  • підписати рішення електронним цифровим підписом (вчинити дії, передбачені Порядком накладання ЕЦП "Підписати рішення" );
  • обрати опцію "Оголосити переможцем"


Зверніть увагу! 

Для підтвердження пропозиції Кандидата, Замовнику необхідно поставити відмітки в таких полях (Рис.26):

  • відповідність кваліфікаційним критеріям;
  • відсутність підстав для відмови.

Рис.26

  1. В разі, якщо Замовником прийнято рішення, щодо  дискваліфікації Кандидата, замовнику необхідно  (Рис.27):

 

Рис.27

Після завантаження документів рішення, необхідно дочекатися  їх синхронізації, для того, щоб статус документу мав значення дати та часу публікації такого в ЦБД.

Після завантаження файлу рішення в ЦБД Замовнику необхідно:

  • натиснути "Наступний крок";
  • підписати рішення електронним цифровим підписом (вчинити дії, передбачені Порядком накладання ЕЦП ) "Підписати рішення";
  • обрати опцію:  "Дискваліфікуваим"

Важливо!

Для відхилення пропозиції необхідно натиснути «Дискваліфікувати» та заповнити поля форми, що з’явилась, обравши причину та обґрунтування дискваліфікації пропозиції Учасника та натиснути «Відмінити» (Рис.28):

 

Рис.28

 

Анулювання переможця.

 

Для анулювання Переможця, Замовник обирає кнопку "Анулювати переможця":(Рис.29)

Рис.29

Натиснувши на кнопку «Анулювати переможця», відкривається вікно, в якому необхідно вказати коментар про рішення щодо анулювання Переможця та натиснути «Почати процедуру анулювання» (Рис.30):

 

Рис.30

Після анулювання, пропозиція Учасника перебуває в статусі «Розглядається кваліфікаційною комісією», надалі  необхідно провести дії по дискваліфікації пропозиції передбачені  п. 2 розділу Оцінка пропозицій Кандидатів за результатами аукціону, цієї Інструкції.


Публікація договору. Завершення закупівлі.

Після визначення Замовником Переможця, сторони ініціюють укладання договору поза Системою, в письмовій формі або іншим способом, передбаченим законодавством.

Замовник публікує у системі скан-копію підписаного з обох сторін договору та вчиняє такі дії:

  • Натискає на кнопку "Внести інформацію про договір" . Відкриється вікно, в якому Замовник вносить інформацію щодо договору (Рис.31):

Рис.31

  • Після заповнення всіх полів, необхідно натиснути: "Опублікувати документи та завершити пізніше"
  • Далі необхідно обрати тип файлу та завантажити скан-копію договору натиснувши "Додати файл"
  • Після заповнення обов’язкових полів та завантаження файлу договору до ЦБД необхідно підписати договір електронним цифровим підписом (натиснути "Накласти ЕЦП на договір" та вчинити дії згідно із Порядком накладання ЕЦП).

Після збереження даних та підпису, активується можливість завершити закупівлю.

Після того як Замовник натисне «Завершити закупівлю» закупівля вважається завершеною.

Потрібна допомога?
Залиште свій номер телефону. Ми обов'язково зателефонуємо