Мої постачальники фон

Мої постачальники

Модуль на базі закупівельної платформи e-Tender, що автоматизує процес управління постачальниками та забезпечує ефективний ризик-менеджмент

Переваги для клієнта

Автоматизований процес управління учасниками

Сегментація
Категорійні групи
Запрошення в тендер
Комунікація
Автоматизований процес управління учасниками

Ризик-менеджмент

Верифікація та акредитація постачальника
Присвоєння необхідних статусів
Чорний список
Інтеграція з YouControl та YC.Market
Ризик-менеджмент

Досьє постачальника

Збір документів необхідних для співпраці
Візування внутрішніми службами
Версійність подій та коментування
Автоматична передача даних у внутрішні системи замовника
Досьє постачальника

Для кого це рішення

Керівники відділу закупівель
Служба безпеки
Комплаєнс менеджери
Категорійні менеджери
Керівники логістичних служб
Керівники логістичних служб

Замовити зворотний зв'язок

Введіть свій номер телефону, e-mail та ім’я і наш співробітник незабаром зв’яжеться з Вами

close

Нас обрали

Molokia
ArcelorMittal
Shell
Wog
Raiffeisen
Silpo
NovaPay
Konex

З чого почати?
Звертайтеся за безкоштовною демонстрацією

Введіть свої контактні дані
SEO текс фон
Поширені питання

Переваги використання платформи е-Tender

До закупівельної платформи постійно приєднуються нові замовники, що дозволяє вам пасивно збільшувати базу своїх учасників у кількісному та якісному відношенні без необхідності витрачати зусилля на проактивний пошук та вибір постачальників для проведення закупівель.
  • Вибір постачальників

  • Оцінка потенційних постачальників

  • Аналіз постачальників підприємства

  • Управління постачальниками (автоматизація відповідних бізнес-процесів на платформі)

  • Історія взаємодії діяльності компанії

  • Контроль та аналіз ефективності співпраці

Чому варто обрати платформу е-Tender

Тому що наша система допоможе замовнику еволюціонувати у взаємовідносинах зі своїми постачальниками. Даний продукт дозволить вибудовати стратегічне партнерство, яке виводить взаємодію замовник-учасник на новий якісний рівень, покращуючи надійність постачання та сприяючи спільній роботі над довгостроковими проектами.

Як почати користуватися платформою управління постачальниками (supplier relationship management, srm)

  • Завантажуємо дані постачальників з Excel, ERP, SRM.
  • Верифікуємо на предмет достатності даних та модеруємо їх для забезпечення актуальності та достовірності. Однак оцінювання постачальників та їх рейтингування проводиться вже безпосередньо замовником завдяки інструментам кабінету.
  • Реєструємо учасників і надаємо їм повну підтримку на всіх етапах (on-board), щоб вони не пропускали закупівлі замовника та активно брали в них участь