Мої постачальники
Модуль на базі закупівельної платформи e-Tender, що автоматизує процес управління постачальниками та забезпечує ефективний ризик-менеджмент
Переваги для клієнта
Автоматизований процес управління учасниками
Сегментація
Категорійні групи
Запрошення в тендер
Комунікація
Ризик-менеджмент
Верифікація та акредитація постачальника
Присвоєння необхідних статусів
Чорний список
Інтеграція з YouControl та YC.Market
Досьє постачальника
Збір документів необхідних для співпраці
Візування внутрішніми службами
Версійність подій та коментування
Автоматична передача даних у внутрішні системи замовника
Для кого це рішення
Керівники відділу закупівель
Служба безпеки
Комплаєнс менеджери
Категорійні менеджери
Керівники логістичних служб
Замовити зворотний зв'язок
Нас обрали
Поширені питання
Переваги використання платформи е-Tender
До закупівельної платформи постійно приєднуються нові замовники, що дозволяє вам пасивно збільшувати базу своїх учасників у кількісному та якісному відношенні без необхідності витрачати зусилля на проактивний пошук та вибір постачальників для проведення закупівель.
Вибір постачальників
Оцінка потенційних постачальників
Аналіз постачальників підприємства
Управління постачальниками (автоматизація відповідних бізнес-процесів на платформі)
Історія взаємодії діяльності компанії
Контроль та аналіз ефективності співпраці
Чому варто обрати платформу е-Tender
Тому що наша система допоможе замовнику еволюціонувати у взаємовідносинах зі своїми постачальниками. Даний продукт дозволить вибудовати стратегічне партнерство, яке виводить взаємодію замовник-учасник на новий якісний рівень, покращуючи надійність постачання та сприяючи спільній роботі над довгостроковими проектами.
Як почати користуватися платформою управління постачальниками (supplier relationship management, srm)
- Завантажуємо дані постачальників з Excel, ERP, SRM.
- Верифікуємо на предмет достатності даних та модеруємо їх для забезпечення актуальності та достовірності. Однак оцінювання постачальників та їх рейтингування проводиться вже безпосередньо замовником завдяки інструментам кабінету.
- Реєструємо учасників і надаємо їм повну підтримку на всіх етапах (on-board), щоб вони не пропускали закупівлі замовника та активно брали в них участь